Zie er net nog een van Esso. Die is ingesproken door een vrouw die blijkbaar in Amerika woont. Echt een vreselijk accent! Heeft ook die van baileys ingesproken; "laten we dit snel weer doen".
''Eerst deed ik het elke dag..'' met zo'n zwoele stem er bij.. Blijkt dat het over iets van tabletjes gaat tegen verstopte darmen of zo?? weet t niet precies, maar het gaat er om hoe ze het zegt, alsof ze elke dag sex heeft.. nee ze schijtte elke dag. En idd die nikelow en matheow.. blehhh, heb ook gelijk even de sinaasappel opgezocht haha.
Haha ik vind die reclame van fashioncheque en die printer met die baby in het loopstoeltje juist grappig! Deze vind ik ronduit irritant: C1000 Plus Ambipur (echte mensen geen acteurs.. mag ik deze meenemen is dat oké?) Basic fit Philadelphia Bon prix Carpet right Beter bed (retteketet) Sensodyne (wat voel je? Geen pijn in ieder geval) E-matching (ik zoek een relatiebemiddelaar die mij alleen die matches laat zien die daadwerkelijk bij mij passen..) Kfc (hij is gooooeeed) Zalando (martin het internet werkt niet meer..en dan dat liedje pff) Dacia Aardig wat irritaties dus Haha m.b.v. youtube ik heb het niet zo ff uit mn mouw kunnen schudden
Ow je arme zus hahahaha! Terwijl ik der juist goed vind met het badzout hahaha "badzout.....voor onder de douche..."
Ik weet er nog 1... Die Snickers reclame, met dat lelijke oude wijf die omgetoverd wordt in die lelijke vent.. Better??? Blehh..
Basic fit, om te janken, C1000 en Plus en dan die reclames van Andrélon, na zoveel jaar hetzelfde concept wat gewoon helemaal niet grappig is, zou je toch eens wat anders moeten verzinnen. Die rare vrouwenstem van het Kruidvat. Dat aan tafel-geschreeuw bij de Honig reclames.
O nee ze hebben een nieuwe vanish oxi action reclame in dezelfde trant als die vrouw met de sinaasappel/citroen. En ja hij is net zo erg!!
Die vrouwenstem van het Kruidvat laat de rillingen over m'n rug lopen Ik móet die stem uitzetten als ik em hoor.
Ik vind de reclame verschrikkelijk dat ze net doen als of ze het nieuws presenteren. Ik weet niet zeker maar volgens mij is hij van calgon.
Aperol met dat vrouwtje dat zo'n gebaar maakt dat ze zo'n drankje wil/bedoelt, alleen maakt ze met haar ene hand zo'n rondje en met haar andere hand steekt ze haar vinger er in. Mijn man en ik keken elkaar de eerste keer toen we dat zagen aan, kregen gelijk weer visioenen van flauwe gebaren toen we een jaar of 12 waren.
Die van de c1000. "Af en toe gaan pa en moe..." Aaaaaaahh!! Dan gaat direct het geluid uit!! Zooo irritant!
De allerergste vind ik die oude reclames van de LOI: met Woouuterrrr en (ben haar naam kwijt) brrrrrr, ik kreeg altijd de rillingen ervan