Zit er door heen,wat nu?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 26 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Waarom ik het gevoel dat het niets gaat worden zonder de clomid?
    Ik hoop het natuurlijk wel,zonder medicijnen zwanger te raken.
    Ik zit er even doorheen. :( Even een dipje. Ik heb het gevoel dat ik mijn tijd verdoe zonder medicijnen te krijgen om een eisprong op te wekken. Niet met mijn man natuurlijk. Moet wel positief blijven maar is soms wel moeilijk zit er echt een beetje doorheen.Dus even mijn ei kwijt hier.
    Ik probeer er wel over praten maar mijn man is een binnevetter.
    Praat niet zo makkelijk. Krijg gelukkig wel veel steun van hem.Ik zou hem zo graag een kindje schenken.Het komt wel goed.
    groeten jennie72

2. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ik kan het me voorstellen hoe moeilijk het is.. Het kost veel geduld en tijd om zwanger te raken.. En als het dan maar niet wilt lukken voel je je zo rot.. :(
    maar het komt er echt wel voor jou.. Ik duim voor je.. En kom op he!!

3. Niet meer actief

Bedankt Bar, is even moeilijk nu,man is er niet vind het zwaar vandaag.
    Verlies soms de moed en de kracht,ben wat verdrietig. maar komt goed.
    Een beetje positief blijven al is het soms nog zo moeilijk.
    Voorral in de wetenschap dat ik waarschijlijk P.C.O heb maakt het nog moeilijker. Zie er ook tegen op over 3 maanden hoor ik of ik zonder medecijnen ook zwanger kan raken of aan de clomid moet.
    Hoe is het met jou?groeten jennie72

4. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Selaam

Ik weet precies wat jij bedoelt. Ik heb dat ook gehad 2 jaar lang na de miskraam. Ik had bijna de hele dag huilbuien omdat ik weer niet zwanger was en het duurde allemaal zo lang in het ziekenhuis en ze vertelde me ook niet waarom ik geen eiasprong kreeg en waarom ik ook zo onregelmatig was. Ze gaven me gelijk clomid zonder te oncerzoeken wat ik had. Ik ben toen na 1 jaar naar een andere ziekenhuis gegaan en daar konden ze me wel vertellen wat ik had en ze deden ook gelijk onderzoeken.

Ik moest aan de clomid en metformine en een kleine maand later was ik zwanger!!

Had ik het maar veel ieder gedaan, dat heeft me veel minder stress bezorgd.

Hou volle moed meid !! Op een dag wordt je beloond met al je geduld!!

5. Niet meer actief

bedankt, ik wil zo graag eerder aan de clomid maar mijn gyno wil daar nog niet aan. Maar heb sterk het gevoel dat ik zonder die medicijen
    niet zwanger word. Misschien moet ik haar toch gaan bellen,want ik ben het niet mee eens. Want het kan dus wel veel eerder blijkbaar.
    :cry: Ik hoop dat het goed komt het is alleen zo teleurstellend.
    Frustraties tussen man en mij want we willen het zo graag allebei.
    Gtoeten jennie72

6. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    ja het lijkt me erg moeilijk voor je. Maar ik hoop dat je hier wat steun kan vinden. Zoek anders wat afleiding, ga iets leuks doen..

Ja met mij gaat het wel.. Het last van allerlei dingen maar of het zwanger of ontpillen is dat weet ik nog niet..
    Ik zit pas in de 1e ronde dus heb opzich nog niet te klagen.. Maar ja, iedereen wilt het graag en snel..

Ik hoop voor jou dat het allemaal goed gaat komen.. Want hoe lang ben je nu bezig??

7. Niet meer actief

Hai bar. We zijn bezig sinds Februarie ook wat kort maar toch doet detijd er niet zo toe. Het gaat om of dat je het graag wilt omdat een kindje van harte welkom is. Ik hoop voor je dat het ook snel raak is.
    :) Het is de angst bij mij om niet natuurlijk zwanger te kunnen raken.
    Dat zou ik heel erg vinden. :( :evil:
    groeten jennie72

8. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    ja dat heb ik ook wel hoor.. Ik ben bang dat het niet lukt.. Maar ik wil het ook zo graag en mijn vriend ook.. Ik ben ook nog kort bezig maar het liefst wil ik het nu meteen. Maar ik denk dat ik dan ook voor meerdere spreek..
    Ik heb last van wat dingen. maar helaas is dat denk ik gewoon ontpillen..
    maargoed. dat is nog een weekje afwachten en dan kan ik testen..

9. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Selaam

waarom ga je niet naar een andere ziekenhuis voor een second opinion? (schrijf ik het wel goed)

Heb ik ook gedaan en kan helemaal geen kwaad. Vraag aan je gyn of ze ook metformine kan voorschijven net als bij mij. Mijn gyn vertelde dat haar patienten zo zwanger zijn geraakt.

Metformine is eigenlijk voor mensen die diabetes hebben maar sommige mensen die niet diabetes zijn kunnen wel een beetje ontregelde suiker hebben en kunnen daardoor niet snel zwanger raken.

Ik had op internet gelezen dat je een goede bloedesuiker moet hebben voor een regelmatige cyclus, blijkbaar had ik dat niet want ik was een maand later zwanger. Vraag het gewoon aan je gyn.

sterkte

Deel Deze Pagina