Verdorie. Ik ben sinds gisteren mijn sleutels weer eens kwijt. Ik weet zo goed als zeker dat ik de sleutels had toen ik thuis kwam, en dat ik ze op tafel heb gelegd. En nu zijn ze dus nergens meer te vinden. Dit gebeurt me nou eens per half jaar ofzo, gek word ik ervan :x! Over een paar dagen vind ik ze vast op een rare plaats weer terug, maar tot dan zit ik flink te balen en te zoeken . Zo, dat wou ik even kwijt .
in de kasten op de kasten, in lades, in jaszakken in een raar vakje in je tas, nder een kast ofzo Onder de bank zomaar een paar opties
dit gebeurd je 1x per half jaar? bij mij gemiddeld 1x per week.... het zweet kan me dan uitbreken en dan maar nadenken waar je ze voor het laatst gebruikt hebt... en dan hebben wij dus nog wel een sleutelkastje, maarja vaak niet de zin om ze daar op te hangen. kijk ook in de speelgoedkist, keuken etc. van je kinderen is iets waar ze graag mee spelen! misschien toch nog in het slot van je fiets (gebeurd hier ook regelmatig), andere jas of boven misschien bij de wasmachine?
Hihi ik heb op al de genoemde plekken al gezocht! Onder en in kasten, in alle jaszakken, in de badkamer, in de wasmachine, in de keuken... helaas zonder succes. Ik denk dat ik ook maar een vast sleutelhaakje ofzo ga maken in de gang, proberen kan altijd!
Maar dan moet je hem wel beter gebruiken dan ik doe..... Ben je misschien met boodschappen thuis gekomen, en heb je ze opgeruimd in de koelkast of de keukenkastjes? Op je nachtkastje Broekzak Er bestaan trouwens ook een soort verklikkertjes. Als je dan fluit geeft je sleutelbos een seintje waar hij ligt. Is voor mij geen optie, want ik kan niet fluiten....
dit is mij laatst ook 2x overkomen. we hadden het hele huis overhoop gehaald, de speelgoed kist 10x nagekeken en ga zo maar door. de laatste keer vond ik ze 3 dagen later in een klein vakje wat in zo'n flap van een verschoonmatje zit. Die gebruik is alleen als we op pad gaan voor onze zoon en tada... mijn dochter houd ervan om dingen in vakjes, zakjes te stoppen. Erg irri. Succes!
Ik bedenk me dan altijd wat voor bijzondere dingen ik dan gedaan heb, dus dingen buiten mijn normale ritme om. Als er iets opvallends gebeurd is, dan kun je vanuit daar wel vaak bedenken wat je verder hebt gedaan.
vraag me niet hoe maar ik vind ze altijd terug op plekken waarvan ik denk Huh ben ik hier geweest .. Ik ben ze dan niet 1x per half jaar kwijt maar juist dagelijks hihiihihi ... Gisteren vond ik ze terug in de koelkast, volgens mij laten liggen toen ik snel een boterhammetje pakte voor die kleine uk en op weg naar school wilde ( denk ik ) ... Ik zoek dan ook altijd op de stomste plekken, op de wc, in de koelkast, in de kasten, in ( nee niet op echt in ) de bank .. etc etc ... Heb al zo vaak Keycords gehad van mensen maar dat werkt gewoon niet bij mij hahahah
als ik ze kwijt ben, dan liggen ze in de wc... in het fonteintje haha, dan ben ik doorgerend naar binnen en maar zoeken... nu weet ik waar ik moet beginnen... of wat nu is bij nieuwbouw, omhoog met de klink is op slot.... en dan je sleutels op tafel zien liggen..... niet kwijt maar wel erg vervelend. ben ik altijd weer blij dat mijn buren de sleutel hebben hahaha
Ik had dat laatst op het werk. Geen idee waar ik de sleutel van de medicijnkast had gelaten. Toch wel vrij noodzakelijk om 'm te vinden! Na lang zoeken gevonden in een kommetje in de servieskast!!! Heb het maar op zwangerschapsdementie gegooid.
inderdaad jeetje hahaha dan is het flink zoeken... ik ben nog niet zwanger, ik noem het altijd maar alzheimer light.... ik ben ze ook geregeld kwijt... heb ze zelfs een keer in de deur laten zitten met mijn domme hoofd... ken je ook heel lang zoeken
Heel herkenbaar...ben ze ook regelmatig kwijt, en dan zoek ik echt overal, maar vind iemand ze anders ze vaal terug op een plek waar ik toch ook al was wezen zoeken
gebeurd me toch wel maandelijks denk ik. laatste keer vond ik ze onder in de strijkmand. geen idee hoe ze daar nou gekomen zijn. errgisteren had mijn man ze op zak terwijl hij was gaan werken. ook zo´n chaoot als ik dus
Mijn man raakt zn sleutels altijd kwijt.. gék word ik daarvan! De gekste plek waar ik ze ooit teruggevonden heb was in een schoen in de schoenenkast. Dat had mn zoontje natuurlijk gedaan.
lol ik was ook mn sleutel kwijt, zat uiteindelijk in een tas waar we boodschappen in hadden van t weekend. zit je dan dagen te zoeken...
Hihi ik heb op al jullie genoemde plekken inmiddels gezocht, maar helaas heb ik ze nog niet terug. Ik zal het hier wel melden als ik ze op een vreemde plek weer terugvind.
heb je het niet bovenop een kast gelegd, vorige keer had ik ze een keer bovenop de keukenkastjes gelegd, omdat daar ook mijn droogrek ligt, ene neergelegd andere eraf gehaald. ik leg wel vaker spullen hoog en droog... als ik iets niet vind, dan ga ik altijd net boven mijn hoofd kijken.... succes, wel vertellen waar je het gevonden hebt he!
Ik heb de mijne wel eens terug gevonden in de koelkast! Zo raar hoe ze daar techt zijn gekomen. Moest er achteraf wel om lachen natuurlijk!!