Dat mag zeker! Nog graag gedaan van die thee hoor, is dit nou m'n beloning?! Gelukkig hoef ik morgen de deur niet uit.
Whaha *proest* ik moest idd ook al aan die thee denken ! Hij was wel lekker hoor, en sorry, weer vriendjes?
ik heb de toneel weer overleefd! haha. volgende week is het niet want dan vieren ze carnaval hier ( ik niet overigens) ben niet zon fuifnummer! en wat denk je wat manlief voor mij had toen ik thuis kwam? hij had shoarma besteld voor zichezelf en voor mij nog een broodje shoarma? lief he?( en ik maar willen lijnen hahaha) maar hij heeft het zo lief opgewarmd enzo voor me dat ik het maar lekker heb opgegeten. nu ga ik naar bedje morgen weer drukke dag! dag liefste liefies!!!
Weltrusten plurkie! Fijn dat je de toneelclub overleefd hebt. Hmmmmm heerlijk shoarma! Ben ook niet zo'n carnaval liefhebber. Morgen nog op pad voor een kostuum voor stiefdochter pfff...altijd fijn met een bijna puberende meid die heel goed weet wat ze wel en niet wil en het overal nét niet kan vinden.
Plurkie, Truste meid! En gelukkig heb je het overleefd! Lief van de shoarma ! Hmm volgende week dus een 'gelukje' voor jou ! Tweemeisjes, Ja, hier alles goed eigenlijk. Niets te klagen ! Hoest daar verders? Lucia, Dankje ! Zullen we trouwens bratsen nomineren voor beste woord van 2010? *gniffel*
Thx Plurk! @Hanneke: jaaaa dat lijkt me nou een goed idee! Poeh ik ga dit weekend een lekkere kebab met kaas en knoflooksaus halen denk ik. Of anders een lekker kip kebab speciaal met ui, paprika en champignons... *kwijl* Bedankt hoor Plurk.
Nou eet smakelijk alvast Lucia ! En idd goed plan he? Haha (tweemeisjes denkt nu, had ik dat woord maar nooit gebruikt....... )! Succes met shoppen morgen, kan nog leuk worden dus met zo een meid...
Ja heel leuk dat shoppen, kijk er al naar uit... Maar ik weet zeker dat vriendlief het vergeet, dus zeg ik net als Alyna haar dutje moet doen 'ooohhhh schat, je moet nog met de grote meid naar de winkel! Wat jammer, ik kan niet mee, Alyna moet nét gaan slapen!'
Oei, das wel gemeen van vriendlief! Mooi zorgen dat dat niet gebeurd dan joh! Lekker met zn allen lekker naar de winkel. Tja of je moet zeggen een gezellige meiden middag is ook leuk ! Maar dat weet je nooit met een lekkere puber natuurlijk !
Pssst Lucia, even hier, maar heb ze stiekem tijdens het schoffelen ook wat voer gegeven ! Bekijk bijlage 50398
En gelijk heb je! Mijn excuses voor mijn kleine 'uitval' in het shalalie-topic trouwens, ik word soms zooooo moe van die domme discussies! dus ik liet me even gaan.
Haha, en ik reageerde gewoon even lekker flauw met mn duiven opmerking, wist wel dat je het niet tegen mij had hoor !