Milla Rose en Shivra, helaas welkom hier. Wat een teleurstelling he, dat het dan mis gaat. Ik ben ook echt iemand van de muziek. Ik heb veel aan dit nummer: http://www.youtube.com/watch?v=a28PKiZ_WbU En ik ben ook gelovig en probeer daar mijn steun en kracht uit te putten. Maar het is allemaal wel dubbel, want je bent natuurlijk ook boos over de situatie. Maar ik hou me er aan vast dat mijn man en ik er niet alleen voor staan maar dat er iemand is die bij ons is. Souries, hoe gaat het nu met je? Veel sterkte!
@Milla Rose: bedankt voor je mooie liedje! Ik heb hier veel aan gehad alle 3 de keren: http://www.youtube.com/watch?v=ljiFNR6NyGI Je gaat er ontzettend van huilen maar dat is soms weleens goed... Mocht ik jullie aan het huilen maken met dit liedje; sorry!!
Ben een paar dagen niet online geweest en nu zie ik dat er zoveel nieuwe meiden zich helaas hebben moeten aanmelden bij ons. Zomerrr, Betty Barclay, Wensje2. Jel, Milla Rose en Shivra heel veel sterkte en helaas welkom.
Ben vandaag weer voor het eerst gaan werken. pfff wat zwaar kan me echt niet concentreren en heb totaal geen zin om ''iets'' te doen. Daarnaast heb ik een zwangere in mijn team zitten en ze is zoo enthousiast aan het vertellen over haar 20 wkn echo en dat maakt me best wel verdrietig. Ik gun het haar van harte maar op dit moment doet het toch veel pijn. pfff, wat een kl*%& dag!!
Chinwa, dat is logisch dat dat rot voelt en ik kan me dat gevoel ook helemaal voorstellen. Tuurlijk gun je het de ander, maar het doet voor jezelf zo ontzettend pijn dat het niet zo heeft mogen zijn, dus jezelf gun je het ook heel erg. Souries, hoe is het?
Ik heb net even de liedjes beluisterd, mooi! Jel; ik ben ook gelovig. Sommige momenten heb ik er steun aan en soms ben ik zo boos. Milla rose; volgens mij waren wij precies even lang zwanger. Ik zou morgen ook een echo hebben (Nu nog steeds maar dan om een andere reden) Chinwa; moeilijk hè meid. Ik heb een vriendin die precies 2 weken langer zwanger is als dat ik zou zijn. Zo pijnlijk Morgen dus de echo, ben zenuwachtig. Ik droom steeds dat er ineens een hartje klopt, alleen blijft dat een droom...
Dapper van je! Ik gun het soms lekker helemaal niemand Behalve mijn zusje, maar die mag alles. Ook kindjes krijgen terwijl mij dat niet lukt. Ik kan wel heel nobel hier zeggen dat ik het iedereen gun maar daar meen ik helemaal niks van! Vooral niet de meiden die zeggen: Oh, het was echt nog helemaal niet gepland, maar ik ben zomaar binnen 1 maand zwanger. Bleghh. Ga lekker ergens anders ongepland zwanger zitten zijn maar val mij er niet mee lastig. (zo, dat lucht op ) Ik had net een klote-afspraak in het ziekenhuis. Ze wilden nog wat aanvullend bloedonderzoek doen omdat ze zelfs in het ziekenhuis toch wel moeten reageren na 3 miskramen in 6 maanden. De gyn was keihard en ik moest echt tegen mijn tranen vechten. Hij zei: mevrouw, u gaat echt nog heel veel vaker zwanger zijn, maar ik adviseer u om vooral niet te denken dat u in verwachting bent. U bent pas in verwachting bij 12 weken. Tot die tijd bent u zwanger, maar meer ook niet. Gewoon een medische staat, meer is het niet. En oh, u heeft ook na die 6 weken nog een grote kans dat het mis gaat. Dat is nou eenmaal zo na 3 miskramen. Nee, daar word je echt ontzettend vrolijk en positief van! Nou, ik zal jullie vertellen: ik ben gewoon in verwachting als ik positief test en ik ervaar het gewoon als weer een oprecht verlies als het misgaat. Punt uit.
Tuurlijk mag je me zo noemen Ik onderteken hier ook alles met BB. Lekker makkelijk! Ja, een l*l eersteklas ja! En ik ga er ook lekker niet meer heen. Ik heb met mijn man afgesproken dat we het tot januari aankijken (en zelf lekker doormodderen) en daarna een afspraak gaan maken in Gent. Daar schijnen ze je niet als medische broedkip te zien maar als een mens met gevoel. Geloof na vanmiddag dat ik daar wel aan toe ben...
Spannend joh, maar ik hoop natuurlijk van harte dat dat niet nodig is!!! Hier net een omo witte kruidvat test dus dat is "goed" nieuws. Morgen nog even afwachten n hopelijk kunnen we dan snel verder.
Gek he! Hoe blij je soms kunt worden van een negatieve zwangerschapstest. Ik heb ook al 3 keer lopen dansen van blijdschap toen ie weer wit was!
Hallo meiden, Bedankt voor het welkom. Ondanks alles toch fijn dat er een plek is om je verdriet te delen. Ik heb jullie muziek nog niet beluisterd want dat kan ik op dit moment nog niet aan. Vanmiddag de vk gesproken en maandag krijg ik een echo om te kijken of dan alles schoon is. Als ik vrijdag nog vloei als nu moet ik bellen want dan is er iets niet goed en moet ik verder onderzocht worden. Nu maar hopen dat het voor die tijd minder wordt. Ik heb nog wel even een vraag. Ik vloei al vanaf zondagmiddag en ik heb nog steeds gespannen en gevoelig borsten terwijl ik weet van mijn eerste mk dat dat eigenlijk zo goed als gelijk weg was. Is dit herkenbaar voor iemand? Groetjes, Shivra
@shivra ben je al wel stolsels verloren? Hier onder deken op de bank.om half vier cytotec ingebracht.van half.zes tot half acht wel krampen gehad en sindsdien ook bloedverlies,maar t valt tot nu toe mee.hoop dat t.snel doorzet...
Shivra, ik herken het niet. MIjn borsten zijn nog wel groter maar waren eigenlijk gelijk niet meer gevoelig. Souries, sterkte meid. Hoop dat het meevalt!
Ja, vanaf zondagmiddag. Ik ben 's morgens al gaan bloeden en aan het eind van de middag zaten de eerste stolseltjes er al bij. Sterkte hoor, moet niet makkelijk voor je zijn.
Oh oke, ga er maar vanuit dat het nog wegtrekt dan. Ik las dat je morgen een echo hebt. Zal niet makkelijk zijn. Die droom over dat hartje kan ik goed begrijpen. Sterkte morgen.
Nou,het psychische aspect valt inmiddels wel mee,heb nu alleen de zenuwen hoe lang t nog gaat duren.heb t.in ieder geval bloedheet,maar geen koorts dus hoop dat t een voorteken is!zal.weinig slapen worden vannacht...
@ testen, heb ik niet meer geaan. Zie ook niet zo in waarom ik dat zou doen. Dat hcg zal nu wel uit mijn lichaam zijn. @ Shivra en souries, sterkte. Souries ben benieuw hoe je de nacht door bent gekomen.