De 'Verveel jij je ook zo?!' club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lucia, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    @plurkie, is goed zo, mama stressen baby stressen en daar heeft niemand wat aan

@ikdus: bezig is een groot woord, het komt als het komt is hier het motto! Zijn dus niet echt bezig met ei zoekt zaad :D

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hier vandaag hopelijk een rustig, lekker dagje... straks alleen even boodschappen doen en beetje bij werken alles. misschien vanmiddag bij oma ene bakkie halen en verder lekker spelen met plurk. ze is iig lekker uitgeslapen en niet jengelig ( tot nu toe) ze heeft van gisteravond 8 tot vanmorgen kwart voor 10 ( toen heb ik ze wakker gemaakt) geslapen. met even om half 8 een flesje tussendoor. verder is het hier ( maar zal bij jullie ook wel zijn) een saaie grijze dag en dat blijft volgens mij wel even zo. maar toenik daarstraks de ramen open deed hoorde ik wel wat vogels fluiten. das toch wel weer heel leuk hoor.
    oja en het stinkt hier buiten. weet niet waarnaar, soort schroeilucht.

chantal@ goed geslapen en zie je er weer als een stralende zp-babe uit?:D
    xxx

3. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Jaja ik straal weer haha :D
    Bekeek mezelf vanochtend en dacht: he, je lelijke zus is weer vertrokken!
    Dan heeft ukkieplurk wel heel goed geslapen zeg, toppie! Komt wel goed, alles op zijn tijd.
    Hier is het ook grijs en grauw. Heb gisterochtend hele huis gepoetst dus ga zo aan de slag met de mand strijkgoed. Vanmiddag even langs mijn ouders en boodschappen doen en koken.
    Zag dat het komend weekend weer gaat sneeuwen :x
    Ben normaal gesproken wel een wintermens en kan er ook echt van genieten maar heb het nu wel een beetje gehad ermee. Duurt al zolang! Wat moeten de mensen dan wel niet zeggen die er een pokkehekel aan hebben haha.

Aan de slag hier, genietze, koffieleutze, dag!

4. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Nou, binnenkort wat meer op ZP..
    Hier helaas even geen nummer drie meer. Na twee mk in een jaar had ik zoiets van Joelle... kijk naar de meiden en zie eens wat je hebt. :)
    Het is een voorrecht, en helemaal nu een zoontje van die vriendin zo ziek is. BAH! dat hoop je toch niet mee te maken.

Maar goed, ik heb dus een wensboek geknutseld ook heb ik een pakket gemaakt. Nou het is een overlevingspakket van heb ik me jou daar!

Wat zit erin?
    Wijn, glazen, nootjes cashew, m&m's, dinerbon twv 30 euro, voor het zusje een koffer met leuke spulletjes erin, fototoestel (wegwerp+flits) en voor hem een trui met naam.
    Qua symboliek heb ik mama op pad gestuurd voor een klein Boedah beeldje. Tja. je moet wat.
    Dat is dus op dit moment mijn invulling. De kids, wat minder ZP, en natuurlijk regelen, regelen en nog eens regelen.

Dankzij PLURK noem ik mijn kindjes ook plurkie 1 en 2! bedankt! haha.xxx

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

tweemeisjes@ mooi dat pakket joh! zal ze vast goed doen. erg lief van je. idd echt vreselijk van dat kindje hoor. hoop dat het allemaal weer goed mag komen.

hahaha en sorry van dat plurk gedoe. moet zeggen dat ik hier vaak ook plurk roep ipv als haar eigen naam. wel binnen alleen. buiten gewoon marinte. of als man belt: hoe ist mee plurk?

6. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Tweemeisjes,
    Vind het een heel mooi pakket wat je gemaakt hebt! Super van je! Sterkte met alles verder!!

Plurkie,
    Prima toch dat plurk noemen :p! Haha! Hier 'door' jou ook weer heel veel Purk (zonder L) gevoelens ;), haha!

