Die van fashioncheque, philedelphia, carglass, nutrilon en die van die vaginale schimmelinfectiecreme.
Alle irritante van dit moment zijn nu volgens mij wel genoemd. Ik heb echt iets tegen voeten, dus reclames van pedipro, pedegg, kalknagels ed kan ik echt niet aanzien!
ik vind meeste reclames wel irritant. dus welke niet? haha. Dia van : even apeldoorn bellen... vind ik dus soms wel lachen. Vooral met dat muisje in huis die je zo ziet rennen. En die van pindakaas/pietertje. leuk de rest.. pfff.. ik zet dus ook altijd (bijna altijd) geluid uit van de tv als er reclame is
die muis van apeldoorn is van een maat van mn man. en die kleine vent in die reclame die beton stort is een bekende van mij
Radio reclame van die trouwringen boer... Wat een mooie ringen! En dan zo'n arrogante trut die dan alleen hmhm kan zeggen. Vreselijk!! Wat dacht je van dankjewel?
Mijn man ergert zich altijd aan een reclame van monsterboard. Je hoort de hele tijd dat melodietje van 'edelweis' en de reclame gaat over een man die geen leuke baan heeft. Zijn neus groeit doordat hij steeds liegt ofzo... Maar waar mijn man zich bij die reclame vooral aan ergert is dat die vrouw zegt "Hee lief, hoe was je werk?" Mijn man vind die zin 'hoe was je werk?' niet kloppen en ik moet dat iedere keer aanhoren haha
Whaaaaaaaa!! Toen ik de titel van het topic las dacht ik direct aan deze &.@:/&:;!4@3/@ reclame..... Jeeemiggg...
Die van Carpetright: "Alleen deze zaterdag tot wel 40% korting op al het tapijt, vinyl en laminaat!!" Die reclame komt elke week
Die schreeuwerige reclames van de Mediamarkt. En tegenwoordig ook die van de 'purely pampering bodylotion' Manman ik vind het alleen al irritant om het uit te spreken bah! En dan zegt ze het ook nog een keertje of 3 gatver! Ik heb er zoooooo geen behoefte aan om gepamperd te worden door mijn bodylotion
Alle Media Markt en Carglas reclames zijn vreselijk irritant. En inderdaad die vrouw met haar ´branderig gevoel en afscheiding´ waar zij zich niet voor schaamt... Nou, ik schaam me al als ik die reclame zie langskomen
Hoe vinden jullie die reclame dan waarin ze rotte vis, sokken etc in een salontafel leggen in een vakantiehuisje? Neeee hoor die mensen ruiken dat niet En dan eronder ; Echte mensen, geen acteurs Whut?
IK vind die reclame van kokkerellen met aviko zo stom. Die vrouw staat zo aanstellerig te doen en op het laatst zo lelijk te kauwen. Pff zal wel aan mij liggen haha Aviko Kokkerellen - YouTube