hallo dames ben net terug denk gelijk jullie ff posten dankje wel voor jullie berichtjes nou hier zitten we in onzekerheid we hebben een vruchtzakje gezien van 5 mm maar nog geen vruchtje omdat dat stomme mens geen inwendige echo wou maken alleen maar buik echo grrrrrrrrrrr en volgens de gyne moet ik volgens hun berekening 9 weken zijn dus dan is er geen intacte zwangerschap dus dan wordt het weer een miskraam maar volgens mij zit ik ok 4 weken en 6 dagen ongeveer dus dan is het een hele goede echo over 2 weken dus de 29 ste hebben we weer een echo en als het goed is meot het vruchtzakje dan groter zijn en moet er een vruchtje te zien zijn ik hoop het zo he voel me nu gewoon in een klap niet meer zwanger kan wel huilen
Hey meis hoe komen ze er nu bij dat je 2 keer zo ver zou moeten zijn? Ga uit van je eigen gevoel als je zelf denkt dat je pas rond de 5 weken zit, dan is dat ook zo je kent je eigen lichaam het beste. En wat een idioten om een buikecho nu al te doen pfffff, kleine moeite om een vaginale te doen hoor. Laat je niet gek maken(probeer ik ook niet te worden) en wij slepen je die 2 weken wel door en dan zul je zien dat jij gelijk had en niet zij. Dikke knufffel
Meiden hou op zeg wow das heftig zoveel maten meer... @syboena he meis wat balen... hoe komt het nu dat de gyn zeker weet dat je verder bent?
@syboena: Jeetje wat ontzettend vervelend en ik snap dat je het nu even niet ziet zitten en niet kan trekken, maar lucht hier je hart.. wij slepen je er doorheen die 2 weken.. Dikke knuffel!
Syboena heb net even in je album gekeken en 5 januari had je een hele vage positieve test, die zou dan ook al super duidelijk moeten zijn geweest omdat je dan al ruim7 weken had moeten zijn volgens de wonderlijke berekening van je gyn. Ik denk dat je eigen berekenig juist is hoor, anders had je 5 weken geleden al positesten gehad.
hoop het zo en ja dat vind ik ook normaal doen ze wel een inwendige echo maar nu niet en toen zij dat stomme mens ook nog is kom over 4 weken maar weer ik dacht echt van mooi niet dan verzin ik over 2 weken wel wat waardoor ik een echo krijg maar toen kwam ik bij de gyne en die zij ook ja je meot nog 4 weken wachten ik dacht echt niet toen ging ze het met de hoofd gyne over leggen en die zij gelukkig je kan haar niet nog 4 weken in onzekerheid laten zitten het is al zo vaak mis gegaan dat kun je niet maken ik helemaal blij
ja idd maar omdat ik 12 dec maar totaal 5 druppels bloed heb verloren heb gaat dat mens er van uit dat ik 9 weken ben want je kan neit op 12 dec je ongi hebben gehad en dan op 6 jan posi testen grrrrrrrrrr ze weten het altijd beter daar ik ken me lichaam toch en hun niet
Meis ik denk dat wat hier boven staat over vage test dat je beter je eigen gevoel kan geloven hoor... Maak je neit te druk het konmt goed...
volgens die oude tang (sorry voor me taal ) kon je op de inwendige echo minder zien ze heeft haar diploma bij een pakje boter gekregen grrrr
Zelfs al weet ze het allemaal zo goed, ze had toch na de uitwendige echo waarop ze weinig zal een inwendige echo kunnen maken? Muts
idd Joyce en line snap haar echt niet vorige keer had ik haar ook al was ze kwaad op mij omdat ik na me mk gelijk weer zwanger was zonder me ongi eerst te laten komen toen had ik ook al echo met 4 weken wou ze ook geen inwendige echo doen maar toen heeft de gyne me terug gestuurt naar haar met het verzoek om toch een inwendige echo te maken het licht gewoon echt aan dat mens ik zij al tegen me mannetje zou ze pot zijn dat ze daarom geen inwendige echo wil maken? bang dat ze de verlijding niet aan kan als je met je benen wijt voor haar licht rare gedachte maar dat ga je haast wel denken
ik ga hier ff snel naar de kruidvat ff die nieuwe test halen kijkken wat die zecht hoe lang ik zwanger ben ben nu echt wel een beetje onzeker zal zo die test in me album zetten tot straks allemaal
Nou dat zal het probleem niet zijn Ach, waar bemoeid ze zich mee, als jij metteen weer zwanger bent moet je in je handen knijpen en in jou geval begrijpt ze toch ook wel dat je niet nog langer wilt wachten... nogmaals...MUTS