Ik moet zeggen dat mn mond wel openvalt van de opmerkingen die uitgekraamd worden zeg. Wat een stelletjes sukkels lopen er rond. Wel fijn dat er hier en daar ook heel mooi adrem gereageerd wordt.
jeetje wat een rare mensen zeg ik maak dat gelukkig niet mee de meeste zeggen allemaal ja is de 2e he dan heb je al snel een flinkere buik leuk toch kun je lekker lang pronken met je buik en mensen die ik niet ken en kijken intreseren me niks wat ze denken kan er inwendig alleen maar om lachen en sommige lach ik gewoon in hun gezicht uit als ze kijken
Pff maandag bij de verloskundige, was iets misgegaan met de afspraken, dus mijn man en ik hebben 1 uur zitten wachten voordat we aan de beurt waren. Ik was dus al een beetje pissig. Moest ik mijn gewicht doorgeven, zit nu op + 13kg, kijkt ze op dat stomme schema van dr, zegt ze oh je zou nu eigenlijk op 11 moeten zitten, dus 2 teveel. Ik zeg nou ja maakt me niet zoveel uit hou ook vocht vast enzo. Begint ze weer jaa maar straks moet het er ook weer allemaal af hé?! Echt op zo'n toontje.. grrrr.. vast niet slecht bedoeld, maar op dat moment! Is dat haar probleem dan dat ik een dikke kont heb gekregen en die misschien wel hou? sjongejonge zal wel aan mijn hormonen liggen
Of van een verpleegkundige een opmerking krijgen tijdens het toucheren; "Ohhhh! Jij hebt wel veel striae! Wat zonde!" Euh mens, wie loopt er mee?
@ sasjuh dat vind ik erg! @steenbokje ik ben door bi 25 kg aangekomen, was al smal en trainde en werkte veel en dan in ene kwam ik enorm aan. Heb er ook opmerkingen over gekregen (trouwens heb ik er helemaal geen striemen aan over gehouden!) gyn hield er op een gegeven moment over op anders had ik echt haar hoofd achterste voren geparkeerd en dat had ze feilloos door En mijn schoonzusje (halfbloedje pinda heel haar zwangerschappen slank gebleven) 'goh wat heb jij een dikke reet gekregen' Ik 'dat scheelt ik heb tenminste tiet en kont' was die opmerkingen zooooo zat. Kan er niets aan doen als ik stil zit/lig en met krukken loop. @siren84 ow die opmerking nu al is het wel gepland heb ik ook. Kleine meid is natuurlijk pas 10 maanden, maar manlief is een stuk ouder dan dat ik ben, dus klokje tikt. Ben gewoon gestopt met voorbehoedsmiddelen en dat het na 1 ronde raak was, is mazzel, maar zeker niet ongepland
Heeeel vaak de vraag weet je zeeeeeker dat het er geen twee zijn Nee is er echt maar een Echt? Ja Dan zul je wel bijna moeten bevallen zeker? Nee moet nog 3 maanden. Echt? Zucht.... ja echt En dat elke dag een keer of 5. Had ook een collega die telkens als ie me zag het liedje van de oompa loompa's ging neurieen.
mijn oma zei dat ook: zijn het er geen twee? nee echt niet ja wel hoor let maar op. 1tje heeft zich verstopt ja hoor oma bij al die echos zeker vroeger gebeurde het ook ja maar toen hadden ze geen echos oma toch zijn het er twee let maar op anders zou je niet zo dik zijn...... denk dat ze gewoon nog meer achterkleinkinderen wil. pff vermoeiend zon discussie die je niet kunt winnen.
Wtf???? je hebt toch zeker wel een klacht tegen die klojo ingediend??? Ik vind dat als mensen beetje stom doen met opmerkingen als hierboven genoemd worden ( heb nog niet alles gelezen maar hier moest ik vast ff op reageren!) je het best een opmerking terug kan maken zo van .. bij mij komt het tenminste weer goed..kan je van jou niet zeggen! of zoiets.. Maar wat jou overkomt gaat echt mega te ver en ik zou zeker een dikke klacht neerleggen over deze figuur. Wat een hufter!
@Edel en dan vinden ze het heel raar dat personeel in elkaar gebeukt wordt, ik had er echt met volle vuist ingeslagen.... Zou actie reactie zijn... Echt waar wat een asobak, blegh en als nog als je tijd, datum en lijn weet, klacht indienen want die aso's houden banen bezet van normale mensen die wel graag een baan willen.
Zo nu de rest van de pagina's ook ff gelezen... Ik moet zeggen behalve dat er echt hele lullige dingen in staan (waar ik gelukkig geen ervaring mee heb) staan er ook een zooi goeie reacties van de dames tussen! Well done lady's hahaha! Ik ga ze zeker onthouden voor het geval dat haha. Ik krijg zelf ook wel opmerkingen maar dan van leuke collega's en vrienden. Dat boeit me niet hoor...ik weet dat zij het leuk bedoelen. Bij mijn eerste zwangerschap was ik zo dik dat telkens als ik een kantoor binnen moest op werk hoorde ik: Hey Son ff paar keer steken! Kon daar altijd hard om lachen. Ik vind het echt jammer dat ik hier dingen lees wat gewoon echt niet door de beugel kan. Een zwangerschap is een tijd om van te genieten met volle teugen. Sommige van jullie hebben wel een gepaste opmerking klaar voor diegene maar ik kan me ook voorstellen dat dommige er erg onzeker van worden. Heel vervelend lijkt me dat!
@Sonja839: ja klachtenbrief gestuurd en ik kreeg iets heel standaard terug..... Ik betwijfel of ze mijn brief ooit wel gelezen hebben.... Ik zou het nu anders aanpakken...dat sms ik naar de nieuwsdienst! @Meijtje: is vier geleden..... en ondertussen zijn we verhuisd en heb ik die brieven ook weggedaan.... ik wou die "souvenir" niet bewaren..... Was echt zo een loser..... Ik had het nu echt wel anders gedaan.....Maar ik was zo verschrikkelijk moe en emo die dag..... Was dit nu gebeurd dan had hij het geweten!
Volgende keer afkappen met: op de laatste echo was er maar eentje te zien, maar wie weet heeft de kleine zich wel gekloond intussen Hielp bij mij altijd wel.