de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    Tja sorry hoor maar hoe stom kun je zijn.

- het is een vreemde omgeving
    - je hebt net zijn mannelijkheid ontnomen
    - het is een rode kater
    - het is niet jouw kat

En dan ook nog verwachten dat het beestje luistert :rolleyes: :) 8)

Joyce toch wel heel lief hoor dat kleine koppie van mano op de achtergrond, ben wel blij dat ik niet de enige blijk te zien die al een buik heeft (had ik van mezelf al ;) )
    Gisteren was er een mede zwangere moeder op de peuterspeelzaal, ik schatte dat ze een maand of 6 zwanger zou zijn.
    Bleek dat ze a.s zaterdag is uitgeteld :oops:

Groetjes Antia

2. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Pluk dat heb ik nou ook altijd, maar dat komt omdat mijn buik toen ik zwanger van mano was, ook echt mega was, bij 20 weken vroeg iedereen al wanneer ik moest gaan bevallen en als ik dan zei dat ik pas op de helft was, keken ze me allemaal echt heel raar aan :D

En nu zeg ik ook van iedreen zo die heeft een lein buikje :D Terwijl die van mij gewoon echt groot was gewoon.

Oja ik had van mezelf ook al wel een buikje hoor.

3. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Ikbenhetmaar owww praat mij niet van rode katers echt echt echt nooooooooooooooooooooit meer een rode.. dat zijn echt etters....

Maar gaat het weer beter met hem?

Ik hoop dat het nu beter met je gaat mieke...

Hier alles ok.. lekker gewerkt eb druk...

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    In mijn album staat nog wel een foto van toen ik zwanger was van Kylian, ik had toen ook echt een mega buik.

Ik heb nu al mensen die vragen of ik wel zeker weet of het geen tweeling is :rolleyes:

Groetjes Anita

b

']hb]]]]]]]]]]]]\[ttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Kylian's voor dat hij een zusje wil ;)

5. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Vandaag heeft alleen
    LaJet een Afspraak met de VK

Veel plezier....

6. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    :D Goedemorgen meiden,

Lajet veel plezier :D

@ Pluk, ja bij mij ook hoor en nu weer :D Je hebt al een aardige buik hoor, weet je zeker dat het geen tweeling is :D

Nou hoop voor Kylian dat het een zusje wordt :D

7. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Lajet, veel plezier!

Anita, ik zie alleen een buik van kylian in je album?

8. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    goedemorgen meiden!

alles goed hier?

het werk wat ik ga doen, is callcenterwerk. Niet mijn ideale baan en zal een hoop gezeur over me heen krijgen van de mensen die ik bellen moet (hoop dat ik daar nu tegen kan haha) maar het is in ieder geval even iets.

wat leuk dat alle buiken beginnen te groeien enzo. nog een paar weken en we zitten op de helft! hier gaat het verder goed met de buik, al heb ik er nu wel verschrikjkelijk veel last van. mijn buik is te groot voor mijn eigen kleding en voor positie misschien nog te klein? Hoe zit dat bij jullie? dragen jullie al ppositiekleding?

en hoe is het met iedereen?

maar ik denk dat ik vanmiddag een baan aangeboden krijg bij mijn vader weer. het verdient veel meer. hij wilde vanmiddag even met me rond de tafel zitten. (ik weet ook dat het neit zo goed gaat met het bedrijf.)

9. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Heej hummeltje :D

Fijn dat je de baan heb gekregen en toch belangrijk dat je iets hebt toch ?

Ja hier al positiekleding hoor :D

En verder gaat het goed hoor ,nog steeds wel moe en misselijk, maar gaat al beter.

En hoe gaat het met jou ?

10. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    het gaat hier ook goed, alleen dat kleding probleem! mss toch maar eens kijken voor een broek die nog wel wat aan de kleine kant is ofzo :p

ben absoluut niet misselijk meer (ook niet echt geweest natuurlijk) en moeheid is er alleen als ik veel gedaan heb. zoals klussen van het weekend.

het is idd mooi dat ik een baan heb gekregen! iets is beter dan niets...

11. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Goedemorgen dames,
    Hier een goede lange nacht gemaakt.. ben gaan slapen om 21.00 tot 8.30 vanmorgen..
    maar nu voel ik me nog zo duf.. pff heb nergens zin aan.. en moet zo aanstalte gaan maken om te werken..

alles goed met iedereen?

12. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja precies :D

Nee ik ben nog steeds wel moe hoor ,vooral als ik heb gewerkt, pff, dan wil het liefste meteen me bed induiken als ik thuis ben ( kan natuurlijk niet met manotje ) Maar ja het is al minder als eerst, dus gaat goedkomen :D

13. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    hier wel!

mooi dat je een langere nacht hebt gehad! hopelijk trekt die dufheid beetje weg als je aan het werk bent.

14. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja, moet ook echt heel vaak plassen 's nachts word ik gek van.

15. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @hummeltje2009 gezeur met de mensen die je belt hangt af van wat je moet verkopen denk ik ook... Toch?
    Ach meis, geld is geld, hoe het ook verdient is.. en mensen die niet lief doen dank je en pluur je de hoorn er op toch?
    Ik hoop voor je dat je vader je een kans kan bieden...

Succes in ieder geval..

Hier draag ik wel positie kleding, maar dan die je kunt verstellen, zodat je hem op het kleinste kan zetten. Mijn gewonen broeken lukt echt niet meer...

Hoe wel het buikje nog erg mee valt en ik maar blijf jojoen met mijn gewicht tussen de 68 en 69 in....

Maar je ziet wel duidelijk dat de baarmoeder nu langzaam omhoog aan het kruipen is...

Te lang slapen is blijkbaar ook niet goed he ikbenhetmaar ;) nou meestal krijg je van werken wel weer wat energie toch?

@joyce, moest je voorheen ook vaak plassen in de nacht? Bij mij valt het al emt al nog reuze mee hoe vaak ik moet.. zeker s nachts...

16. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ehm, ja moet zeker wel 2/3 keer, maar vannacht was het extreem, hahaha moest om het uur volgens mij, maar het ligt er ook aan hoeveel ik drink hoor.

Maar ik heb s'nachts ook soms dorst dus dan ga ik weer drinken, helpt ook niet echt :D

17. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Oja, ik heb zowiezo, na de zwangerschap van mano overgehouden dat ik s'nachts minimaal 1x moet plassen.

18. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Betty, ik hoop maar dat ik van werken energie krijg want zit er nu bij als een zombie haha..:D

@ Joyce, ik had dat voor 2 weken terug ook.. continue opstaan om te gaan plassen en dan werd ik weer wakker met een hele droge mond dus moest ik wel weer wat water gaan drinken..

19. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja precies ikbenhetmaar, alleen word ik daarna weer wakker om te plassen, pfff..... zo irri, maar ja ben het wel gewend hoor :D

20. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    misschien gaat het over? ik heb tot nu toe gewoon de hele nachten doorgeslapen..

Deel Deze Pagina