Ik snap het niet...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door wafelijzer, 6 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Hallo,

Ik heb al een half jaar een stabiele cyclus van 27 dagen. Bijna elke maand mijn ei gevonden die was altijd rond dag 15 (lf = 12)

Deze maand vond ik mijn ei niet met ovu testen want mijn testen waren op en ging toen over op action die dus voor mij niet blijken te werken helaas.

Op dag 14 had ik superveel rekbaar slijm en op dag 15 nog 1x met afvegen beetje dus waarschijnlijk op 1 van deze 2 dagen eisprong gehad.

Gister dus NOD en had best wel krampen, zelfde als ik in januari had op NOD (toen kreeg ik een vmk)
    Er kwam maar geen bloed dus smiddags met lichte urine getest met een predictor express... daar verscheen een licht streepje wat ik niet op de foto krijg. Hij is na afleestijd wel nog iets duidelijker geworden en echt wel rose/paars.
    Voelde mij ook echt zwanger want misselijk en pijnlijke borsten, krampen etc.
    'S avonds met lichte urine een Kruidvat test gedaan maar die was omo wit.
    Vanmorgen met donkere urine een predictor early gedaan en die is ook nagenoeg wit. Ik denk heeeeeeel licht wat te zien maar dat kan ik me ook verbeelden :)
    Nog steeds geen menstruatie en de kwaaltjes zijn ook stukken minder vandaag...

Ik snap het niet, was die test nou echt vals positief? Of moet ik gewon nog een paar dagen geduld hebben?

2. Lovebabys

Lovebabys Actief lid

13 nov 2009
    462
    383
    63
    Vrouw
    Ik kan het zelf niet verklaren maar als gister je nod was zou de test wel duidelijk moeten zijn ben ik bang, dus geen tuurstreepje. Ik duim voor je.

3. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Heb je foto’s?
    Je weet natuurlijk niet zeker wanneer je ei is geweest, dus het zou ook kunnen dat je nog vroeg bent :)

4. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Kun je de foto posten inderdaad? Het viel me bij de Predictor Expres die ik vorige week had wel op dat er sowieso al een voorgedrukt lijntje stond voordat ik heb überhaupt gedaan had. Dat vond ik vrij bizar. Ik zal kijken of ik daar nog een foto van heb.

5. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Heb foto's maar daar is de streep bijna niet op te zien..... moet je echt goed turen hihi

20180306_070144.jpg
    20180305_200407.jpg

Op de eerste foto zie je hem het beste denk ik (als je het al ziet)

6. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Graag! Was die ook roze?

7. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik zie hem op die ene we duidelijk hoor. Ik had net ook in een ander topic gepost dat mijn Expres duidelijker was dan de Early van de dag erna. Lijkt alsof die duidelijker zijn omdat die ook sneller resultaat moeten geven.

Lastig zeg. Heb je nog Express testen liggen?

8. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Je weet dat je ei 1-2 dagen na je positieve ovu test springt?

En dat je rekbaar slijm ook al 5 dagen van tevoren kunt hebben? Kan dus zijn dat je nog 3-5 dagen eerder bent dan je denkt, dus nog geen NOD, en dan is een licht positieve test wel te verklaren.

Cyclussen kunnen ineens anders zijn en een paar dagen langer duren, dus het enige dat je nu kunt doen is afwachten en duimen dat je over een paar dagen niet meer hoeft te twijfelen en een test 100% overduidelijk positief is :D

9. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Nee was niet roze. Hierbij de foto's. Ben benieuwd wat er van overblijft na uploaden.

Bijgevoegde bestanden:

10. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Ben blij dat jij hem ook ziet :oops:
    Nog 1 ja.... misschien donderdag maar gebruiken als ik dan nog niet ongi ben...

11. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Die lijkt wel erg op mijn streepje vind je niet??

12. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Ja klopt dat weet ik. Maar heb die positieve ovu test helaas niet gehad. Anders was het wat makkelijker....

Maar waarom zou een gevoeligere test dan geen streepje geven, dat stukje begrijp ik niet..

Alleen nu ik de foto's van @Amelie zie ben ik toch een beetje bang dat het een voorgedrukt streepje is :(

13. Loetje85

Loetje85 Bekend lid

17 jun 2016
    814
    200
    43
    Ik zie helaas helemaal niets op je testen maar zoals hierboven gesuggereerd wordt kan het goed zijn dat je nog helemaal niet zo ver in je cyclus zit als dat je denkt. Zou ook nog even een paar daagjes wachten en tegen het weekend nog een testje wagen. Als je zwanger bent zou je dan toch wel een duidelijke test verwachten. Ik duim voor je!

wafelijzer vindt dit leuk.
  14. Cjms

Cjms Bekend lid

11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    Ik vind het lastig beoordelen...
    Om echt zeker te weten zou ik wellicht nog 1 of 2 dagen wachten en met ochtendurine proberen. Ik heb zelf kruidvat 2v5 gebruikt.

15. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Omdat je met andere urine hebt getest, dus dat kan het verschil verklaren, of het is inderdaad een valse positieve test. Enige dat je kunt doen is afwachten helaas.

16. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Tjah ik weet niet. Vind het lastig. Zit waarschijnlijk echt niks anders op dan paar daagjes wachten. Zo balen! :(

17. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Ja wachten is lastig :rolleyes: maar jullie hebben natuurlijk gelijk:cool:

Ik ga donderdag nog eens een testje doen mocht mijn :evil: er nog niet zijn

Amelie vindt dit leuk.
  18. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik heb de bovenste wat aangepast qua kleur... maar even een vraagje.
    Was hij opgedroogd en heb je hem daarna laten doorlopen met water??
    Hij heeft zo'n rare verkleuring aa de rechterkant vd strip.

IMG_20180306_140357.jpg

19. Loetje85

Loetje85 Bekend lid

17 jun 2016
    814
    200
    43
    Ah ja, op de bewerking van @RoGiJuLi zie ik het tweede streepje wel! Spannend hoor!

20. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Nee. Hij is idd heel raar aan de rechterkant. Ik heb hem eruit gehad na het testen om het streepje beter te kunnen bekijken. (Niet handig bleek achteraf) Toen weer teruggestopt maar die onderdelen zaten allemaal los dus hij zat denkelijk niet helemaal goed rechts. Het 'viezige' wordt steeds erger/groter

Deel Deze Pagina