Ik vind zwanger zijn wel een mooie aanleiding om te stoppen. Tussen eisprong en testen heb ik nog 3 sigaretten gerookt, nu rook ik niks meer. Ik heb jarenlang wel gerookt, en heb er erg van genoten. (lekker met een wijntje) Maar ik heb altijd gezegd dat ik niet mijn hele leven wilde roken. Ik wil geen longkanker en ik wil niet dood, zeker niet met een kind. Dus probeer ik die kans te verkleinen zo goed als ik kan.
Sorry Angel Eyes zag nu pas dat je vroeg sinds wanneer ik was gestopt maar met de pil nu bijna 3 maanden en met roken dus ook maar het blijft moeilijk op bepaalde momenten wordt ik bijna gillend gek... Liefs Ivana
hi ladies, ik heb een vraagje over foliumzuur... Ik slik dit nu sinds 2 weken, maar vraag me af of het uitmaakt op welk moment van de dag je het tabeltje neemt. Op het potje staat bij mij; na de maaltijd. Maar dit vergeet ik iedere keer. 's Ochtends of 's avonds voor het slapen gaan lijkt me makkelijker; zet ik het potje naast m'n tandenborstel . Maar kan dit ook? Liefs Rena
Mijn vriend en ik wilden allebei voordat we echt aan stoppen met de pil gingen denken stoppen met roken. Hij is vorig jaar april gestopt, en ik ben vorig jaar 2 juni gestopt. We hebben allebei het boek van Allan Carr gelezen en ik heb daarnaast ook nog een acupunctuur behandeling gedaan. Dit laaste kan ik echt iedereen aanraden. Bij mij heeft het echt de ontwenningsverschijnselen weggenomen. Begin december ben ik met de pil gestopt. Inmiddels al 22 weken zwanger Succes voor degene die nog moeten stoppen. De eerste 3 weken is het doorbijten, maar ik ben nog steeds erg blij dat wij gestopt zijn.
Ik ben in januari 2005 gestopt met de pil en dus ook gestopt met roken.Ik raakte in mei dat jaar zwanger maar helaas eindigde dit in een mk Ik ben toen weer gaan roken, ik was behoorlijk depri van mijn mk en kon op dat moment echt niet zonder mijn peukie Ik ben toen in oktober weer gestopt omdat we er toch weer voor gingen. Eind januari 2006 bleek ik weer zwanger te zijn maar weer eindigde dit na bijna 3 maanden in een mk. Ik ben toen weer gaan roken Ik kon ook dit keer niet met mijn verdriet omgaan. Ik moet zeggen, ik heb al een zoon van 17 en bij hem ben ik blijven roken. Ik weet dat het niet goed is, maar door de situatie kon ik helaas niet stoppen. Hij heeft er gelukkig niks aan overgehouden We zijn nu nog steeds bezig om zwanger te mogen raken maar ik rook nog wel. Ik heb met mezelf afgesproken om pas te stoppen als ik weer zwanger ben.Waarom? Omdat ik de spanning rond het moment dat ik mijn menstruatie moet krijgen niet aan kan. Zodra de hun weg weer hebben gevonden ben ik niet te genieten.Weer een teleurstelling en weer een periode van wachten wachten wachten.Meiden ik bewonder degene die hier wel mee om kunnen gaan maar ja ik ben dus wel die slappeling die dat dus niet kan Ik wens jullie heel erg veel succes met stoppen met roken en natuurlijk met het zwanger worden. En diep in mijn hartje weet ik dat wij ook eens een 2e wondertje op de wereld mogen zetten en dat ik daarna geen peuk meer aan raak!!! liefs, mussie
ik dacht dat ook steeds, als ik een positieve test heb dan stop ik wel, totdat sim er over begon om met z'n allen te stoppen, heb er lang over nagedacht of ik wel mee zou doen omdat ik het nog steeds erg lekker vond, maar ja, die trek zou toch niet weggaan als je door blijft roken. dus... ben nu (al) 3 weken en 4 dagen rookvrij! heb 253 sigaretten laten liggen, ruim 50 neuro gespaard en 21 uur van mijn leven gered, haha, zou het echt?
Hier nog een zwakkeling (en ja idd nu met peuk in de hand)... Ik riep altijd om het hardst dat ik zou stoppen als ik zwanger was.... Nou vorige maand was het dus raak en ging ik stoppen. Ben heel erg kort maar zwanger geweest, maar was echt supermoeilijk het stoppen en lukte dan ook helemaal niet. Na de mk natuurlijk gewoon weer gaan roken Misschien ben ik op dit moment wel weer zwanger en krijg ik een tweede kans...... xxx
Hum, ik wens je heel erg veel succes/sterkte en als je wilt praten, stuur maar een pbtje. Misschien lucht het op. Liefs en een dikke knuffel, mussie En ik blijf voor je duimen