laatste 4/5 weekjes wie doet er mee?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door draakjes, 9 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. draakjes

draakjes Lid

9 apr 2013
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag allemaal,

De laatste maand is hier een feit ! wie nog meer en klept graag mee de laatste weken??

Groetjes!:)

2. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Ja, ik meld me aan! Morgen precies een maand voor de uitgerekende datum! Je hebt geen onderschrift draakje, wat is jouw 'status'? Eerste kindje? Weet je wat het is?
    Mijn eerste was er met 38 weken precies, thuisgeboren, in 4,5 uur tijd!
    Ik hoop dat dit mannetje 38 weken ook genoeg vindt, want mama is het wel behoorlijk zat al. Ik ga weer voor een thuisbevalling. De vk voorspelt een snelle bevalling en gaf ook al aan dat ze met mij liever niet naar een ziekenhuis rijdt als ik goeie weeen heb, haha. We zien wel!
    Hoe voel jij je?

3. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Jaaa ik. Nog 3 weken tot de uitgerekende datum maar stiekem hoop ik over 1,5 week;) Ben nu wel erg nieuwsgierig...laat maar komen!

Ik beval in het ziekenhuis en het is mijn eerste kindje dus ik heb geen idee wat ik kan verwachten. Ik zie iniedergeval niet tegen de bevalling op(nu nog niet haha):D

4. Mara84

Mara84 Lid

29 mrt 2011
    28
    0
    0
    Ben momenteel werkzaam als uitzendkracht!
    Ik doe mee!! Ik ben begin april uitgerekend van ons eerste wonder.
    Het is allemaal erg spannend nu

5. deesje84

deesje84 Actief lid

17 dec 2012
    244
    0
    0
    huisvrouw
    ter aar
    hoi

hier ooknog 4 weekjes

uitgerekend 8 april maar donderdag een gesprek over inleiden met 37 of 38 weken

ben benieuwd

groetjes

6. Skippy87

Skippy87 Actief lid

22 mrt 2013
    438
    1
    0
    Ik doe mee! 23 april uitgerekend, maar ik ga worden ingeleid de eerste/tweede week van april.. morgen mijn laatste werkdag!
    Heel nieuwsgierig naar ons zoontje!

7. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Vanwaar het eerder inleiden?

Oh meiden, ik voel me zo happy om met dit weer verlof te hebben! Ik kan weinig vanwege bekkenklachten, maar met een boek in de zon vermaak ik me prima!

Ik heb morgen een liggingsecho,mdoet onze vk standaard rond 35/36 weken.

8. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Hier ook nog 4 weekjes. Zo spannend weer. Ben nu wel erg nieuwsgierig, en kan niet wachten om haar te zien. En natuurlijk de eerste ontmoeting met grote broer! Ik vind het trouwens wel echt zo snel gaan, dat ik denk over ax 6 weken is ze er gewoon.

9. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Spannend. Enig idee aan t trappen hoe het kindje ligt?

Hier ook een liggingsecho gehad en ze lag wel keurig met haar hoofd beneden. Ben benieuwd hoe ze volgende week ligt. Ze lag wel iets 'vast', maar dat hoeft niks te zeggen haha.

10. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    @meis23: hij ligt wel met hoofd naar beneden en meestal billen links, voeten rechts, maar soms ook andersom qua billen en voeten. Hij duwt zich vaak als een dikke bult naar buiten, niet normaal. Van het weekend echt een enorme keiharde punt op mijn buik, leek wel of hij rechtop ging staan!
    Vk had het er over dat ie al aan het indalen was, maar nog steeds om zijn as draait.
    Wat leuk een jongen en een meisje straks! Hoe oud is je zoon? Die van mij is al 5,5 als deze kleine komt. Hij kijkt er enorm naar uit en is heel lief voor mij. Ik had nog een adventkalender met van die chocolaatjes liggen van de kerst. Vanaf 25 dagen voor de UD mag hij er elke dag eentje openmaken, zo weet hij ook een beetje hoe ver we zijn.

