Nah, dan wil meteen iedereen erbij. (mag trouwens wel hoor, maar dan is het zo moeilijk bij te houden)
Lucia, Uhm...tja...doe dan maar framboos, geen idee of dat lekker is. Maar rooibos vind ik vies, dus dan die maar ! Hahaha! Mag ik er ook een klein beetje suiker bij? Of moet ik die zelf halen? (lees door vriendlief laten halen)?
Chantal, je hebt je goed ingehouden hoor. Had zeker wel een felle tegenreactie van je verwacht. Draak, rookse ! Hanneke, ach bijlezen hoeft niet weer opnieuw hoor Gaat voornamelijk over lief zijn.
En nou net tussen dat willen en mogen zit dan het verschil he ! (en nee joh, was maar een grapje, deze titel is veel mooier)!
Gelukkig maar ! En ik ben ook errug lief (soms tenminste). Lucia is pas lief! Ik krijg thee van haar theezakjes, hahaha!
Ga zo ook mijn mand eens opzoeken...ben kapot van het weekend. En morgen poets/boodschappen dag bleeeeh. En dan woe,do en vrijdag werken en dan Carnaval...hopen dat ik dat ga overleven!
Ja Hanneke, zeker dat ik daarna weer mag klagen. ziemezelf alweer zuchtend en in mijn vetrol knijpend voor de spiegel staan
Debke, Weltruste meid! En alvast heel veel plezier met de carnaval! Draak, Hahaha, tja das gewoon ons voorrecht, wij vrouwen mogen dat! Puh!
Debske, slaap lekker en schoonmaakse etc... Hanneke, uhm uhm best vies idee hoor. Thee krijgen uit Lucia dr theezakjes haha.
jep! Maja anderzijds daar krijg ik wel geld voor en thuis krijg ik er alleen maar een ezeltje-ik-schijt-waar-ik-sta voor terug
Meiden ik ga mijn bed opzoeken, misschien als ik mijn danerols ff mooi oprol kan het nog gezellig worden in bed Trustuh alvast allemaal