De 'Verveel jij je ook zo?!' club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lucia, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hmm kiptandoori is ook wel lekker... ja en erwtensoep heb ik vorige week op

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nou dan doen wij allebei maar de klompen aan hahaha. vier jij carnaval?

3. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    ow mijn schoonmoeder is er....tot later!hihi

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja ik ga naar de appie! dus ook tot straks! en knip schoonmams niet kaal hahaha

5. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Allebei weg?! jammer! Ik moet zo de oudste ophalen om twaalf uur. bah, heb nergens meer zin in.. haha.

6. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
  7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

#127 Eefke84, 2 feb 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 feb 2010
    chantal@ hahaha zal je gebeuren!

ik ben back van appie. zit ik net in de auto. merk ik dat de klieren in mn hals best pijn doen. zijn ook een beetje dik...ook als ik mn nek beweeg van links naar rechts doen ze pijn. bah vind dat altijd eng. heb nergens last van verder zoals keelpijn of verkouden... en dan ben ik weer zon rund wat googled en dan lees ik gelijk over kanker enzo bah! ben daar altijd zo bang voor. heb er al veel familie mee verloren vandaar! herkent iemand dit eigenlijk? nou ja zal wel weer over gaan!

vanavond eten plurk en ik chicken tonight. doe er zelf nog extra groente door. ga het plurk voor het eerst geven dus ben benieuwd. wel een heel kleinn beetje saus maar denk,

en dalijk hier de slingers en ballonnen maar eens op ruimen van haar verjaardag! maar eerst ga ik ze even ene boterham geven en dan lekker naar bed brengen.

tis trouwens ook pokkeweer buiten! heel mn uggs zijn nat

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

gat nou kap ik echt met googlen. nou les ik ook dat jeuk ook een symptoom is. en heb sins een paar dagen veel last van jeuk op me rug en buik. maar volgens mij is dat omdat ik daar ook wat eczeemplekjes heb zitten... bah maak mezelf weer es helemaal gek

9. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Niet doen plurk!! (zei ik, ik google ook op vanalles en nog wat en dan maar kijken welke symptomen ik 'inderdaad' ook allemaal heb soms)...
    Wel herkenbaar wat je schrijft, je maakt je meteen veel meer zorgen als er akelige dingen in je omgeving gebeurd zijn en je zelf ook zoiets voelt.
    Chicken tonight, dat kan ik Charlotte ook weleens voorschotelen, welke smaak heb je?

10. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

kerrie smaak ...hoop dat ze het lust. maar denk het wel want ze lust eigenlijk alles wel

11. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

wat is het rustig hier... zijn jullie werkelijk nou allemaal wat nuttigs aan het doen?

nou dan ga ik dat ook maar doen

12. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Nee hoor, ben totaal niks nuttigs aan het doen. Mag niks doen...moet rust houden...dus tja zit de rest van het forum door te spitten, had nog niet echt aan jullie hier gedacht, heeel slecht, sorry!

13. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

oeh hanneke... heel slecht!!! haha wat heb je meid dat je rustig aan moet doen?

14. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Oei heel slecht idd, sorry!

Maar oke, jij dus vanavond aan de chicken tonight, haha! Eet smakelijk alvast! Wij eten vanavond spagetti :D! En jullie nog gefeliciteerd met de verjaardag van de kleine meid :D!

Heb ontstekingen aan mn eileiders...niet erg fijn...maar nu toch wel weer een beetje op de beterende hand, en lekker forum als afleiding ;)!

15. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    ja ben werkelijk even wat nuttigs aan het doen, inderdaad :D
    En ga daar nu ook snel weer mee door haha.

Iemand nog een leuke tip voor een dagje uit met dit weer?
    We wilden morgen een dagje (of middagje) met ons drietjes iets leuks doen om de verjaardag van ukkie te vieren, maar waar moet je met dit weer in vredesnaam heen met zo'n kleintje? Iemand een leuk idee??

16. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Uhm tja, dierentuin enzo is het nou niet echt lekker weer voor met al die nattigheid. Maar misschien een zwembad? Lekker een middagje samen zwemmen? Ook wel nattig, maar andere nattigheid :D! Haha!

17. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

oei klinkt niet fijn idd. beterschap!

ja we eten bijna nooit kip vannacht want man geeft daar niet om. maar plurk mag nou een beetje met de pot mee eten dus ik profiteer ervan. maar voor mn gevoel blijf ik toch nog vaak apart koken voor dr. helemaal zonder zout enzo... kweenie. zon klein mensje nog en dan allemaal al van die zout en kant en klaar troep... nee hoor morgen krijgt ze dr eiegn prakkie aardappels en spinazie. maar vandaag beetje feest!

18. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

oh wil trouwens niet zeggen dat ze nooit niks lekkers krijgt hoor. nijntje koekie ofzo... en van de week op dr feestje heeft ze wat kwark taart op. maar om te zeggen dat ze het nou geweldig vond???? ze heeft liever een broodkorstje of een aardappel haha

19. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    En gelijk heeft ze! Wij hadden bij de oudste twee een slagroomtaart, nou die hoefde ze niet, een halve banaan hadden ze zo op :D!

Koken, doen wij eigenlijk nooit echt apart voor de kinderen, nooit gedaan ook. Vanaf het begin dat ze bijvoeding kregen eigenlijk gewoon dezelfde groenten/rijst/pasta als wij zelf. Alleen wel als we van die kant en klaar zakjes gebruiken, dat we die dan of bij hun weglaten, of er in het beetje van hun gewoon een stuk minder in deden.

En dankje, komt wel goed (hoop ik). Gister weer onderzoek gehad en echo gehad, nieuwe kuur gekregen en volgende week weer terug voor echo. En toen straks even bloed laten prikken (toch nog een klein beetje nuttig geweest dus).

20. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik kookte altijd apart omdat man dus echt geen aardappels wil zonder zout! das echt een zoutboer! overal zout op bah! dus ja ben dat nu helemaal gewend zo haha. ben wel benieuwd wat ze ervan gaat vinden. ga ze nu uit bed plukken en dan even bij mn ma een bakkie halen!

Deel Deze Pagina