Cadeau nieuwe vriend

Discussie in 'De lounge' gestart door Evanesco, 10 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Hey meiden,

Ik heb jullie hulp nodig.

Sinds een aantal weken ben ik aan het daten met een jongen.
    Dit is allemaal hartstikke leuk, en verwacht ook wel dat dit serieus gaat worden.

Maar nu komt het, hij is over 2wkn al jarig :eek:

Ik heb echt geen idee wat ik hem kan kopen. Ik vier überhaupt niet echt verjaardagen.

Hebben jullie een idee?
    Het moet niet te groots zijn, wil hem niet afschrikken. Maar wil wel echt iets leuks halen.

Alle ideeën zijn welkom :)

2. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Een leuke date cadeau doen. Iets wat jullie nog niet gedaan hebben samen, maar evt wel over gehad hebben?

3. Evanesco

Dat is een leuk idee! Dank je.

Dat legt geen druk en is toch erg leuk.

4. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Een leuke date cadeau doen. Iets wat jullie nog niet gedaan hebben samen, maar evt wel over gehad hebben?
    Geen dank :)

5. MaritS

MaritS Actief lid

5 dec 2015
    469
    398
    63
    Een etentje op jouw kosten. Werkt hier al 7 jaar:D

Shay25 vindt dit leuk.
  6. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Inderdaad ren etentje oid.

En wat leuk, veel geluk samen :)

7. Evanesco

Wat lief. Dank je.

Ik voel me echt een verliefde puber. Alles klopt gewoon.

Maar wat iemand anders in een topic zei, de scheten, ruzies en remsporen tijd hebben we nog niet gehad :roflmao:

Maar denk wel dat dit serieus is. Heerlijk.

Juul75 en Ysabella vinden dit leuk.
  8. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Echt super fijn. Ik ben inmiddels alweer 1,5 jaar samen met mijn super leuke vriend. En het is echt zo als het goed is voel je dat gewoon!

Scheten, ruzies en remsporen hebben wij nog niet gehad. We hebben een hekel aan ruzie en de wc’s bij mijn vriend worden meerdere keren per dag gepoetst. Het zou kunnen dat hij ze bij mij aan zou treffen als zoon heeft zitten drollen, maar dat is nog niet gebeurt ;)

Dus je hebt nog even... :D

Evanesco vindt dit leuk.
  9. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw
    Ik zou gaan voor een gave date idd!

PS de ruzie (meer een heftige discussie:rolleyes:) en de scheten waren al voor de relatie:roflmao:. Juist daarom weet ik dat het goed zit hier. (hij is zeer netjes en schoon, het scheetje van hem was echt per ongeluk:roflmao:)

Evanesco en Huismuisie vinden dit leuk.
  10. tantetoos

tantetoos Bekend lid

17 nov 2010
    619
    530
    93
    Mag ik dit topic even kapen? ;)

Ik zit namelijk precies met hetzelfde "probleem"

Maar ik wil eigenlijk geen etentje of date geven, want dat ligt een beetje lastig...
    Scharrel heeft kinderen en ik ook en de dagen waarop we de kinderen hebben loopt echt exact andersom! Haha hoe krijgen we het voor elkaar zou je denken.... Dus wanneer hij de kinderen heeft heb ik ze niet en precies andersom.
    Wij spreken dus eigenlijk altijd af bij elkaar thuis wanneer de kinderen slapen. En echte date is er dus nog niet van gekomen :oops:

Weet ook niet of ik het dan leuk vind om voor zijn verjaardag om hem mee uit te nemen eigenlijk....

Of denken jullie dat dat juist wel leuk is?

Pffff wat kan verliefd zijn je toch onzeker maken!! :roflmao:

11. Evanesco

Dan lijkt me samen uit eten juist leuk!

Maar ik zou aan een scharrel niet zo veel uitgeven.
    Of begrijp ik het woord scharrel verkeerd?

12. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw

Ik zou dan ook juist gaan eten. Zelf misschien oppas regelen en heerlijk echt samen zijn.

Verliefdheid is vreselijk haha. Na een relatie van 10 jaar weer een nieuwe relatie. Kan me niet voorstellen dat ik 10 jaar geleden ook zo onzeker was

13. tantetoos

tantetoos Bekend lid

17 nov 2010
    619
    530
    93
    Scharrel is misschien niet helemaal de titel die hij verdiend nee haha! We zien elkaar al een aantal weken min 3 x in de week.... Dus het is wel iets wat serieus aan het worden is.... Alleen is de echte "wil je verkering met me?" vraag nog niet voorbij gekomen :roflmao:

Misschien toch maar een keer oppas regelen voor mijn kinderen dan zodat we een keer de stad in kunnen....

Jij bent er al aan uit dat je hem als kado een etentje gaat geven?

kly073 vindt dit leuk.
  14. tantetoos

tantetoos Bekend lid

17 nov 2010
    619
    530
    93
    Haha erg hé? Ik kom zelf ook uit een relatie van 10 jaar, dus het daten is weer even geleden! Ik kan mezelf zo onzeker maken met die verliefdheid! "Vind hij me wel leuk?" "Ga ik niet te snel?" "Hoe lang zal ik wachten met terug appen?" :roflmao:

Evanesco en kly073 vinden dit leuk.
  15. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    Wat fijn! Hier ook sinds 2 jaar weer verliefd na een relatie van 10 jaar.. En ook al is de ergste verliefdheid er inmiddels wel weer vanaf. Ik voel jullie hoor!! Ik weet niet waar je woont, maar anders lekker eten en ontspannen bij het sanadome of een andere therme? Lekker ontspannen samen... maar vooral, Genieten van deze tijd!! Veel geluk samen :D

Evanesco en tantetoos vinden dit leuk.
  16. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw

Hier ook zo. Wordt gek van mezelf.. Maar hij heeft het net zo. Net 2 verliefde pubers:cool:

tantetoos vindt dit leuk.
  17. Evanesco

Leuk hè!
    Ik had ook niet gedacht dat dit er nog in zat boor mij.
    Gescheiden, 3 kinderen van 2 mannen. Dan staan ze niet bepaald in de rij :roflmao:

Wij hebben wel al naar elkaar uitgesproken exclusief te zijn, maar wel rustig aan te doen. Dus nog geen familie oid. En mijn kinderen blijven de komende maanden uit nog uit beeld voor hem.

Ik denk dat het een etentje word of de sauna,
    De sauna staat al gepland. Een paar dagen voordat hij jarig is. Misschien dat ik van die gelegenheid gebruik maak.

tantetoos, Zomerbloem en kly073 vinden dit leuk.
  18. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw
    Hier ook niet echt uitgesproken. Maar idd wel exclusief. Ik heb zijn ouders afgelopen week 'opnieuw' ontmoet. Hij mijn ouders al in de tweede week:roflmao: maar mijn ouders konden hem al goed. Hij was ook aanwezig op mijn huwelijk 7 jaar geleden:|

Mamavanvier95, Ysabella, Shay25 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. bijnamoeder

bijnamoeder Bekend lid

26 mei 2013
    735
    522
    93
    Een thuiskok laten komen kan in jullie situatie ook handig en leuke optie zijn i.p.v. uit eten gaan

Deel Deze Pagina