Helaas er zijn nog geen andere reacties ! (sorry toch wel inmiddels)! Zit verdorie te zoeken naar die forum regel/forum standaard dat je geen hoofdletters/vet gedrukt/onderstreept gebruik in hele lappen tekst, en kan het niet vinden !
1.6 Berichten, antwoorden en hun onderwerp dienen geplaatst te worden in het Nederlands en in normaal geschreven tekst (niet alleen vet of cursieve tekst). Gebruik in je bericht niet allemaal hoofdletters of een andere kleur dan zwart. Dat komt schreeuwerig over en ziet er vaak irritant uit. Berichten die bestaan uit allemaal hoofdletters, een andere kleur dan zwart of geschreven zijn in het buitenlands, zullen dan ook direct verwijderd of aangepast worden zonder verder overleg. Tevens wordt het overvloedig gebruik van leestekens niet gewaardeerd, hieronder wordt verstaan het herhaaldelijk gebruiken van bijv. !! of ?? tekens. Vermijd titels met te veel hoofdletters. Gebruik in plaats van "HELP!!!" gewoon "Wie kan mij helpen met...?". Het antwoorden op, of plaatsen van, een bericht met alleen één of meerdere smilies is niet toegestaan. Zoek je dit?
Ja idd, waar tover je dat zo snel vandaan? Ik zit de hele faq te kijken, en kan het niet vinden... En eerst was er een apart gedeelte forum regels, wat ik dus ook kwijt ben... Dat wilde ik bij dat topic zetten voor beertje !
Niet doen, we hebben vrede gesloten! Op de homepage www.zwangerschapspagina.nl helemaal naar beneden scrollen en daar 'Algemene Voorwaarden' aanklikken. Clausule 1.6.
En wilde het er niet neerzetten voor lullig oid hoor, maar gewoon om te laten zien dat wij geen onzin zaten te verkondigen. En zodat het bekend is voor de rest van haar berichten !
Hihi en jij daar met je bijna 11000 berichten! Moet iemand je met net 8000 berichten je nog vertellen hoe het moet. Nee hoor, ik wist het toevallig nog.
Whaha, nouja met zoveel berichten dan vergeet je die soort dingen dus, dat komt als je over de 10000 gaat ! Ik zag het idd dus plaats het ook niet meer! Maaruh, ik kan wel bij vriendlief in de armen liggen, de hele nacht geen problemen mee !
haha, shalalalie.. hihi, dat liedje. Lachen.. Maar euh, bratsen het woord van 2010.. LOL! Ik vind het een gewoon woord, maar dat is omdat ik dat al gewend ben.
@Hanneke; hahaha we lezen veel dezelfde topics geloof ik! Gefeliciteerd met je 11000 berichten! @Joelle; ja leuk Shalalie...maar ik zou willen dat het nu eens UIT m'n kop ging!
Eigenlijk moeten er voor het mooie nog 111 berichten bij, dus hierbij alvast weer een beginnetje ! Tweemeisjes, Haha, is ook maar een gapje. En nee, ik kende het dus echt gewoon niet. Maar vooruit, zo zijn er wel meer grappige woorden te bedenken. Wat denk je van een fiep voor een fopspeen bijv , das hier heel gewoontjes, ook al gebruiken wij het woord niet. En dat liedje, ik vind het echt te vreselijk voor woorden, en die griet ook !!
Lucia, Idd we kijken een beetje dezelfde topic's maarja er is gewoon niks anders te doen hier nu. En dankje ! Zag trouwens je topic over eten, maar heb geen idee. Wij doen het avond eten na ong 45 minuten gewoon van tafel, dan is het klaar en moeten ze maar voldoende gegeten hebben !
Thee kwam toch uit theezakken? Nee maar hoe kan je die blaadjes lezen dan? haha! Overigens ga ik daar nu niet meer antwoorden hoor, krijg je zo een vaag topic ! Maar ga trouwens wel naar bed zo meid, sorry!
Ja, en hetgeen wat in die zakjes zit zijn eerst blaadjes. Hoe je ze kunt lezen ze je in de link. Ik was ook net van plan om naar bed te gaan.
Theeblaadjes lezen is mij te ingewikkeld! Laat ik maar eens gaan kijken of ik bij iemand in zn armen kan kruipen ! Haha! Jij ook vast trsute dan meid! Tot morgen ofzo een keertje of over morgen, of die dar erna ! Liefs, Hanneke!