Ben nog een beetje overdonderd maar mijn gevoel zegt van wel. Het heeft bij ons de eerste keer aardig lang geduurt voor het raak was en nu was het gelijk raak na de vorige mk. Ben ''bang'' als ik er even mee wacht dat ik een kans voorbij heb laten gaan
Hoi meiden, nou, vandaag D-day voor mijn gevoel. om 15.00 uur afspraak in het ziekenhuis. Ik ben bang dat ze me die pillen gaan geven, daar zie ik echt enorm tegenop. Ik heb altijd al heel erg last van menstruatiekrampen, waardoor ik echt een dag niet kan functioneren, dus zie zo erg op tegen de pijn... Maar ja, wat moet dat moet. Sterkte allemaal! @Betty, ik vroeg me al een beetje af hoe het met je ging inderdaad. Sterkte meis
Souries; sterkte vandaag meid! Betty; ook jij sterkte! Zomer; ik herken je gevoel wbt het gelijk verder gaan. Deden jullie mee aan mvm? Ik kreeg zaterdag netjes een brief met een bloemenbon. Moet alleen die flessen nog steeds wegbrengen Hier gaat het redelijk, ik ben alleen gister van de spanning enzo flauwgevallen. Ik verlies nu bijna geen bloed meer dus het echte bloeden heeft maar 5 dagen geduurd, had langer verwacht.
@melief ja,kreeg ik ook attemt he! Ik heb in twee weken twee dagen bloed verloren,beide keten in weelend.verder beetje bruinig verlies.. Flauwvallen,getsie!
@melief wat vervelend dat je flauw gevallen bent zeg! Lijkt me eng... @souries Heel veel sterkte zometeen. Ik hoop dat je lichaam het zelf 'opgelost' heeft! Liefs, IJD
Dag Dames, Wat zijn er veel vlindertjes deze maand. Sterkte allemaal. Ik leef hier nog steeds tussen hoop en vrees. Krijg donderdag pas de echo. Volgen de gyn was het gunstig dat ik maar 2 dagen echt heb gebloed, maar ik lees hier dat meer dat hadden. Mag ik vragen vanaf wanneer na het bloedverlies de testen lichter werden bij jullie? Hier nog steeds knaltesten na 2 weken en 3 dagen. groetjes vriesje
Hoi meiden, ook ik heb een vroege miskraam gehad bij 5 weken en 1 dag. Donderdag had ik een beetje bloedverlies en vrijdag niks. Zaterdag wat bruinverlies en gister erg veel bloed. Het gekke is ook dat ik me lichamelijk niet zwanger voelde terwijl de test wel 3 x positief was. Ik durfde niet blij te zijn. Bij de zwangerschap van mijn dochter had ik eigenlijk geen test nodig want dat voelde ik overduidelijk. Maar nu had ik dus 3 testen nodig om langzaam aan blij te worden van het goede nieuws. Het bloedverlies komt dus ook niet echt als een verrassing. (Toch baal ik uiteraard flink...) Herkennen jullie bovenstaande? Vanmorgen heb ik de verloskundige gebeld: ze stelde voor om vandaag direct een echo te maken om te kijken hoe het er binnen uit zou zien. Ik was hier eigenlijk wel verbaasd over. Ze zei: dit bieden we eigenlijk pas sinds kort aan, voorheen deden we dit nooit. Ik mocht ook mijn lichaam z'n werk laten doen en bij twijfel mag ik alsnog een (inwendige) echo. Zelf heb ik het idee dat alles straks wel schoon zal zijn. Bij langer dan een week bloeden en grote stolsels (zo groot als een vuist! ) moet ik bellen. Ik wacht het dus maar rustig af. Ze gaf ook direct aan dat ik niet gek op moet kijken als ik nu snel zwanger zal worden. We zijn dus echt vruchtbaarder nu. Dat is dan weer positief! Succes met alles meiden! xxx Wensje2
Hoi dames, mijn oog viel ineens op dit topic, ik wist helemaal niet dat die er was. Ik had even geen behoefte meer aan zwangerschapspagina maar in dit topic is het wel even fijn om m'n ei kwijt te kunnen. Ik zat ook in het mei-mama's topic en helaas ging het mis. Ik heb afgelopen vrijdag mijn curretage gehad en ben lichamelijk snel hersteld. Het vloeien duurde ook maar 1 dagje zo ongeveer. Maar geestelijk is het natuurlijk wel verrot. Het lijkt wel alsof kinderen krijgen ons niet gegunt is of zo. Hoe gaat het met jullie en hoe zijn jullie eronder? Oja ik las iets over mvm. Ik kreeg ook een nationale bloemenbon. Vond dat erg aardig. Heb mijn contactpersoon daar nog een bedankje over gestuurd en ze zou het doorgeven aan het hoofdkantoor. Wel heb ik voor mezelf besloten nooit meer mee te doen met mvm. Ik heb het de eerste keer gedaan en toen is ons kindje laat in de zwangerschap overleden. En nu deed ik het weer en dat werd een miskraam. Vind dat ik nu wel genoeg gedaan heb.
