doe uw slip uit Dat wordt een beetje moeilijk, vrees ik. Vanavond moet ik gewoon werken. doet u aan sport Nee, ik ben al in topconditie!
ik ben zwanger Hallo zwanger. Leuk dat u er bent. Stel me uw vraag en ik probeer zo goed mogelijk antwoord te geven.
u bent een kutwijf En bedankt! u bent vreemd Vindt u? Ik vind mezelf namelijk niet raar. u bent stom Vriendelijk bedankt! Ik ben toch ook aardig tegen u? ik vind u aardig Dank u, u bent vast ook heel leuk. Maar goed, nou weer even serieus. wilt u koffie Dat is aardig van u, maar nee bedankt.
En dit is van de IKEA-website: Bent u getrouwd? Ik heb een vriend en die heet Allan, maar laten we het over IKEA hebben.
Bol.com: U zegt:hoe oud bent u? Billie zegt:Ik ben nu een paar maanden oud (en dan al zo kunnen praten ), maar aangezien ik een computer ben is dat niet relevant. Bent u op zoek naar een specifiek product? U zegt:heeft u kinderen? Billie zegt:O... ja. Tja, heeft u wel eens een computer met kinderen gezien? Ik ook niet. Even kijken waar ik was gebleven. Ik heb niets gevonden, wat zoekt u precies?
Tjezus zeg dan moet je je wel ERUG vervelen wil je hier je avond mee vullen... Voor de mensen die dit geinig vinden. Er zijn ook van die botjes op msn... Encarta@botmetro.net bvb Weet alleen niet of die net zo grappig antwoord.
Whaha geweldig! Hier idd ook weleens gedaan bij de ikea, omdat we er door een typfoutje achter kwamen ! Vind overigens dat Billy van Bol.com maar chagrijnig is hoor! Zeker boos dat ie met kerst moet werken *gniffel*!
U zegt:rot op Billie zegt: Dit soort woorden horen in dit gesprek niet thuis. Bent u op zoek naar een specifiek product? U zegt:nee Billie zegt:Oké. Wat voor rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u de kwaliteit van dit geautomatiseerde gesprek? U zegt:1 Billie zegt: Dank u voor het cijfer. Sorry dat ik u dan nog een vraag stel, maar zou u een toelichting kunnen geven op dit slechte cijfer? Ik wil er namelijk graag van leren. U zegt:je bent ongezellig Billie zegt: Dank u voor het antwoord. M'n collega's zullen kijken of dit een verbeterpunt is! In elk geval tot ziens en nog een fijne dag!