De 'Verveel jij je ook zo?!' club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lucia, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

en omda ik me toch wel heul errug veul verveel nou, zak jullie es efkes zegguh wak nou aant doen ben. das een bietje naor het schatse kijken, naar svenneke's. mar ut duurt zolang vur dat die mot schatsen. k wul eiglik naor bed want ik zij best wel heel moej en man ok want die hed tot half negen gewerkt vandaog. en eiglik moete we ok nog wel ff een nummerke maken want ut zijn de daogen weer war?
    hier ist ok wel carrenaval mar ik geef dr nie zoveel meer om als aandere jaoren. mar nou schei ik er uit meej jullie vervelen want gullie zal nou ok wel een beetje moej van mijn worruh denk!

ammel weltruste en mergen gezond weer op!

2. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

hihi dat moet ik 4 keer lezen voor ik snap wat er staat :D :D :D
    maar begrijp dat je het schaatsen zit te kijken....en op svennie aan het wachten ben maar het duurd te lang voor tie komt....uumm ja idd...sta hier ook al aardig op instorten...maar ik hou vol :D....voor hoelang nog week nie...maar zolang mijn hoofdje nog geen kussentje voelt mot ut goe gan ;)

Truste in iedergeval plurkie!

3. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hee verveelde mensen ;)
    Even snel: Plurkie, kan alles probleemloos lezen en vertalen, jij verstaat mij ook prima zo te zien haha.
    Carnaval valt nogal in het water hier, in de sneeuw beter gezegd :x Jammer hoor, maar het is echt geen weer om buiten gezellig een pilsje te drinken... Optocht gisteren vanachter het raam gekeken, niet weggeweest en met manlief heerlijk op de bank gelegen. En vandaag sneeuwt nog nog stééds, bah! Hopelijk vanmiddag droog.... baal er wel van zeg!

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

bah wat supervervelend chantal. hoorde gister idd dat in meestrich de optocht niet doorging ivm gladheid. wij zijn gister hier ook naar ene optocht wezen kijken maar man o man wat was het koud! ik had mega bevroren tenen en ik vond er nog nie veel aan ook. en plurk ook al niet. en man al helemaal al niet maar die geeft sowieso al helemaal niks om de carnaval. ik had zaterdag nog weg kunnen gaan met een vriendin die vroeg of ik meeging maar nee had er niet echt zin in. heb wel veel omroep brabant aan staan want dat vind ik dan wel weer leuk en ik zit ook steeds met dat stomme rotliedje van jos van oss in mn kop haha.

verder heb ik nu al drie dagen gigantische hoofdpijn en vraag me niet waar het van komt want ik weet het niet. nou ik ga es even wat doen, beetje opruimen, kijken of ik mn stofzuiger nog kan vinden en een wasje in de machine doen. straks even bij mn ma een bakkie doen en vanavond lui op de bank. heeerlijk!

kusssssssssssssss

5. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    haha onze Fabrizio heeft joss van oss ver achter zich gelaten, heb het liedje van joss nog nooit gehoord maar weet alleen dat het over een l*l gaat dacht ik.
    Koukleumen met optocht is inderdaad echt niet leuk. Kan me niet herinneren dat ik ooit zo weinig aan carnaval heb gedaan en dat het weer zo klote was, bah. Zelfs vorig jaar toen ik nét 3 weken geleden een ks had gehad zijn we met ukkie-charlotte nog de stad ingeweest!! Baal er echt van!
    Vervelend wel van je hoofdpijn zeg... raar dat je dat opeens zo lang hebt, beterschap ermee! Rustig verder wel hier, is echt een verveeld kluppie geworden!

6. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    niemand doet zich nog vervelen ofzo :p ?

7. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Blijkbaar niet Ikdus :D, 't is hier inderdaad maar stilletjes!