Ben benieuwd hoe het met souries gaat. Jel; begrijpelijk dat je dan niet meer meedoet. Ik ga dat een eventuele volgende keer ook niet doen, ieder wc bezoek zal stressvol genoeg zijn.
Hoi meiden, nou, er is nog niet uit zichzelf weg. Ik heb nu de 'beroemde' pillen mee naar huis gekregen, maar man wat zie ik er tegen op. Misschien maak ik het groter dan het is en moet ik het gewoon vergelijken met een zware menstruatie, en daar heb ik altijd al last van dus dan overleef ik dat ook wel. Mijn vriend blijft lekker twee dagen bij me thuis dus ik ben in ieder geval niet alleen. Morgen en overmorgen worden dus heftig... @Jel fijn om iets van je te horen! ik wilde me niet teveel opdringen, maar heb wel veel aan je gedacht!
Moet wel nog even kwijt dat ik eenhele fijne gyn heb.we waren helemaal op ons gemak en hij stelde ons heel erg gerust. Heb bij mijn volgende zwangerschap liever hem dan die stomme vk van vorige keer
Melief, dat is zeker waar! Souries, ik was ook benieuwd hoe het met jou gaat. Wat spannend dat het dan misschien de komende dagen gaat gebeuren. Lief dat je mannetje je bij gaat staan. Ik wens je heel veel sterkte de komende dagen. Fijn dat je gyn zo'n aardige man is. De mijne gaat in december met pensioen. dat vind ik erg jammer, ik vond hem de fijnste gyn van die er zijn.
@Jel die van mij is nog vrij jong, maar op de een of andere manier ben ik altijd snel gerustgesteld als een man een zachte 'g' heeft, beetje raar, haha! denk dat ik de komende twee dagen veel op de computer zit, dus spreken elkaar nog wel even!
Souries; wat vervelend dat het nog niet weg is en je alsnog die pillen moet. Ik hoop dat het meevalt! Ik heb ook een hele lieve gyn, ze belde me vorige week zelfs nog even om te vragen hoe het ging.
Wat een aardige gyns hebben jullie. De mijne die met pensioen gaat heeft ook een zachte g. Ik heb vandaag ook een brief van het ziekenhuis overhandigd aan de assistente van de huisarts dat erover ging dat ik een curretage heb gehad. aan het eind vd middag belde mijn huisarts mij hierover op. Ook erg netjes. Dat ze het heel erg voor ons vind en hoe het met ons gaat. Ze zei dat ze me binnenkort nog een keer opelt. Vind dat erg fijn als ze zo begaan met je zijn.
Ook ik hoor helaas in dit rijtje thuis... We zouden morgen de echo hebben, vind het zo zwaar nu.... Ik kan me altijd moeilijk uiten, muziek helpt mij altijd. En bij dit gevoel past voor mij dit liedje. http://www.youtube.com/watch?v=mzfNU76f2V8&feature=youtube_gdata_player
Hallo allemaal, Helaas kan ik me hier ook aansluiten na 5+5 weken. Helaas is dit de tweede keer. De eerste keer was met 8+4 weken afgelopen juni. Op dit moment zit ik er nog middenin. Vanaf zondag ben ik aan het vloeien met alles der op en der aan. Ook heb ik flinke buikpijn. Aan het einde van de week of na het weekend krijg ik een echo om te kijken of mijn baarmoeder schoon is. Ik wens iedereen veel sterkte voor nu en de komende tijd. Groetjes, Shivra