de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ pluk, wat leuk dat K mee mag met opa, lijkt me heel bijzonder voor een kind omdat op die manier mee te mogen maken..

@ tijgertje, heel veel plezier en succes morgen alvast!

@ babijtje, ag vriendlief vind het met het huis spannender als ik.. Het huis is namelijk nu nog gewoon bewoond, en voordat het huis van ons is en voor dat hun er uit zijn ben je al weer paar maanden verder natuurlijk, en hij ziet er heel erg tegenop dat ik dan hoog zwanger over moet verhuizen.. *hij is overbezorgd..
    mij maakt het namelijk niet zoveel uit, zolang ik maar niet tussen de dozen hoef te bevallen dat heb ik alleen gezegt haha..
    Maar mocht het allemaal wat langer duren en dat zou wel het geval zijn, houden we dit huur huis tijdelijk aan.. zodat ik toch mijn vertrouwde plekje met spulletjes heb..:D

2. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @ikbenhetmaar; ik snap je vriend ook wel hoor dat ie het niet ziet zitten als jij hoogzwanger bent en dan nog moet verhuizen. Gelukkig heb je dit huis nog idd.
    Heb je nog wat kunnen scoren bij prenatal?

3. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Daar ga ik nu heen dus dat wordt vervolgd haha..

4. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    hej meiden,

hier even een kort berichtje van my, ik zit met een zwaar gekneusde arm thuis, en kan heel moeilijk typen.
    leuk zo een paard dat trapt (niet die van my hoor). ik zal zeker met jullie mee lezen, maar kan niet goed typen :( :( zodra het beter gaat zal ik weer helemaal van de partij zijn :). verder alles goed hoor ;)

groetjes

5. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    BrusjevoorLynn, ouch, dat klinkt pijnlijk. Beterschap!

Ikbenhetmaar, wat heb je gescoord?

Ik heb al 2 week geleden zo'n wiegje bij baby walz besteld, zou ergens deze weerk afgeleverd worde , wordt wel tijd :rolleyes:
    Dat snappen ze toch wel dat zwangere vrouwen geen geduld hebben 8)

Teigertje, spannend! Hoor je het dan voor het eerst?

Pluk Leuk voor Kylian zeg! Duurt allee nog wel eventjes haha

Chrizzy Leuk he spulletjes kopen :D

@sinterklaas, ik voel daar heel weinig voor, vind het een vreselijk feest (geloofsovertuiging) dus ik beperk het zovel mogelijk, mij kinderen geloven ook niet, ik ben vanaf het begin eerlijk geweest daarover.

Gaat idd snel he! Nog 4 en halve week heb ik ook al de 20 weken echo.

Ik vind het nog steeds moeilijk te bevatten ondanks dat ik dit al 5 keer heb meegemaakt (misschien juist daarom dat ik besef hoe vreselijk bijzonder dit weer is) en ook door de miskraam, dat zit me nog steeds niet in de koude kleren.

6. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ik heb een maxicosie gescoord en een setje kleding met de tekst Mama´s kanjer.. wit met lime groen..

Had ook de keus tussen Papa's kanjer, maar dan gaat die zelf maar shoppen haha.. :)

7. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Hahaha groot gelijk :p

Welke kleur MC?

8. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Zwart met een grijze bekleding..lekker neutraal dus..

9. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik zag op marktplaats een leuk, limited edition, ik heb een bod gedaan, dat is geaccepteerd, maar toch twijfel ik een beetje.
    Toevallig zag ik een dame in de bus vandaag met precies dat printje.
    Ik zal ff een link plaatsen, meningen zijn welkom ;)

http://link.marktplaats.nl/233430232

10. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ik vind hem wel erg mooi!.. alleen ben ik zelf niet weg van 2ehands maxicosies, ja van bekende wel.. maar niet via internet.. je weet toch nooit wat er mee gebeurd is..

11. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik heb geen auto dus het is puur voor af en toe op de kinderwagen.

12. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Oke dan zou ik hem gewoon lekker 2ehands halen hoor, scheelt vaak een hoop geld.. en als ze er toch nog goed uit zien maakt het niet uit.. hoesje even in de wasmachine en klaar..:D

Succes met beslissen ;)
    Ik ga richting mijn bedje..

13. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ja, ik wil stiekem misschien toch een echt meisjes kleur :oops: dus wacht toch nog tot de 20 weken echo denk ik.

Trusten!

14. Teigertje6

Teigertje6 Actief lid

1 sep 2008
    229
    0
    0
    het is inderdaad de eerste keer dat we het hartje horen dus beetje spannend daarom. Maar we zullen het merken morgen.
    Vind het lekker dat ik al vroeg mag, scheelt weer een paar uurtjes :D

Dus wordt vervolgt morgen.

Slaap lekker allemaal en voor de andere met afspraken (als die er zijn) veel plezier.

15. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    hoi allemaal,

even een berichtje van deze kant. Hoe is het met iedereen?
    heb gister mijn eerste werdag gehad en er zat een training bij. was behoorlijk veel en was gisteravond dus helemaal kapot! ik werk tot kwart over 3, en werk 12 km van mijn huis af. ik was (met goede moed) op de fiets, maar dat deed zo'n zeer aan mijn buik! ik weet niet wat het was, dus ik ben gaan lopen. om half 5 belde vriendlief waar ik was. dus ik vertellen, en hij heeft me gelijk opgehaald. was zo lief! ik was helemaal koud en zat dus lekker warm in de auto. Vandaag ga ik maar weer met de auto, ik mag niet meer zo lang fietsen van hem.

ik ben zelf ook niet dol op spullen kopen via het internet. Ik weet van mijn schoonzusje, dat ze hun MC ook op internet hebben verkocht, terwijl mijn broer ooit een ongeluk heeft gehad met de auto (zonder kinderen) dus ik weet dat die niet veilig meer is. daarom mocht ik hem ook niet meer hebben zei ze. ik vind het een beetje krom dat ze hem wel verkoopt via internet, maar mijn schoonzus heeft zelf het idee dat ze er nog wel wat geld voor kan vangen en wat niet weet wat neit deert zegt ze. maar het gaat hier wel om veiligheid van kinderen! heb er ook al aardig wat ruzie om gehad met haar.
    ik vind dat je zoiets niet kan maken dus.

Nog een paar weken en we zitten met zijn allen op de helft! gaat toch wel snel die tijd vind ik!

de meiden met een afspraak vandaag heel erg veel succes en iedereen heel erg veel plezier!

liefs, Sandra

16. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Hummeltje, gelukkig dat hij je ff kwam ophalen dan :D Nou ik mag ook niet fietsen hoor van mijn vriend, maar dat komt meer omdat ik mijn vorige zwangerschap wel de hele zwangerschap heb gefietst en hij was zo bang dat er iets zou gebeuren dus nu heb ik gewoon de auto :D

En dat is idd niet netjes van je schoonzus, stel je voor dat er iets gebeurt met het kindje waar ze het aan heeft verkocht, zou ik toch niet mee kunnen leven hoor.

@ mamadeluxe, ik vind de maxi cosi ook leuk hoor, maar als je echt een meisjeskleur wilt, zal je toch nog ff moeten wachten :D

Ik heb mijn vorige zwangerschap ook alles in limegroen gekocht :D Vind ik echt een leuke kleur en kan voor allebei, dus alles hier lime groen :D

@ sinterklaas, ja hier vieren we ook sinterklaas hoor , lekker gezellig :D Manotje snapt het alleen nog niet zo goed :D

Verder gaat het hier wel goed , ben nog steeds wel moe, vooral als ik heb gewerkt, maar verder gaat het al beter.

17. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Meiden met afspraken veel plezier.. Ik ga richting werk! tot later..

18. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Ikbenhetmaar jep de intocht in zaandam.. nu al 10 jaar in 11 jaar.. ik vind het helemaal super...44Ik kan mij voorstellen dat je vriend het niet ziet zitten om met jou hoogzwanger te verhuizen... is ook best heftig hoor...

@BrusjeVoorLynn he bah das vervelend.. veel sterkte er mee...

Hahaha ikbenhetmaar, ik heb hier wel de "papa's kanjer"liggen, kadootje voor partner

@mamadeluxe... ik vind het printje wel mooi, maar erg druk.. maar ik ben dan ook meer het type van egaal...Het zijn wel mooie kleuren...

Teiger zet hem op vandaag

en hummel.. wel leuk werk?

Hier gaan we de baby kamer in de voorstrijk zetten, morgen de kleurtjes erop en dan nog een vloertje uit zoeken ;)

19. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ brusjevoorlynn, was je vergeten meid, veel sterkte met je arm, hoop dat het gauw beter gaat :D

20. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    Au een gekneusde arm, rot paard ;)

Hier net maar even een mailtje gestuurd naar de Stokke (dat is de kinderwagen die wij hebben).
    Wij wilden er de maxicosi adapter erbij aanschaffen (die had je nog niet toen Kylian werd geboren), leek ons wel makkelijk kunnen we er de maxi (die ook nog gekocht moet worden) er zo op zetten.

Maar de verkoopster van Prenatal vertelde dat deze dus niet op onze (oude) model zou passen.

En dat vind ik dan weer zo raar want als Jan er naar kijkt (die is wat technischer dan mij) dan lijkt het erop dat de bevestigingspunten precies hetzelfde zijn als op onze wagen, alleen de kleur is veranderd (van grijs naar wit).

Dus dan maar even aan stokke zelf vragen ;) en wil het echt niet dan is het ook niet zo erg.

Groetjes Anita

Deel Deze Pagina