De 'vind ik niet leuk' knop op Facebook!

Discussie in 'De lounge' gestart door Jel, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Nieuwe tip gekregen:
    Heb je ook de add-on geinstalleerd, dan moet je bij je browser instellingen die add-on verwijderen.

2. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Daar stond hij idd bij de extensies en in de browsergeschiedenis
    beide verwijderd maar nog steeds heb ik de optie
    "niet leuk" :(:(:(

3. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ja, hetzelfde als jou: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/363043-virus-buma-sterma-oftewel-politievirus.html

4. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.279
    2.978
    113
    Ik heb de link uit het eerste bericht verwijderd omdat het malware schijnt te zijn. Gelieve link niet opnieuw te plaatsen.

Lotte

5. Jel

Jel Niet meer actief

Oeps, sorry! :) Ik heb normaal ook geen verstand over dit soort dingen. Maar dat het niet deugd is me nu duidelijk!

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Aja, ik heb Lotte gevraagd om dat te doen... De eerste keer heb ik daar ook helemaal niet aan gedacht! Denk dat iedereen wel snapt dat je geen kwaad in de zin had ;) Maar voor het geval dat iemand nieuwsgierig was en er toch op zou klikken...

7. Jel

Jel Niet meer actief

Ja,idd. Ik snap het.

8. glimworm

glimworm Niet meer actief

Ik zou bij zoiets liever een persoonlijk woordje achter laten (al is het alleen maar sterkte oid.) dan op een niet leuk knop te drukken

9. Jel

Jel Niet meer actief

Ja dat doe ik dan uiteraard ook. Ook als ik iets leuk vind, dan druk ik 'vind ik leuk' in en daarnaast schrijf ik nog wat.

Het is natuurlijk niet bij alles gepast om 'vind ik niet leuk' aan te klikken. Als iemand schrijft op z'n fb dat een familielid is overleden, dan zou ik sowieso niet aanklikken: " vind ik niet leuk" , dat vind ik dan geen goede woorden in zo'n situatie.

Maar ik vond het wel een handige optie, bij ander soort situaties.

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Zou het misschien ook zijn en ik denk ook wel dat er behoefte aan is, maar dan moet FB dat zelf aanbieden. Nu zijn er criminelen, die misbruik maken van het feit dat veel mensen die knop wel zouden willen.

Deel Deze Pagina