De vraag: Is het wel gepland?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Reintje85, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ook ik vind het onbeschoft. hier ook zelf al meerdere malen de vraag gehad of het gepland was zowel bij mijn zoontje en nu ik zwanger ben van nr.2 ik vraag me af en toe af waar ze het lef vandaan halen om het te vragen.

2. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    Zelfde hier.. vriendlief en ik hebben die vraag ook al -tig keer gekregen! Echt om de muren van op te lopen..

En wat je ook antwoord, het lijkt hen nog eens niet uit te maken.. zun gaan er toch al van uit dat het niet gepland is (zo lijkt het toch)

Wat een achterlijke vraag blijft het toch! Zou nooit in mij opkomen zoiets te vragen!!!!

Groetjes

3. ForeverYours

ForeverYours Niet meer actief

hoi,

Ik krijg de vraag ook erg vaak. Ik ben 23 en mijn vriend 26... en ze weten allemaal dat ik vroeg moeder wilde worden. Toch elke keer die vraag...

Is echt niet leuk meer...

4. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    Herkenbaar, hier ook al meerdere malen, wij hebben een dochter van 6, ik ben 28 en Rosannaman is 37.
    Eerst de vraag of het gepland is en dan..uhh "zij" (doelend op mijn dochter) is dan zeker niet van jullie samen? Want waarom zit er zoveel leeftijd tussen?

WTF! Ik zeg altijd we hebben dat sexen 6 jaar geleden eens geprobeerd en toen was ik zwanger, en nu dachten we het nog een keer te doen maar ben ik weer zwanger. Dus we stoppen maar met sexen :D. Onbeschofte mensen zijn het.

5. Canna

Canna Actief lid

20 apr 2009
    271
    0
    0
    Zoetermeer
    Onbeschoft is het zeker!

Wij hebben de vraag ook vaak gekregen, oa van de assistente van de huisarts, omdat ze dus niet meer zomaar mensen feliciteren. Want het is zo sneu als het ongewenst is en mensen bellen voor een abortus. Tja, zo is de wereld tegenwoordig nu eenmaal?

Toen wij gingen trouwen stond het voor iedereen vast dat het voor kinderen was "want waarom wil je anders trouwen?" Nou ja voor ons was het antwoord heel simpel: wij vinden dat als je als man en vrouw samen leeft je getrouwd moet zijn. Een collega riep zelfs 'dat is een moetje!', tot hij bedacht dat er 10 maanden tussen onze verloving en de bruiloft zaten. Hij keek wel een beetje schaapachtig moet ik zeggen.

Veel mensen in onze omgeving waren wel verbaasd, maar dan meer blij verrast. Ze hadden het niet verwacht omdat ik altijd zei dat ik geen kinderen wilde. Voor mij is het iets heel persoonlijks en iets tussen mijn man en mij. Alleen een goede vriendin en mijn broer en zijn vriendin wisten dat we bezig waren om zwanger te worden.

Deel Deze Pagina