11. annelie566

Ja met dit weer is verlof heerlijk. Ik lig nu in bed, snotverkouden en vanaf 3 uur vannacht al wakker.
    Ons ventje ligt vanaf 32 weken volledig ingedaald maar wisseld nog wel eens met de billen links of rechts.. Heb je inderdaad zo'n grote bult. Als ik daar dan over aai gaat ie snel weg:D

12. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Betties, hier ligt ze net zo inderdaad. Alleen met de echo dus net andersom wat billen en voeten betreft:D En die punt is hier ook herkenbaar! Haha grappig he.
    Wat leuk en lief zeg!! Is je zoon er erg mee bezig? Zoon is hier 3 jaar en 3 maanden. Hij is er erg druk mee, merk ook dat het voor hem erg lang aan het duren is. Terwijl we het pas laat hebben verteld. Elke dag vraagt hij wel een keer wanneer z'n zusje komt;)

Succes morgen met de echo!

Annelie, dat is een lange dag voor je zo! Jullie zoon 'mag' vanaf nu komen. Spannend he..

13. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Hier gaan we woensdag de laatste 3 weken in. Het gaat op zich nog wel goed maar ik ben het wel zat aan het worden. Gelukkig werkt het weer goed mee zodat we heerlijk buiten kunnen relaxen.

Succes met de laatste loodjes!

14. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
    Hier ook de laatste weken in. Ik kan echt niet wachten. Ik hoop ook dat hij met 38 weken komt. Volgende week echo hoe hij ligt, want hij was nog niet ingedaald. Anders wordt het een geplande keizersnede. Eerste is met spoedkeizersnede gekomen. Heel spannend vind ik het allemaal.
    Nu thuis de laatste dingen aan het regelen.

15. Pippamoi

Pippamoi Actief lid

28 jul 2013
    278
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Hier ook verlof en de laatste weken. Gek he, het kan zo opeens gaan gebeuren (vanaf donderdag, in mijn geval), maar het kan ook nog 5 weken duren! We zien het wel... ik heb nu nog niet het gevoel dat ik ga bevallen in ieder geval.

16. annelie566

Ja dat is inderdaad een gek idee! Kan morgen komen of over 4 weken , ik word met 41 weken ingeleid iniedergeval. Ik hou het op 22 maart..

17. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Ik kreeg van de vk het verzoek om een bevalplan in te vullen, dat was 5 jaar geleden nog niet. Vanmiddag wordt het besproken. Ik heb ontzettend moeten lachen hierom! Idioot idee dat je iets zou kunnen plannen of dat je van te voren weet wat je wil. Tenminste, dat is mijn idee erover hoor.
    Misschien is dat omdat ik het al een keer gedaan heb?
    Er staan vragen in als: waar ben je bang voor? Haha, nou die afschuwelijke beenweeen die ik had bij mijn eerste. Tsja, en daar doe je niks aan...
    En de vraag wat je verwacht van de verloskundige tijdens de bevalling? Nou ja, gewoon een goede coach die rust uitstraalt en duidelijk is. Maar dat is toch gewoon een logische verwachting of ben ik nou gek...

Dus ik ben even nieuwsgierig....Hebben jullie specifieke dingen aangegeven?

18. Mam1990

Mam1990 Nieuw lid

11 mrt 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik zou ook graag mee willen lezen en schrijven.
    Vandaag precies 36 weekjes zwanger.
    Morgen hebben we een draaipoging aangezien de kleine eigenwijs in stuit ligt.
    Het voor ons de eerste en nu het eind dichter bij komt, wordt het toch wel spannend.

19. annelie566

Ik heb in m'n bevalplan aangegeven dat ik absoluut geen felle lichten aan wil. Licht gedimd aub!! En bij ons in het ziekenhuis hangen hele nare felle lampen, zit ik niet zo op te wachten. De VK kon daar wel inkomen.. Voor de rest heb ik opgeschreven dat we het wel zien. Je kan toch niet alles voorbereiden.

20. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Ik doe met jullie mee ben inmiddels alweer 39 weken.

Deel Deze Pagina