De 'Verveel jij je ook zo?!' club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lucia, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    En daarna de ROOIE knop! :D

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hmm zo lang wakker liggen is ook niks trouwens zeg! Getver! Moet je er ook weer heel vroeg uit? Of valt dat mee? Anders is het nog eens extra vervelend natuurlijk.

Die oehs en aahs, daar word ik nou ook echt werkelijk helemaal gestoord van zeg! Snap niet dat ze niet eens wat anders uit kunnen zenden na 12 uur...

Sterkte met de nachten in ieder geval meid!

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ahaa oke, ik ga het zo proberen :D!

En het is een pc, met idd start, dan verschijnt er in de tweede kolom onderin al zo een rood ding met een rondje (soort van) erin ;)!

4. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Jaa, DIE moet je hebben!:D

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Heb het even opgezocht, dat 10000ste bericht was op 7 dec, dus in 2mnd 923(ofzo) berichten erbij...dat is niet zo best, haha!

Oke, ik ga hem denk ik maar proberen, moet gewoon naar bed, klaar!

Meid(en -> voorals er nog wat meer zijn of mee lezen), Truste hoor!

6. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Truste meid!

7 december, leuk, dan is m'n papa jarig! :D

Ik kruip er ook zo in meiden,anders trek ik het morgen niet, weltrusten alvast!

7. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Die vraag was voor jou Hanneke maar hij was al beantwoord.
    Naja truste vroegslapers:p:p:p

8. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    whoopsiee was ff afwezig :)

9. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Nee ben overspannen gestopt met opleiding,toen moest ik wel elke dag 7 uur druit terwijl k ook pas laaaaaat sliep, word nu meestal rond 12 uur wakker, is opzich wel lekker maar ik slaap liever om 11 uur en dan vroeg wakker bleegh, maar dokter wil me niet helpen :x:(

@ lucia, weet niet of je et had gezien eerder, maaruhh wanneer ga jij testen ?? :D

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    @Rnate; deze maand waarschijnlijk niet want we hebben geen kans gehad in de 'goeie' periode. ;)

Ik had er inderdaad overheen gelezen trouwens, sorry!:D

11. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

@Lucia!
    Mijn bratsen (pukkels) worden met de minuut erger. Ik lijk wel een gestipte paddenstoel. Bleegh. Hormonenaanval. Vanmiddag komt er bij ons de VPK een kijkje nemen voor onrustige dochterlief. Mevrouw heeft een vreemd vaag slaapritme waar ik doodmoe van word. Heeft iemand trouwens een leuk idee hoei k mijn schoonmoeder kan verassen?

Heb mijn beste vriendin mijn oude laptop gegeven. Helemaal opschoond. Ze duwde me zowat op de grond gisteren van blijdschap. Ik dacht huh? Easyyyy easyyy! hahahahahaha.

Maar goed, ook nog even wat opsturen voor Chantal, maar dames was echt TE druk met dochtertje lief.

X. En vinden jullie bratsen echt zon gek woord??? hihi.

12. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    'Op een grote paddenstoel...' :D sorry. :p
    Wat is een VPK?
    Veel succes met je dochter in elk geval!
    Schoonmoeder verrassen euhm...tickets voor een leuke show?
    Lief van je vriendin dat ze zo blij was! :)
    En of course ook lief van jou dat je zoiets voor haar doet. ;)

En ik vind bratsen wel een bééééétje een gek woord. :D
    Maar zo heb ik vast ook een hoop woorden die jullie gek vinden. ;)
    Zoals bijvoorbeeld 'appelsien'.
    HE DRAAK? :D

13. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hee dames, tis rustig hier! Ben druk aan het werk en moet mijn koppie erbij houden. Vanavond ga ik voor het eerst naar Zumba...heb me laten overhalen door een vriendin, ben heeeeeeel benieuwd...

Fijne dag!

ps. hoe was je weekend Plurkie?

14. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    krijgen we dat weer:D

15. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    @Chantal; dat lijkt me nou eens heel leuk! :)
    Veel plezier, en laat effe weten hoe het was! :D
    Ben ook benieuwd naar Plurkie's weekend!

@Draak : :D

16. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

lieferds!!! hallo ik ben weer terug!

het was heerlijk! we hadden een prachtig huisje! 6 persoons. het was groter als ons eigen huis! heerlijk gegeten, gezwommen. plurk was het water niet uit te krijgen. ze vond het geweldig! toen ze op een gegeven moment blauwe lipjes kreeg hebben we ze er uit gehaald en dat was moord en brand! haha. ze heeft er geslapen en gegeten als een bootwerker. en man en ik hebebn ook nog lekker af en toe een momentje voor ons tweetjes gehad! het was helemaal super! daar knap je echt heerlijk van op van zon weekend. en eigenlijk lang zat want tis best een heel gesjouw hoor.. plurk in de auto, plurk uit de auto in de wagen, uit de wagen in de auto hahahaha
    nu ligt er een berg was natuurlijk ( ach valt eigenlijk wel mee) en de rest is al opgeruimd!
    nee plurkie heeft haar batterij weer lekker opgeladen!

lucia@ hoe is het met je oma?
    chantal@ gezellige verjaardag gehad van charlotte?

rest@ hoe is het met jullie allemaal?

en heb jullie natuurlijk wel gemist hoor!

17. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hee plurk, leuk dat het zo leuk is geweest! Wel lachen om je verhaal van het sjouwen van kleine plurk, dat komt me bekend voor, heb ik wekelijks last van haha.
    Verjaardag hadden we vorige week al gevierd hoor ;) maar was leuk!

En ja, Zumba, als ik morgen niet meer reageer hier ben ik totaal afgepeigerd haha. Conditie momenteel is 0,0 namelijk. Eigenlijk kom ik eerder bij de -10 in de buurt, net zoals het weer haha.

18. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

oja en ik denk dat plurk nu toch de 6de ziekte heeft. anderhalve week terug was ze allemaal zo ziek en koorts. heeft ab kuur gehad. gister het laatste en gister eind van de dag helemaal onder de rooie vlekjes en dr gezicht is net ene ontplofte aardbei! dus vanmorgen maar even dokter gebeld en ze zeiden dat het dan toch waarschijnlijk de 6de ziekte is geweest maar dat de ab kuur weer beetje onderdrukt heeft enzo bla bla bla ( ze weten het zelf ook niet volgens mij) maar goed ze is hartstikke vrolijk en opgewekt dus zal wel goed zijn.

ik heb af en toe echt het idee dat dokters maar wat doen. ik heb zelf nl al een week last van enorme jeuk op me rug en buik ( heb hele gevoleige huid altijd al veel problemen mee) krijg ik vrijdagochtend pilletjes voor allergie ( ze helpen ook geen zak trouwens) lees ik de bijsluiter.. wat is een veel voorkomende bijwerking? juist JEUK! nou jaaa!!! zo nou ben ik helemaal bijgekletst hahahaha

19. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ooh chantal@ ik heb ook een conditie van een oud paard! wilde een tijdje geleden ook gaan zumba-zen met mn tante. die deed het al ene tijdje. ik alle kracht en moed verzameld.. stopt ze ermee! veel plezier vanavond en succes hahah

20. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ach das wel zielig van kleine plurk, gelukkig heb je je weekend achter de rug!
    En die dokters....je hebt gelijk, ik spreek uit ervaring ;)
    Conditie: ik zie er ook wel een beetje tegenop, vriendin die meegaat heeft maat 38 en 3 kinderen (als ik het niet zeker wist van haar zou ik nooit geloven dat die combi bestaat haha) dus voel me nogal opgelaten, maar goed. Jullie horen wel hoe het is gegaan, om 20u is het zover!

Deel Deze Pagina