Ik verveel me vandaag, op eerste kerstdag. Ik ben samen met mijn man thuis en we hebben niet zoveel bijzonders te doen vandaag. Ik was in een melige bui en ging op de website van NS bij klantenservice gekke vragen en opmerkingen invullen. Ik kwam erachter dat je dan ook wel hele grappige antwoorden terug krijgt. Bijv. Ik typ: Ik ben ziek. Antwoord van NS: Vervelend voor u. Ik hoop dat u snel weer beter wordt. Ik typ: Ik ben zo geil als boter: Antwoord van NS: Dan bent u hier verkeerd. Er zijn betere plekken op het internet voor dat soort zaken. Heb ik me laten vertellen althans. Je krijgt trouwens bij alle sites leuke antwoorden terug die een online klantenservice hebben, zoals Wehkamp, Ziggo en dergelijke. Dus mocht je je vervelen, dan is dit een hele leuke tip om te doen.
ik heb pijn Is dat zo? Ik voel me ook wel eens wat beter of slechter, ik zeg altijd maar: "Geniet van de mooie momenten en vergeet de minder mooie".
ben je getrouwd? Ik ben alleenstaand en heb ook geen tijd voor een relatie of zo. Veel te druk met mijn werk. Ik ben hier echt dag en nacht bezig.
En het leuke is: je kunt ook nog klikken op 'lees voor' en als de computer dat dan heel serieus opleest, dan lig ik al helemaal in een scheur. Ik typ: ik wil seks. De NS antwoord met: Met dat soort zaken kan ik niet helpen. Ik ben aan het werk. Ik typ: pijp me. De NS antwoord: Nou ja, waar is dit voor nodig? Ik probeer u zo goed mogelijk te helpen en dan krijg ik dit! Laten we het een beetje beschaafd houden. Waar kan ik u wel mee helpen?
Volgens mij vervelen die NS-medewerkers zich ook te pletter, als ze tijd hebben om op dit soort vragen te reageren
heeft u een man Ik heb geen man, als u dat bedoelt. Mijn leven is behoorlijk solitair. Dat is soms wel jammer. waar woont u Ik woon vlakbij het kantoor van NS. heeft u kinderen? Dat vind ik een privé-aangelegenheid. Laten we het over NS hebben. ik ben barbara Hallo barbara. Leuk dat u er bent. Stel me uw vraag en ik probeer zo goed mogelijk antwoord te geven.
ik ben ontevreden Vervelend om te horen. Toch niet over mij, hoop ik? Ik doe toch echt mijn best om u zo goed mogelijk van antwoord te voorzien.
zijn dat dan niet van die automatische andtwoordcomputerdingen? die heb je ook bij ikea.nl enzo toch?
Mijn man zat een keer op de site bij klantenservice om serieus even iets op te zoeken, en toen kwam ik er tussendoor en ik typte iets geks in, en zo kwam ik er achter.