Of deze misschien, wel even je geluid (zachtjes) aanzetten ! Vind hem grappig maar ook wel een beetje zielig eigenlijk ! YouTube - Piglets React to Any SoundVideo
Hallo meissies, ben ik weer een keer. @Female; sterkte meis! @Chantal; leuke nieuwe avatar! Ben dol op de troetelbeertjes. @De rest; hoe is het met jullie???
@Hanneke: Geweldig filmpje @Lucia: Ja leuk he , vond deze vroeger altijd het leukste, en aangezien ik wel wat geluk kan gebruiken dacht ik laat ik het zo maar ffies doen HOe is 't met iedereen ?
hey meiden hier alles goed hoor ben weer thuis met mijn meisje en de hechtingen mogen er van mij nu wel uit want ze beginnen aardig te irriteren! zo nu nog naar de cardioloog deze maand en daarna hoop ik medisch overal vanaf te zijn want ben die ziekenhuisbezoekjes nu wel kotsmoe! hoe is het met jullie????
Hey Meiden, Hoe is het met iedereen ? Ik ga misschien mee doen aan SOS Sonja Had me van de week opgeven en werd vanmorgen gebeld of ik vrijdag langs wilde komen ... Ben benieuwd
ik had het al gelezen ja!!! super toch! hoop echt voor je dat je de kans krijgt mee te mogen doen. heel veel succes vrijdag!