@Plurk; jaaaaaa...die waren ook superlekker! @Rnate; je mag wel een stukje houden hoor. Een klein stukje he. @Hanneke: zal zoveel mogelijk genieten van m'n 'bratsloos' gezicht.
hmmm hij heeft net beloofd geen stink scheten meer te laten... ( lucia eet smakelijk he?) doet ie het wel 4 dagen geen seks!
Ieuw bij je schone was is ook al geen optie idd.... nouja dan idd maar in de tuin met een tentje. In de hoop dat het eruit trekt, haha!
ik ga mn kooitje eens opzoeken.... ben best wel moehoe van ons weeekend! (vooral van die enorme berg was die ik had vandaag)maar morgen nog 1 wasje en dan ist weer klaar! ( en s' avonds zit die mand weer vol) ik neem mn gasmasker maar mee naar bed voor de zekerheid! iedereen nog een prettige avond/nacht en voor straks trustuh!!!
Hebben de frietjes en het stoofvlees gesmaakt? Lees dat je het al op hebt ! En straks met volle buik in bed, geeft niks toch, gebeurd hier ook heel vaak, ik eet vaak nog iets van een cracker of yoghurt voor ik naar bed ga !
Ja hoor Hanneke, heb er echt van genoten! Doe het natuurlijk ook niet té vaak, maar het is zooo lekker soms!
Gelukkig! En idd je moet het niet te vaak doen, en de keren dat je het doet gewoon lekker van genieten! Lijkt me trouwens niks om zo een tent vlak bij te hebben! Haha!
Ik dacht in het begin ook 'oh neeee, een friettent zo dichtbij!' (het zijn er 3 hier trouwens, in een cirkel van 100 meter ofzo ) Maar het valt heel erg mee, we halen iets van 1 x per 2 weken friet ofzo.
Haha, ja precies. Of savonds nog even zin in een ijsje/milkshake. Of lekker smiddags een kroketje voor op brood! Nouja wij eten echt maar heel soms frietjes, krijg er namelijk altijd zo een buikpijn van...maarja tis zo lekker !