Ik heb zitten huilen net zeg jeetje dat meisje zo blij!!!! Heb kippenvel en houd t niet droog met ie TVK pfff lucht wel op!
Bij dat supergoede blinde meisje hield ik het niet droog..... Die staande ovatie van het publiek en de reactie toen ze hoorde dat iedereen omgedraaid was..pfff Stomme rothormonen...
Oooo dat kereltje ' zo noemen ze me wel ja' en ik rolde van de bank toen hij zei ' Jan Smit' wat een heerlijk ventje zeg!
ja echt een heel leuk ventje, die opmerkingen kwamen er zo grappig uit! het meisje met de piano vond ik ook super zeg, echt knap. en lyonne ook heel erg knap, marco heeft al een erg sterk team! en gewoon lekker traantjes laten hoor, of je nu hormonen of zwangerschap of niks de schuld kan geven...maakt niet uit joh!
Vandaag even het begin teruggekeken want ik was gister pas 10 uur thuis maar wat kunnen die kinderen goed zingen...dat meisje met die 2 vlechtjes. Zat gewoon met een big smile zo koddig.
Wat een talent kwam er al voorbij gisteren zeg. Tsjonge. Eerste seizoen hiervan gemist maar nu toch maar kijken. Anne achter de piane maakte diepe indruk, moest ook ff een traantje wegpinken hoor. Wat een stoere meid die zoveel kan en doet met zo'n beperking. Die respect!
Wij kijken ook, wel jammer dat k een stoel mis, maar leuk prog.. Van die heerlijk verwaande pokkejong zitten er tussen
Ook hier tranen bij Anne, wat een geweldig meisje zeg! En wat was die rocker een schatje! Ik vond het weer heerlijk om te kijken!
Dan heb jij, net als ik, tranen met tuiten gejankt om Anne Keizer of niet? . Jeminee, wat was dat meisje goed. Voor mij nu al de winnaar. En echt niet omdat ze blind is hoor. Maar het is zo'n veelzijdig meisje. Geweldig gewoon. Ik heb echt de pest aan dit soort programma's..........behalve voor kids.Voor volwassenen kijk ik nooit naar maar kids vind ik leuk en heerlijk om te zien hoeveel van die mini mega-talentjes we hebben. Maar Anne, dat is het helemaal voor mij.
Je kan idd wel een hoop verschil zien in opvoeding of niet? . Sjonge, sommige zou je toch echt even een flink 'gesprekje' mee aangaan .