Fijn dat het meeviel! Heel veel sterkte verder. (meeviel is misschien niet het juiste woord, fijn dat het opluchtte misschien, in ieder geval, ehm.. dat.)
Hier menstruatie bijna afgelopen, aankomende week midweekje Center Parcs dus ehm.. wie weet wat dat allemaal brengt! (en de week erop natuurlijk)
@Lila: Meld je aan voor het NOD-topic 1-15 december! Er zitten meer dames van ons topic hier daar en dan kunnen we met zijn allen toeleven naar iets positiefs (misschien). Ik ben nu op cyclusdag 8, dus we lopen redelijk gelijk volgens mij... Hier vandaag familiefeest. Mijn moeder belde gisteravond op om me vast te waarschuwen dat mijn nichtje vandaag gaat vertellen dat ze zwanger is van de 3e. Zo gaat dat dus tegenwoordig. Ik ben de zielige die al 2,5 jaar bezig is en die 3 miskramen gehad heeft. Ik moet "ontzien" worden. Mensen hebben medelijden met mij.... Ik weet niet of ik het nou lief vind of dat ik er boos om ben dat ik nu dat stempel op me heb.
@BB vervelend voor je dat ze je nu al gaan bellen uit "voorzorg". Ik snap dat je twijfeld of je het fijn moet vinden of dat je er boos om moet worden. Hier is de temp voor de 4e dag op rij hoger dus mijn ei is een woensdag geweest, precies 3weken na de curettage en maar 2 dagen later als dat hij in mijn cyclus voor m'n zwangerschap was. nu op het wachtbankje...
Ah lieverd ik snap je gevoel helemaal, maar ik denk dat je moeder je heel graag wil beschermen tegen de pijn, ook al is dit misschien niet de meest handige of gewenste manier..
@Lila en Rammetje: bedankt voor jullie lieve woorden! Het was in het echt helaas nog vervelender dan ik me al voor had kunnen stellen... Mijn opa ging speechen en daarin werd ons "ongeluk" op dat gebied ook even genoemd. Heel lief natuurlijk, maar iedereen zat naar me te kijken en ik moest mijn gezicht in 100 bochten wringen om niet te huilen. Jeetje he, ik heb het echt slecht deze maand!! Tot een week of 2 geleden kon ik er prima mee omgaan maar sinds kort huil ik echt om elke scheet. Misschien verwerk ik alles later ofzo... @Lila: is het niet handig als jij gaat temperaturen? Dan krijg je wat meer inzicht in hoe lang je cyclus is en wanneer je ei is. Ik vind het echt heel prettig om die soort van "controle" te hebben.
@lilalief: nou dat midweekje Center Parcs moet toch helpen. Ik werd ook zwanger op vakantie. Het is alle relaxedheid die het hem doet @BB: he gatver wat naar. Je moet al met je eigen verdriet dealen, als mensen dan ook nog medelijden gaan krijgen is het extra zwaar. Ik heb pas 1 miskraam achter de rug, maar verdenk vrienden ervan dat ze me nu al niet meer als oppas durven te vragen. @Rammetje: ik duim voor je! @Jel: de hele operatie ging supersnel. Mijn man vertelde dat ik nog geen drie kwartier later de kamer weer in werd gereden. Al met al heel bizar hoor. Dan zie je die jodium tussen je benen en vraag je je idd af wat ze allemaal met je hebben gedaan Ik heb het weer zwaar. Zit vandaag bij detacheringsklus. Iedere keer als ik naar het toilet ga denk ik: "de laatste keer dat ik hier zat was ik zwanger". Hier weet niemand het, en dan voelt het toch heel eenzaam.
@bb. Wat naar voor je meis. En ik snap dat je nu emotioneel gezien wat zwakker ben. Het hoort er allemaal bij. Ik heb het ook zomaar uit het niets is opeens alles "tevee". @stella. Thnx! En sterkte. Wat jij hebt bij die klus. Heb ik met verjaardagen. Waren er 2snel achter elkaar jarig van 1gezin en dan denk je ook. Ohw vorige keer was is zoveel weken zwanger en nu zit er niks meer. *knuffel* en sterkte ermee!
Bij ons weten ook meerdere mensen van onze vlindertjes en ik heb soms het idee dat ze me zielig vinden. Dat voelt echt niet goed.. Het is allemaal pijnlijk en onzeker maag ik hoef niet in een glazen kastje gezet te worden. Lief als mensen rekening met je houden maar laatst op een verjaardag werd er getwijfeld of ik de baby daar wel even vast wilde houden. Natuurlijk wil ik dat wel! Maar goed, het is lief bedoeld..
Hoi Meiden, wat een rust hier! ook in mijn buik... nog geen menstruatie te vinden. Gister erg veel last van druk op mijn eierstok, maar gelukkig maandag naar het ziekenhuis om te zien hoe het met die cyste gaat. Ik ben er wel klaar mee met het wachten nu eigenlijk. Hoop dat alles snel weer 'normaal' werkt. Verder erg druk op het werk vind dat wel fijn, leidt af en besef me dan dat er meer is dan miskramen en angsten etc. Hoe is het met jullie? liefs!
He Souries! Fijn dat je zoveel afleiding hebt! Wie weet ben je dan voor je het weet weer zwanger Ik ben weer hunkerend aan het uitkijken naar mijn NOD volgende week vrijdag. Kan niet wachten tot ik weer kan testen! De hoop heeft het voorlopig weer (even) gewonnen van de wanhoop Liefs BB
Spannend dames, ik duim voor jullie! Ik ben vandaag ongesteld geworden, dus echt een lege buik met de feestdagen bah kijk er enorm tegenop... Ik had een dikke buik moeten hebben en stiekem kadootjes kopen voor de baby. Ga ook maar weer terug naar de gyn, reageerde altijd al heel heftig op de hormonen maar na de mk is dat nog erger geworden, niet te doen.
Omdat ik de bloeding van gister niet vertrouwde toch maar even een test gedaan, licht positief. Maar vlak daarna verloor ik zwarte stolsels.. Pfff, zo moeilijk. Hoe is het met de nod dames, houden jullie de spanning nog?
@melief. Hier had ik nav me eisprong vorige week ongi moeten worden. Gistermiddag en vanochtend een omo witte test dus ja... Nog steeds op het wachtbankje dan maar. Heb wel lichte spotting gehad vorige week maar me temp blijft hoog dus denk dat het een innesteling geweest moet zijn ofzo. Nu wacht ik tot de 13e dan heb ik een afspraak bij de Gyn. Voor controle na de curretage.
@melief balen zeg! Hier zo weer naar de gyn voor controle of die cyste al weg is of gegroeid is.bah,geen zin!!
Nou dames,het schijnt een eitje te zijn dat niet wil springen...medicijnen meegekregen om t op te wekken,maar die durf ik niet te nemen omdat t hormonen zijn die depressieve gevoelens op kunnen roepen en na een jaar met een angststoornis heb ik die gevoelens lang genoeg gehad! Twijfel,twijfel want t kan nog wel een tijdje duren misschien voordat ie vanzelf springt...pffffff