Nieuwe tip gekregen: Heb je ook de add-on geinstalleerd, dan moet je bij je browser instellingen die add-on verwijderen.
Daar stond hij idd bij de extensies en in de browsergeschiedenis beide verwijderd maar nog steeds heb ik de optie "niet leuk"
Ja, hetzelfde als jou: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/363043-virus-buma-sterma-oftewel-politievirus.html
Ik heb de link uit het eerste bericht verwijderd omdat het malware schijnt te zijn. Gelieve link niet opnieuw te plaatsen. Lotte
Oeps, sorry! Ik heb normaal ook geen verstand over dit soort dingen. Maar dat het niet deugd is me nu duidelijk!
Aja, ik heb Lotte gevraagd om dat te doen... De eerste keer heb ik daar ook helemaal niet aan gedacht! Denk dat iedereen wel snapt dat je geen kwaad in de zin had Maar voor het geval dat iemand nieuwsgierig was en er toch op zou klikken...
Ik zou bij zoiets liever een persoonlijk woordje achter laten (al is het alleen maar sterkte oid.) dan op een niet leuk knop te drukken
Ja dat doe ik dan uiteraard ook. Ook als ik iets leuk vind, dan druk ik 'vind ik leuk' in en daarnaast schrijf ik nog wat. Het is natuurlijk niet bij alles gepast om 'vind ik niet leuk' aan te klikken. Als iemand schrijft op z'n fb dat een familielid is overleden, dan zou ik sowieso niet aanklikken: " vind ik niet leuk" , dat vind ik dan geen goede woorden in zo'n situatie. Maar ik vond het wel een handige optie, bij ander soort situaties.
Zou het misschien ook zijn en ik denk ook wel dat er behoefte aan is, maar dan moet FB dat zelf aanbieden. Nu zijn er criminelen, die misbruik maken van het feit dat veel mensen die knop wel zouden willen.