nee dat niet jammer genoeg, hij staat bij vrienden van ons bij 3 anderen midden in het bos heerlijk buiten rijden enzo, maar heb nu al tijdje niet gereden hoor, vindt het veel te spannend met mijn buik, maar was wel super blij dat ik hem nu mag houden. zal ik even kijken of ik een foto op de computer kan zetten ? hij is echt super mooi al zeg ik het zelf haha. hij is alleen ruim 1.75m hoog
Heb je je paard nog kunnen verkopen? Ja rode zijn echt duiveltjes.. wees blij dat je er geen 2 hebt Hier helpt zelfs het zeggen dat ze naar vivisectie gaan niet... echt soms heb ik het idee in een kattenbak te leven... bah...
ja die geur is niet smakelijk inderdaad.. op een gegeven moment gaat alles er naar ruiken.. wij hadden in de woonkamer een groot kleed liggen van 100 % schapen(scheer)wol.. dat kreng heeft me een vermogen gekost, en wat doet meneer, die pist er continue overheen.. nu kleed weg, en hij zijn mannelijkheid kwijt
nou nou, het is gelukt, maar dan moet je even op hyves kijken www.kusje-my-88.hyves.nl. moet je denk ik wel even vriendje worden als dat kan krijg het verder niet voor elkaar beetje blond denk ik
Ja precies, ben ik hier het huis aan het op knappen, nieuwe gordijnen en ja hoor binnen 2 dagen oude vieze gordijnen... Maar goed ze zijn16 dus lang kan het niet meer duren... Ook al zou ik ze dan vreselijk missen...
MD mijn schoonzus kwam net binnen waaien en heeft snel even een foto gemaakt van mijn buik dus die zal ik zo even in mijn album zetten. Voor de rest gaat het vandaag wat minder ben misselijk en moe, gelukkig neemt het wel steeds meer af en is het niet meer elke dag maar zo om de 3 dagen een slechte dag ertussen. Groetjes Anita
@pluk: leuk foto's ben er zelf nog niet zo handig mee wel minder dat je misselijk en moe bent. hoop dat het snel weer beter gaat
@Ikbenhetmaar: heb je mijn paardje gevonden? sorry hoor dames, Arkan (paardje) is een beetje mijn grote trots met Lynn samen