Moet je nagaan, sterkte meid. Mijn moeder is nu al bijna twee maanden verder en praat steeds beter. Haar spraakcentrum was beschadigd, maar ze komt vooruit. Wat een fijn nieuws over je oma. vond ze het eten lekker? fijn zeg, dan sterkt ze ook goed aan. Weltrusten.. x
@Tweemeisjes; fijn dat het met jouw mama ook steeds wat beter gaat! Ja blijkbaar vond m'n oma het erg lekker! Denk dat ze ivm met eenzaamheid enz thuis ook niet echt meer veel at. In het ZH heeft ze wat aanspraak, al is het maar van verpleegsters en dokters als er geen visite is. Dat heeft ze gwn nodig. @Plurkie; heel veel plezier en een dikke kus terug!!!
Lucia, wat fijn dat je oma zo goed gaat weer, wat een sterke dame !! Plurkie, veeel plezier op je weekendje weg, koess !! Tweemeisjes, je mama zal vast over een tijdje weer helemaal topfit zijn. Ze is jong en gezond en ze heeft een lieve dochter Ben de rest ff vergeten sorry meiden. Verveel me dan ook niet Nog gekke plannen voor het weekend?
haha, ja! mijn moeder is/was verpleegkundige. Ze heeft mij zelfs nog geholpen met een prik geven en heeft ook een infuus gegeven. Ik doe alles voor haar, het is wel pijnlijk soms hoor om haar zo te zien. Maar met positief denken en helpen en veeeeellll doen komt ze heel ver. Tis alleen net een kind soms. De plannen hier zijn vanaaf wat drinken met een vriendin, dan ff gek doen. Mama tijd noem ik dat, manlief is dan thuis bij mijn dochters.
Hey meiden, wilde ff hallo zeggen maar zie dat niemand er is Heb weer een beetje pit gekregen vanavond .. Ben achter een werkleeraanbod gekomen waar ik recht op heb dus ik zie weer een klein zonnestraaltje, ik ga er morgen alles aan doen om weer te kunnen werken leren via het UWV, word namelijk gefinancieerd dus dat is wel mooi ... Verveel me dus niet maar wilde het ff zeggen
JAAAAAAA ik kom jullie ook lekker vervelennnn.. hier dus nog een lucia maar zeg maar luuus om de verwaring te voorkomen haha ... hier ook echt een verveel aaf.. zit nou ook de hele aaf achter de compu een beetje hersenloos te surfen hahaha nog meer mensen hier last van
Ik verveel me nu ook wel eigenlijk .. ga zometeen denk ik maar ff doelloos sims3 spelen .. wachten tot man lief thuis komt van zijn werk ..
Jeej! Go chantal.. wat fijn dat er ook weer wat positiefs op je pad komt zeg. En dan ook nog ff lekker wat doen met dat ene! (je weet wel wat) haha. Knuf, Joelle. kheb hier een ziek kindje, de jongste schommelt met de temp. Gisterenaaf 39.1, en toen 35.4 graden. Ze is moe, heb haar net weggelegd.Dus als ik ff niet kom, is het vanwege haar.
@Ikdus; thanx! Ze is idd een sterke dame. Morgen ga ik bij haar op bezoek! @Chantal; fijn dat je weer een zonnestraaltje ziet meid! @Luuus; wat leuk, ik kom bijna nooit iemand tegen met dezelfde naam!! Welkom! @Tweemeisjes (of mag ik Joelle zeggen? typt makkelijk ) ; Veel beterschap voor je kindje meid! Ben gisteren lekker uitgeweest met vriendlief. Heb het rustig gehouden qua drank maar het was wel laat toen we thuiskwamen. (nou ja, eigenlijk vroeg vanmorgen ) Moet soms eens kunnen, toch?! Effe lekker alles vergeten en relaxxxxen.
Chantal1984, ben happy voor je Tweemeisjes, aah beterschap met je meissie !! Lucia, hoe vroeg was het vanmorgen? En het moet zeker kunnen hoor !
@Ikdus; half 6. En dan om 12 uur er weer uit om ons Alyna te gaan halen. Mij maakt dat niet zo uit, maar m'n vriend had toch koppijn!
Noem me gerust Joelle!!! graag zelfs. Kindje lief kan niks hebben, als ik haar op de grond zet en ik pak even wat af.. nou een krijsscenario waar ik u tegen zeg. Ik heb haar lekker in bed gelegd. Wij zijn ontzettend brak! Manlief is bezig met het werk. En ik ben druk met van alles en nog wat hihihih. Klaag/zeur.. bah. Het is regenachtig hier in het Oosten! Bij jullie dan? Lucia heerlijk zo af en toe eruit! moet je vaker doen. Heerlijk is dat. Tijd met je man is ook erg belangrijk, zit er ook erg vaak op te hameren hier. Tot misschien vanavond.xxx
@Joelle (fijn trouwens, mooie naam ), hier is het heel de dag een beetje somber geweest, maar wel droog. (alhoewel het deze voormiddag best geregend kan hebben, maar daar heb ik geen weet van. ) Wij gaan wel vaker uit hoor, max 2 keer in de maand. Heerlijk. Vind het inderdaad ook erg belangrijk dat je tijd blijft maken voor mekaar/je relatie! Hoe is het nu met je kindje? (wou de naam typen maar weet het niet meer,sorry) En effe klagen is soms heerlijk, toch?! @Ikdus; jaaaa het zijn gewoon watjes. De laatste keer dat we uit waren, had ik een aantal Mojito's enzo op (heeeerlijk trouwens) en m'n vriend Sambucca Black. Nou ik voelde me de volgende dag kiplekker maar hij was me toch BRAK! Daar kan ik dan wel best lol in hebben. Wij hebben gisteren een nieuwe dvd speler gekocht, die DivX afspeelt.(voor de kenners ) Dus nu kunnen we ook gedownloade films op tv kijken. (doen we niet constant hoor, downloaden ) Ga straks lekker Transformers of 17 again kijken! Heb gewoon vaak geen zin om naar de videotheek te gaan.
@Lucia... Met Tess gaat het alweer beter. Gelukkig! Maakt niet uit dat je de namen vergeet is ook echt iets wat ik ook altijd niet onthouden kan. hihi. Nu My name is Michael kijken, ff op de pc en dan lekker vroeg slapen. Dat zeg ik nu wel, maar word altijd later! Veel plezier met je nieuwe dvdspeler, wij downloaden ook veel. Mijn man helemaal, vooral Stargate/startrek (GAAPPPP!) HAHA.