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

niemand die zich verveelt???

8. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Mwah, beetje, maar ben moe ;)! Maar wil nog niet naar bed ;)!

Jij wel dan :p?

9. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja ben ook moe. ga nu maar naar bed.;) trustuh!

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hoi meiden!
    Hier even een ego berichtje van een mama met een ziek kindje. :(
    Wij naar de KA vanmiddag.(had vantevoren even gebeld, maar omdat ze overgaf en koorts had wou hij haar graag even zien ivm kans op uitdrogen. hele lieve man trouwens :))
    Hij haar onderzocht; vraag ie aan mij (3X!!); 'heeft ze niet veel gehuild of geklaagd van de pijn?' Dus ik antwoord elke keer; 'nee hoor, helemaal niet eigenlijk.' 'Nou', zegt ie 'Dan is het wel een flinkerd, want ze heeft een maag-darmontsteking EN een keelontsteking!':$
    Jee, dat had ik niet verwacht, ze had wel hoge koorts voor haar doen (over de 39) en ze had 2x overgegeven de laatste 2 dagen en at niet zo goed, maar that's it. Helemaal niet veel huilen of hoesten.
    Ze was een beetje afgevallen (400gram) maar daar moest ik me niet te veel zorgen om maken zei hij.

Nou de catch; ze mag helemaal niks eten tot morgenmiddag.;)
    Ze mag ook geen fruit tot zondag, geen melk tot morgen,...alleen (liefst gezoet) drinken.;)
    Ik had daarstraks wel wat gegeten toen ze nog wakker was, maar heel snel gestopt want ze zei zo zielig 'Mama...eet...hap!'.:( Dan heb ik er ook geen smaak van.;)
    Maar goed, verder is ze gewoon vrolijk, heeft gelukkig geen diarree en wil best wat lekker gesuikerd vruchtensap drinken.;) Hey, op doktersvoorschrift, dan mag het.:D Mag niet te veel drinken in één keer aanbieden, maar is wel heel belangrijk nu.
    Verder heeft ze gelukkig niet naar eten gevraagd(kan me voorstellen dat ze ook geen honger heeft), en is heel flink gaan slapen.:)
    En ze heeft heel flink haar (smerig, ik zweer het je!) siroopje genomen.:) Gelukkig hoeft dat maar 3 dagen, denk dat het een paardenmiddeltje is.(is voor haar keel);)

Wat een bikkel heb ik he.:D
    Sorry voor mijn ego bericht, wou het even kwijt maar het is ook zo iets om er een nieuw topic voor te openen.;)

11. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Tweemeisjes, wat een enorm lief en mooi gebaar zeg !
    Veel sterkte met je vriendin dr kindje vind het zo ergg :(

Plurkie, wat heeft jouw dochter ook een prachtige naam !

Lucia, tjeej wat een bikkel van een meid heb jij zeg..

Chantal, leuk hoor konijnen voor een tweede zonder echt bezig te zijn, heerlijk :)

Hanneke haha Purk :p

12. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Lucia,
    Ach die kleine meid toch! Nou heel veel beterschap! Hoop dat alles snel weer beter is!

Ikdus,
    Tja hier Purk gevoelens ;)! Wij noemde onze jongste dochter toen ze nog een buikwondertje was altijd Purk, en zo ook iedereen om ons heen. Na de bevalling overigens eigenlijk nooit meer zo genoemd, maar nu dus wel weer een hoop Purk gevoelens, oftewel zwangerschaps gedachtes en gevoelens :D! (even klein beetje uitleg is misschien wle op zn plaats)!

Zo en nu gaan we denk ik maar eens naar bed hier :D! Truste!

13. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    @Lucia: beterschap voor je meisje, dat is inderdaad wel een bikkel, hopelijk knapt ze snel op!
    @tweemeisjes, wat een mooi pakket, daar maak je iemand toch wel eventjes weer een beetje blij mee, wat een ellende, dat hoop je nevernooit mee te maken....sterkte!

