Ik weet niet wat we doen met eventuele uitslagen maar weten waar we zonder ingrijpen staan is wel fijn om mee te beginnen denk ik. Ik heb de computer maar eens aangeslingerd om op te ruimen. En dan ben je voor je het weet vakantiefotos aan het kijken, dus dan gaat de tijd gelukkig snel. En man heeft nu weekend dus gezellig samen maar geen plannen. En jullie wat bedacht om het weekend voorbij te laten vliegen?
Helaas, onze wachtweken zijn tot een eind gekomen met een minder leuk resultaat. Temp was vanmorgen laag en heb al wat bruinverlies. Menstruatie zal vandaag of morgen wel doorbreken.... Hoe is het bij jou?
Balen zeg! Wanneer heb je de volgende ronde? Ik heb vanmorgen negatief getest maar nog geen gevolgen te bekennen maar dat zal hopelijk vandaag of morgen komen. Als het dan niet gelukt is, snel door naar de volgende ronde want nu wel lang genoeg gewacht dan!
Wij houden een ronde pauze nu. We moeten sowieso nieuw donorzaad bestellen en we zijn op vakantie tijdens mn volgende eisprong. Wel echt balen, die witte test!! Ja laat het dan maar snel doorkomen he...
❤️❤️❤️❤️ Ik voel mij aan de ene kant heel rustig. Ik weet dat we nu even een ronde rust hebben van alle spanning en was daar enorm aan toe! Aan de andere kant ben ik boos. En verdrietig. Dat het niet raak is en wij afhankelijk zijn van anderen om ooit zwanger te raken. Het zal nooit spontaan gebeuren en dat irriteert me weleens. Zoveel geld letterlijk door de wc gespoeld elke keer! Al heb in nog steeds wel het idee dat elke ronde er eentje dichterbij is. Dat dit dingen zijn waar we doorheen moeten om er te komen. In onze directe omgeving zijn ook zwangeren. Ik gun het ze enorm maar vind het zo moeilijk op dit soort dagen! Ze weten het en zijn gelukkig erg begripvol. Thanks voor alle lieve woorden meiden❤️
@Lisa280887 ik denk ook dat jullie iedere ronde er een dichterbij de jackpot komen. Fijn dat je een ronde pauze met vrede ingaat. Het traject voor jullie is niet eerlijk en ik vind dat je daar echt wel boos en verdrietig om mag zijn. Hier is het ongeveer de zondvloed die losgekomen is. Iedere menstruatie vraag ik me weer af hoe vaak ik er nog een door moet. Maar voor nu een dikke knuffel! Geniet van je (zomer)vakantie, het is waarschijnlijk de laatste voor je zwangerschap!
Jeetje @Lisa280887 wat stom!! Ik baal echt mee! Ik heb geen idee van de prijzen maar dat maakt het nog rotter,dan als het geen geld kost. Fijne vakantie vast!