De verveling slaat toe.....

Discussie in 'De lounge' gestart door Snoeki, 9 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Hahaha ja Krissie nu heb ik er ineens heeeel veel meer zin in;)

2. Soit

Soit Niet meer actief

Zit alleen beneden, iedereen slaapt :D. Kids alle 3 in bed en man heeft in 2 dagen 25 uur gewerkt en nauwelijks geslapen dus die is ook gaan slapen.
    Verveel me sowieso al nooit...
    Heb nu verse koffie, kaarsjes aan en lig lekker onder een dekbedje. Beetje tv kijken en van de rust genieten!

3. Soit

Soit Niet meer actief

Echt goed, Luther. Ik kijk normaal nooit zulke series maar deze vonden we allebei steengoed!
    (En die mooie zwarte man is een bonusje :D)

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Alvast heel stuk gehaakt.
    Nog steeds moe en uitgepuft
    Manlief is al heel de dag misselijk en denkt dat het aan MIJN vers gemaakte pastasaus lag die hij heeft gegeten gister. :x
    (Dat was ook het enige wat hij heeft gegeten dus een beetje dubieus is het wel. Maar was een kliekje van de vorige dag dus dan verwacht je dat het nog wel goed is. Gelukkig heeft ie het meeste weggegooid.. Maarja.. Nu toch misselijk.)

En ik heb me net bedacht dat ik morgen om 6 uur de deur al uit moet.
    Dus ga zo vast lunch van morgen smeren.... Want ik zal wel niet heel vlot zijn als morgen de wekker gaat :)

5. Delta

Delta Niet meer actief

Ik zou ook misselijk zijn als dat het enige was wat ik gegeten zou hebben.. Waarom at ie zo weinig dan? Voedsel vergiftiging kan het vast niet zijn.

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Toekijken terwijl vriendlief zit te gamen, ZP, FB..

7. Saskia78

Oh en een door mij gemaakte uitsmijter...
    Die ik daarna ook voor mezelf heb gemaakt..

We zullen er wel niet achterkomen maar hij zei vanochtend meteen al dat hij de saus had weggegooid omdat hij niet goed meer was.
    Dus dat zal, ondanks dat het onwaarschijnlijk is, wel de reden zijn :)

En tja.. Als ik misselijk ben eet ik ook weinig.
    Avondeten heeft ie ook gegeten... Maar toen was ie al tijd misselijk.
    Maar goed.. Zal morgen wel over zijn als het van de saus komt :)

8. Saskia78

Zoo. Wantje 2 is af... Ik ben opperdepop.

Het is dat dochterlief hem zo graag aan wil naar school morgen... :)

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Wij vonden hem wel leuk :D Niet perse spannend - of nou ja, wel omdat je niet weet wat voor opdrachten/vragen je krijgt; maar verder gewoon meer leuk vanwege de speelse opbouwende spanning. En er zitten ook gewoon hele grappige dingen tussen.

Hahahaha, mijn partner kreeg 2 massages van me en ik 1 van hem :cool: Dus dat viel best wel mee. Van de 5 massages die in het spel zitten... We hebben er ongeveer 2 uurtjes plezier mee gehad.

10. Lorelai

Lorelai Actief lid

4 feb 2014
    207
    0
    0
    NULL
    NULL
    valt idd best mee haha, ik had ze standaard allemaal en hij geen, zo oneerlijk!

Deel Deze Pagina