Verder hier niks nieuws te melden. Zou ik vorige week met een vriendin en haar zoontje gaan wandelen, ging het niet door omdat het zo sneeuwde. Dus weekje opgeschoven naar vandaag, nu regent het dat het zeikt, bah!

14. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

goedemorgen

lucia@ ach dat arme kind, wat rot voor dr. en idd een enorme bikkel!! ik hoop dat ze snel weer beter is. vertroetel haar maar lekker meid!

ikdus: hihi dank je

ik heb me eigen vanochtend vet verslapen. lag samen met plurk na de papfles nog even lekker in ons bed ja hoor schrik ik om 10 uur wakker! schandalig dus
    nou ja ik had gister al heel veel gedaan in huis. moet dalijk alelen nog even overal stofzuigen en de badkamer beetje bij werken.

vanmiddag gaat plurk naar oma en ga ik denk ikeven bij de intratuin nieuwe gekleurde kaarsen kopen en misschien nog wel wat anders gezelligs voor het voorjaar. heb gister de ramen gezeemd en het winterspul van de vensterbak gehaald ( een guirlande met lichtjes en dan eekhoorns, paddestoelen, herftsblaadjes enzo erin) maar dat was ik nu wel zo zat dat ligt weer in een zak op zolder. maar gister scheen de zon hier nog een beetje en nu is het weer zo triest. bah! daarom kleur in mn huis hahaha

dus schatjes ik ga snel even stofzuigen en de badkamer en dan een boterham eten en dan plurk naar mn ma brengen!
    iedereen een fijne dag en tot laters!!!!

kusserd!

15. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Zo hallo allemaal, daar ben ik weer, jeetje waarom kijk ik zo weinig in dit topic :( ... Slecht hoor ...

Alles goed met iedereen ?

16. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hmmm in de hele intratuin geen kaars te bekennen. ( nou ja heel weinig en wat er stond waren vieze lelijke kleuren.) dus helaas. wel plantjes gekocht voor mn bloempotten dus die staan weer netjes en mooi op tafel. verder gen nieuws vanuit deze hoek

17. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hier een heerlijke middag gehad! Geen wandelweer maar daar hadden we een goeie oplossing voor: koffie gaan leuten bij een nieuwe brasserie en daar ook nog een overheerlijk broodje gegeten :D Charlotte en haar zoontje hebben lekker door de zaak gekropen en overal alle blokjes en speelgoed verspreid haha. Heerlijk 2 uurtjes zitten leuteren, zo gek, ik ken die meid nog niet eens zo goed maar het klikt gewoon, helemaal leuk dus.

Lees ik hierboven: Charlotte en haar zoontje :D:D Lijkt wel of Charlotte al een zóón heeft haha, maakt mij al oma! Draaf weer door, sorry, maar moest er even om lachen toen ik het las.

Verder niks nieuws hier, fijn weekend!! X

18. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

chantal@ fijn dat je zon leuke gezellige middag hebt gehad en de kindjes het goed naar hun zin hebben gehad! man en ik hebben lekker een zak chips met dipsaus weg zitten werken. vroeger deden we dat heel vaak. was nu al heel lang geleden dus ouderwets gezellig haha. we kijken nu naar van der vorst ziet sterren. strakd smisschien nog even een stukje de pfaffs en dan lekker op 1 oor!

19. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    @plurkie, dat heb ik ook gekeken, die humberto is toch een leuke vent zeg, mooi huis ook haha.
    En ja, middagje was leuk. Hier hebben we vanavond lekker avondje gehad, manlief heeft geslapen en ik heb marktplaats afgezocht naar.....niks eigenlijk. Lach me suf om wat iedereen verkoopt, haha. Tis echt net de vlooienmarkt vanuit je luie stoel, echt geweldig :D
    En nu naar bed, pffffff tis weer véél te laat geworden! Truste x!
    Maar volgens mij ligt iedereen al languit te pitten haha.

20. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

Deel Deze Pagina