oh ik vond ze nog wel duidelijk hahaa.. ja heb ze dus gezien.. @ pluk, jouw foto net ook bekeken, je hebt al een mooi buikje hoor..
He pluk ben je echt niet zwanger van een 2ling wauw wat een mooi buikje al... Gelukkig heb je je paardje niet hoeven verkopen... ( sorry lees soms berichten maar voor dehelft...) Hier gaat ik maar eens even boodschapjes doen... We moeten we nu weer eten vanavond
Hmm.. hier belt me moeder net dat manotje koorts heeft, ach arme jongen hij word ziek... Nou ja ben bijna klaar met werken en benmorgen lekker vrij, kan ik hem weer lekker verzorgen, hij had trouwens vanmorgen ook al wat verhoging. Hoop dat het snel weer over is.
ahh beterschap voor manotje.. en vertroetel hem vanavond en morgen maar lekker! Ja betty goed idee, wat eten we vandaag.. issue.. ik weet het ook niet..iemand tips ideeen?
@Joyce: laat mano maar snel beter worden.. heb trouwens mijn profiel weer geblokkeerd voor niet vriendjes. De fam. van mijn man doet namelijk erg raar tegen hem en anders krijgen ze info over ons wat ze niets aan gaat @ikbenhetmaar: wij eten heel makkelijk lasagne dus aan mij heb je vandaag niets
Ach gossie... geef hem zo maar een dikke knuf... Ik ben nog niet boodschapjes doen omdat ik ook nog even in de denkmodus sta... Ik zou wle draadjes vlees willen, maar ben al te laat daarvoor... ( we willen vanavond weer even gaan schieten... en nee ik niet ) Hmmmm wat dan.... tacos.... nee net gehad.... pasta.... zaterdag gehad... hmmmm HELP....
lasagne kan ik niet verdragen meer.. van de geur mag ik gaan rennen.. dus nee dat wordt het niet.. iemand andere tips?
@Betty Boop: neem dan ook vast draadjes vlees mee voor morgen of zo heb je het vast in huis . ik ga me dochter weg brengen eten en aan het werk. fijne avond en eet smakelijk allemaal
- patat - macaroni - spaghetti - pizza - soep met broodjes - gebakken aardappeltjes/vlees/groente - chinees Groetjes Anita
@Ikbenhetmaar: op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag avond maak ik schoon bij meerdere bedrijven. het is zeker niet het leukste werk, maar verdient super Ik wilde eigenlijk thuis blijf moeder zijn, maar dat is niet te doen, alles is zo duur inmiddels . dus zo ben ik er overdag voor Lynn en mijn man in de avond uren is het toch nog een beetje hoe ik het altijd wilde. haha! @Joyce: dank je dank je
Werkse en jep heb gelijk draadjesvlees gehaald... heerlijk heb er zin in Ben jij er al uti wat je gaat eten ikbenhetmaar?