Hier is Alyna een beetje ziekjes, koorts en ze lijkt heel misselijk te zijn. Je hoort/voelt haar maagje opgooien maar ze weigert over te geven.(heeft ze van papa denk ik, die is een beetje panisch voor overgeven)
    heb net met de KA gebeld, en als de paracetamol uitgewerkt is en ze terug koorts krijgt wil hij haar even zien straks of morgen.(denk dan straks, morgen is het alleen 's namiddags mogelijk daar en dan slaapt ze)
    Gaan we weer, was er 2 dagen geleden toevallig nog ivm uitslag in haar gezicht. :p (was niet gerelateerd volgens hem)
    Naja, zo kom je er maanden niet,...

8. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Aah beterschap voor je meisje, hoop dat ze dr snel beter voelt.

9. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Ik heb een zachte G, maar ook een harde L haha! :) geweldig lied, word er vrolijk van! alles goed hier?

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Dankjewel Ikdus. :)

11. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

heb dus heel de zondag met dat liedje in mn kop gezeten he:D en ken je die al van de gooise r en ook nog dubbel d? hahaha

12. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hahaha die ken ik nog niet. Is niet meer veel te beleven hier in het kluppie, hoe komt het??

13. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

geen idee? allemaal erg druk misschien. hier is plurk een aantal avonden weer aan het klojozen geweest dus niet veel gezp''t s''avonds. carnaval ook geweest natuurlijk en misschien hebebn sommige dames wel hun ei dat ze veel moeten klussen hahaa

14. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ehm...Klojozen? :D

15. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Geen carnaval en geen ei hier, aar wel druk :p

vandaag enige vrije dag deze week dus lekker geluierd :d .

ik ken allebei de liedjes niet shame on me

16. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hahaha, hier geen ei maar toch druk. Hoe gaat het met ukkeplurk nu?
    En even iets anders:
    ik zuip echt noooooooiiit meer, pfffff wat heb ik een kater zeg vandaag 8)
    Gisteren scheen dan eindelijk de zon dus ben met manlief de stad ingegaan, Charlotte ondergebracht bij opa en oma dus we hadden alle kans om ons te bezatten haha... Getverdemme had al lang niet meer zoveel gedronken! En koud dat het was tegen 11u 's avonds, BRRRRRR! Heb toch een aantal keren vandaag in de spiegel gekeken en kon ergens wel ontdekken dat ik het toch echt zelf was die daar stond :$
    Vanavond weer even mezelf goed afgebeuld op de crosstrainer en lekker in bad gelegen dus ga nu naar bed, dan zie ik hopelijk mezelf morgen weer in die spiegel :)
    Hier ook een ei gehad gisteren maar van klussen is het hier niet gekomen! En manlief ligt te snurken op de bank nu dus geloof niet dat het er zometeen nog van komt haha.

17. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nou plurk slaapt al heel de avond.................... op onze kamer dan wel te verstaan. had het even helemaal gehad na 4 dagen klojozen en heel de avond met dr aan het sollen tot overstuur aan toe. en als ze eenmaal zo overstuur is blijft ze heel de nacht onrustig slapen. en vanavond was ik alleen want man moes weg en wilde even bijtanken want ik heb al een week klappende koppijn en een nek zo zeer dat je er u tegen zegt! en gelukkig slaapt ze dus al heel de avond. 1x even gehuild maar binnen drie minuten weer slapen. en ik ga ook naar bed. heb het koud en ga dus lekker mn warme bedje opzoeken. dus lieve meiden voor straks oogjes dicht en snaveltjes toe en handjes boven de dekens.

chantal@ nee in jou man zal niet veel actie zitten als ik het zo lees hahah rust lekker uit en morgen weer fit hahah

18. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Alles hier goed hoor:D Ik leef nog. Ben nu even lilo en stitch aan het komen en tegelijkertijd aan het ZP-en. Jeetje wat kan ik toch goed multi-tasken haha

19. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Chantal ook bezig voor een tweede mini you ??

Hahaha wat beschrijf je het toch geweldig hoe jouw kater eruit ziet. Morgen weer een Chantal in de spiegel !!!

Plurkie, ach arme mini plurkie, die vindt het gewoon gezellig bij mama in de kamer is veullll leuker joh kan ze lekker kleppen tegen mama.

Draak, woehoe je bent dus een echte vrouw :D

20. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    btw plurk, leuke avatar haha

Deel Deze Pagina