Haj meiden, ik heb een vraagje heb helaas vorige maand een vroege miskraam gehad. Alles is gewoon los gelaten en goed gegaan. Maar klopt het dat je na een miskraam erg vruchtbaar bent? Ik heb eergisteren een zwangrschaps test gedaan en was helaas negatief. Maar voor die miskraam heb ik erg vroeg getest en toen was die posetief. Heb erg peinlijke borsten en voel me weer anders had vandaag ongesteld moeten worden, nog niet geworden of bestaat er een kans dat wel zwanger ben?omdat namelijk vorgekeer wel heeeeeeel vroeg heb getest en zwanger bleek te zijn en nu veel later teste dan toen en nu negatief? Kan iemand me helpen en nog fijne passen !!!
Volgens mij is het niet zo dat je echt vruchtbaarder bent na een mk hoor. Ik in ieder geval niet. Maar het zou best kunnen dat je weer zwanger bent. Hou er wel rekening mee dat je cyclus ook even wat anders kan zijn na een mk. Succes!
De meeste mensen zeggen dat dit een fabeltje is. Ik vind het vooral een rotte maand omdat je nog HCG in je lijf hebt dus je bij een positieve test nóg weinig weet. Ook ovu-testen zijn een ramp en mijn temperatuur was om van te janken. Oke, dat vroeg je niet Ik denk dat je er weinig over kunt zeggen. Het kan prima dat je zwanger bent, maar je cyclus heel anders is dan je gewend bent. Het kan ook dat je niet zwanger bent en (voorlopig) ook nog niet ongi wordt omdat je cyclus nog van slag is. Enige tip die ik je dus kan geven is geduld hebben, en dat klinkt heel wijs maar hélaas kan ik je uit ervaring vertellen dat het vreselijk is. Sterkte en hopen op een posi test eer daags!
ik heb ook een vroege miskraam gehad in jan en gelijk de ronde er na weer zwanger en de 1x teste ik 3 voor nod posit en deze x 1 dag voor nod posit