de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    ja succes, hoop dat de tets je wat duidelijkheid kan geven.

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Wauw wat een rare echoscopiste zeg, misschien moeten we even massaal naar haar toe gaan en haar duidelijk vertellen hoe en wat :) ;)

Betty wat fijn dat jullie een kloppend hartje hebben gezien .

Over eten gesproken, hier lijk ik de misselijkheid een beetje in de hand te krijgen.
    Als ik 'smorgens uit bed ga drink ik eerst een paar slokken water, tot nu toe lijkt dit nog het beste te helpen.
    Dan Kylian aankleden en hopen dat die geen poepbroek heeft want dan ga ik toch :(
    Dan ontbijten beschuit + beker melk
    Tussendoor een snoepje of een rijstewafel
    'smiddags 2 boterhammen met een beker melk
    Tussendoor weer een snoepje ofzo in ieder geval iets wat naar menthol smaakt en waar ik lang op kan sabbelen.

En dan het warme eten getver de getver dat staat me zo ontzettend tegen, alleen de groente krijg ik redelijk normaal weg maar de rest :oops:

En dan tegen een uur of 9 eet ik fruit.

Dan de borsten, tijdens de zwangerschap van Kylian niets gegroeid en ik kon gewoon mijn eigen bh's aan.
    Nu ongeveer 1 maat gegroeit (van C naar D).

Kylian's haar was gisteren Blauw :) .

Groetjes Anita

3. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ahh het lang verwachte antwoord van de haartjes.. blauw.. wel orgineel voor een jongen he.. ;) of heeft papa daar ook een stem in gehad..;)

4. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    nOU HIER IS HET IDD OOK BEGONNEN MET HET ETEN, HEB GISTEREN TOCH WEINIG GEGETEN VOOR MIJN DOEN.Oh caps stond nog aan :D

Mijn vriend ging naar de shormaboer zeg maar, weet niet hoe ik het anders moet noemen.

En ik had wel trek in een broodje kebab, krijg je zo'n groot broodje (turks brood geloof ik)

heb ik maar de helft opgegeten en normaal eet ik veel hoor :D

5. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    nou de test zecht 3+ dus ff gelezen

verstreken tijd sins bevruchting
    meer dan 3 weken

zwanggerschapsduur bepaald door huisarts (bij een cyclus van 28 dagen)
    meer dan 5 weken

wordt er dus niet echt wijzer op

wie weet dat ik hoorde dat het maar 1 uur blijft staan en dan is het weg klopt dat of heeft nog niemand deze test gedaan

6. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ik durf het je echt niet te zeggen..:$

7. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    Dreamer1971

ik zag dat jij ook die nieuwe test hebt gedaan van de cb hoe lang blijft het er in staan van zwanger 3+ ik hoorde dat het maar 1 uur zichtbaar is is dat waar?

8. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb ook geen idee, maar het zou wel kunnen bij die andere digitale blijft het ook een uurtje staan en dan is het weg

9. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    das wel jammer heb hem net gedaan en me mannetje komt pas om 3 uur thuis :( kan hij het niet eens zien

10. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    je kan er even een foto van maken?

11. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    heb ik ook maar ff gedaan voor het geval dat hij zo weg is vind ik erg zonde
    wel jammer want me mannetje had hem gekocht om hem in het foto boek te doen maar ja een test zonder letters in het foto boek is ook niet wat :(

12. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    trouwens heb de dvd ook gekregen van moeders voor moeders lijkt mer erg luek om te kijkken ook voor mannen die vinden een boek lezen over het algemeen neit leuk dus als een man dan die dvd ziet weten ze hoe hun zwemmertje met ons ei een baby wordt hihihihihihihihihihi
    wil het ook met de tijd aan de 3 meiden laten zien seffira vraagt nu al waar komen baby`s vandaan (gha maar gauw naar pappa toe) gaat ze pappa wat denk jij zelf ja uit de buik ik ben niet dom maar hoe komt die baby in de buik bij hun mamma hoor je pappa zo van ja dat vertel ik wel als je wat opuder bent :):):):):)

13. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja, das ook raar idd een test met niks erop in het fotoboek :D

Ik heb de 2 da testen nog, alleen hebben ze vage streepjes, maar ja je ziet ze wel en ik heb idd ook een heleboel foto

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Ach meid bekijk het van de andere kant, een foto plakt makkelijker dan zo'n test en nu wordt je album ook niet zo dik ;)

Mijn neefje (nu bijna 11) vroeg zich ook af hoe een baby in een buik kwam, mijn zus is toen maar begonnen met het eitje en verder hoefde ze niet want toen snapte hij het helemaal :)

Een paar jaar later (hij was toen 9) hebben de vriendjes op school verteld wat papa en mama deden om een baby te maken.
    Tijdens het eten vroeg mij neefje of dit waar was (en wij hadden mazzel want wij waren erbij 8) ) of dit echt zo was.
    Mijn zus bevestigde dit waarop mijn neefje reageerde dat dat het smerigste was wat hij ooit gehoort had en dat hij dat echt nooit ging doen.
    En dat hij dan later wel ging adopteren :) :) :)

Groetjes Anita

15. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    hahahahahahahaha

16. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ik heb hier nog nieuwe testen dat zijn die dip sticks hele dunnen staafjes die ik in me album heb doe daar wel 1 van over 1 week of zo en dan plak ik die er wel in hihihihihihihihi

zal zo ff de nieuwe foto`s in me album plakken :)

17. Dreamer1971

Dreamer1971 Actief lid

16 sep 2008
    447
    0
    0
    Syboena de tekst op de oude digitale blijft maar een uur staan, die met die indicator blijft 24 uur staan (staat ook in de gebruiksaanwijzing ;) )

Maar ga niet teveel van die indicator uit hoor die van mij gaf gisteren aan 2-3 :( dus ik helemaal inde stress natuurlijk, maar hij is 92% betrouwbaar, dus afwijkingen kunnen altijd voorkomen en na 6 weken is ie de kluts kwijt en kan die van alles aangeven, nou lekker zo'n test :rolleyes:

18. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ja had al gezocht in de gebruiksaanwijzing maar kon niks vinden zal er wel over heen hebben gekeken :(

hoe krijg jij trouwens dat plaatje/foto daar lukt mij niet

19. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ik ga hier ff wat in me huishouding doen heb gister niet veel gedaan omdat ik ziekjes was en aangezien ik vanmiddag bezoek krijg van een vriendin van me heb ik geen zin in dat het hier een rommeltje is en als ik het nu doe kan ik zo nog ff een uurtje op de bank liggen en proberen te tukken kids zijn toch tot half 4 op school :):):)
    ben blij met de gene die school heeft uitgevonden

20. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    syboena, wel vreemd. Als de test 3+ weken aangeeft, dan moet je minimaal 5 weken ver zijn dus minimaal in je 6e week. In je ticker ben je nog in je 5e week?

Deel Deze Pagina