De 'vind ik niet leuk' knop op Facebook!

Discussie in 'De lounge' gestart door Jel, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

#1 Jel, 11 jun 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jun 2012
    Wie heeft deze knop ook gedownload?

Nu vraag ik me af of dit nu een soort spam is of niet? Is het wel veilig op je pc? Ik krijg allemaal reacties op mijn fb dat bij anderen de pc op hol slaat, of de link het niet doet.

Ik vind het juist wel grappig als die optie er is. Maar het moet wel veilig zijn.
    Iemand die dit weet?

2. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Dacht dat dat ondertussen al wel bekend was..
    Is dus niet veilig!

3. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Net als dat je zogenaamd kan zien hoeveel mensen er op jou pagina zijn geweest, niet doen.

4. Jel

Jel Niet meer actief

Ojee, het leek me zo leuk, maar dat artikel ziet er niet goed uit.
    Ik ga het gelijk weer verwijderen.

5. glimworm

glimworm Niet meer actief

phew, ik had hem van mijn zus gekregen maar zag dat je al je vrienden ermee lastig moet vallen (verzoekjes) voordat je hem binnenkrijgt. daar pas ik voor en ik heb hem dus ook niet gedownload.
    Is het net zoiets als de pink ribbon versie van Fb, dat was toch ook bagger?

6. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    maar dat is het m nou juist, je krijgt niks.....

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

En daarom... waarom zou je in vredesnaam willen dat mensen je posts kunnen disliken.... :D Moet je helemaal niet doen! ;)

8. Jel

Jel Niet meer actief

Ik hou normaal ook helemaal niet van doorstuurmailtjes hoor. Maar kreeg hem van iemand anders en dacht toen: wat leuk. Dus moest idd eerst de vrienden er 1 sturen. Ach zelf krijg ik ook genoeg irritante meldingen over die verjaardagen en zo. Dus mag ik die ene keer ook weleens wat doorsturen. ;) Maar goed dat ik het weer verwijderd heb nu.

Er was idd ook een roze versie van fb, maar dat was ook iets 'raars' en niet veilig volgens mij. Heb dat toen ook een paar uurtjes gehad en toen had ik door dat er iets niet goed was daarmee.

@Rozemarijke, soms posten mensen weleens dingen en denk ik heel vaak weleens: waar is de vind ik niet leuk knop? Bijvoorbeeld iets naars wat ze hebben meegemaakt of zo.... En nu is ie er en is er iets niet goed aan. :(

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja, voor dat soort dingen, OK. Maar dan is een korte reactie vaak veel fijner, vind ik.
    Ben bang dat een echte dis-like-knop veel meer gebruikt gaat worden om negatieve reacties te geven op posts die mensen niet leuk vinden.

10. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Ik kreeg m ook, heb het ook gedaan maar hoefde het aan niemand door te sturen en heb nu wel over de optie
    vind ik niet leuk bij staan

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik zag aan de titel al dat ie nep was. Dat soort dingen zorgen alleen maar voor overlast en spam bij je vrienden. Toen ik hem voor het eerst zag, heb ik hem meteen geblokkeerd en een waarschuwing op mijn FB gezet.
    Het belangrijkste: Als dit nieuwe functionaliteit van Facebook zou zijn, dan zou het geen app zijn, maar een instelling.
    Zodra je het geïnstalleerd hebt, kunnen de makers hiervan bij je gegevens EN sturen ze regelmatig berichten en uitnodigingen naar je vrienden. Dit zie jij zelf vaak niet eens.

12. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Zoiets had ik ook al gelezen ergens op Facebook.
    Ik ben blij dat ik er dus niet ben ingetrapt.
    Ben net van dat politievirus af! ;)

13. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Hé, had jij hetzelfde virus als mij? Stond er bij jou ook dat je computer was geblokkeerd omdat je verboden sites had bezocht of wilde bezoeken? Met een groot politielogo bovenin. En om je computer te laten de-blokkeren moest je een 1 of andere code kopen voor 100 euro?

Nu is het hier zo dat mijn man administrator is op mijn computer. Hij kon er via zijn account gelukkig nog opkomen en heeft er een virusscan overheen gegooid. Kwam een prachtig trojaans paard tevoorschijn:$

14. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @LadyXochi
    Hmmm...ik denk zekerheid voor alles en dan toch maar verwijderen maar
    hij staat niet bij mn apps:(

15. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Ik had hem ook gedownload, maar nu dus direct verwijderd... Stom, normaal klik ik nooit iets aan, zoals die verjaardagen applicatie maar deze wel weer hoor :s

16. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Misschien heet ie anders? Grote kans dat ie bovenin de lijst staat.

17. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Bij mij heette die enable dislike button en stond inderdaad bovenaan.

18. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hmm... vaag dat ie dan bij Staffie niet in de lijst stond... :(

19. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Ik snap het ook niet.....
    alle andere apps staan er wel bij zoals de verjaardagskalender, een spelletje, en de app voor mn telefoon

Heb ook aan een paar vrienden gevraagd of ze berichtjes van mij krijgen over die app maar nog niemand heeft dat verzoek van mij ontvangen:(

Deel Deze Pagina