Hoi Hoi, Daar ben ik weer, ik weet het excuses voor mijn geklaag/gezeur. Maar heb het gevoel dat jullie mij begrijpen. Omdat ik met zoveel vragen zit... ik lees bijna overal op internet de ervaringen van ,het hebben van symptomen. Nou ik zal jullie wat vertellen, ik ben 8 weken en 4dagen zwanger, maar heb bijna geen symptomen. Het enige wat ik heb is een vieze zure/bittere smaak in mijn mond die niet weggaat, af en toe hongerig gevoel hebben. En enorm warm hebben s'nachts. Herkent iemand dit? is dit normaal om zo weinig symptomen te hebben, gaat dan alles wel goed? ik had gisteren mijn eerste echo, en daaruit bleek dat ik 8 weken en 3dagen zou zijn, en gelukkig zagen wij een kloppend hartje. Maar toch die onzekerheid....zucht....
Hey meid, Ik herken je angst absoluut, maar ik heb tot op de dag van vandaag nergens last van... En ik heb toch echt een spartelend ukje in mijn buik Dus geen zorgen hoor! je hoeft niet altijd een hele waslijst aan kwaaltjes hebben groetjes!
Je hoeft je absoluut geen zorgen te maken als je geen klachten hebt hoor. Ik heb ook totaal geen klachten gehad en toch echt zwanger van een spartelend jongentje
Geniet er alstjeblieft van!!! Hier eerst 4 weken kotsen, kotsen, kotsen en afvallen, daarna wekenlang zuur zuur zuur en misselijk maar net niet kotsen. Toen weer een week kotsen, uitgedroogd en 5 dagen in het ziekenhuis, en nu elke dag worstelen om een beetje normaal door te komen. En elke avond een schietgebedje of ik me ASJEBLIEFT met 16 weken beter kan gaan voelen. Dusssss ik ben errug jaloers!! En onzeker was ik ook hoor, met klachten en al! Dus geniet er maar van hihi!
Hoi ik snap je onzekerheid maar je zit ook nog in vroegstadium ik kreeg pas naar de 13 weekjes echt symtomen .Je moet nog een tijdtje dus het kan altijd nog komen.
allereerst nog gefeliciteerd met je zwangerschap hier ook weinig tot geen klachten had ik bij de eerste ook niet soms zou je willen dat je wel klachten had dat maakt het net wat echter ofzo maar ja ik kan er alleen maar van genieten nu alles gaat tot nu toe prima over 2 en halve week weer een echo en ben zo benieuwd hoe hi of zij er nu uitziet laatste echo was met 8 weken maar ik kan alleen maar zeggen geniet ervan het kan altijd nog beginnen die kwaaltjes en dan vervloek je ze haha
Ik ben nu 20+2 en vergeet soms gewoon nog steeds dat ik zwanger ben hihi Dat heb ik eigenlijk al de gehele zwangerschap en dat ik nu al op de helft ben willen veel niet geloven en geloof het zelf ook afentoe nog niet haha maar ik ben toch echt al zover!
maak je geen zorgen... ik kreeg pas last van kwaaltjes rond de 20 weken! dus geniet er nog maar van is juist heel fijn!! xx
Wauw meiden, bedankt voor jullie reacties... Zo te lezen zijn de symptomen verschillend, ik had altijd begrepen dat bij een goede zwangerschap kwalen bij horen Nu weet ik wel beter ,nou ja iets wijzer geworden, Nou meiden...ik behoud mijn kwalen wel Het Lijkt me echt heel vervelend en naar om zo vaak te overgeven. de ene zwaarder dan de ander. Misschien zullen mijn kwalen toenemen, maar dat weet ik nog niet.
Ik heb tot 30 weken echt nergens last van gehad! Het maakte me in het begin ook een beetje onzeker want in de boeken lees je vaak dat het juist goed is als je misselijk bent. Maar volgens mij zetten ze dat er gewoon in zodat mensen die misselijk zijn zich beter voelen . Ik zou er gewoon lekker van genieten dat het zo goed gaat want op het einde komen de kwaaltjes van zelf
Haha dat denk ik ook!! Want niets meer binnenhouden en alleen maar afvallen lijkt mij ook niet gezond hoor! Dus als misselijk goed zou zijn, krijg ik wel een superbaby hihi!