de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Betty; en hoe is de kleur groen?

2. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Pluk, mjn zoontje hangt de hele dag al op de bank, lekker tussen mijn voedingskussen, heerlijk hebbeding is dat! Ik denkt dat ik er nog 1 aanschaf trouwens. Gister hoestte hij ook al een beetje, het gaat rond denk ik. Hij heeft koorts en snottebellen en slaapt veel :(

Over het wiegje, komt eind deze week/begin volgende week :rolleyes:

3. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Even een teken van leven hier ;)

Meds nummer 3 werken redelijk. Nog wel misselijk en "maar" 1 a 2x per dag overgeven, maar daar valt mee te leven. Krijg beetje bij beetje mijn energie terug, ben ik wel heel erg blij mee. Mijn eigen HA belde vrijdag nog en ze zei dat ik meds nummer 3 eigenlijk maar een week mag gebruiken :S, maar ze heeft contact gehad met de gyn en nu mag ik ze sowieso tot maandag gebruiken, want dan heb ik weer een gyn-afspraak. Wel heb ik nog elke dag flinke koppijn. Buik groeit goed, ukkie juniors hartje doet het ook nog steeds goed.

Liefs!

4. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Fijn om te horen Tantan dat het wat beter gaat. Maar wat moet jij je toch beroerd voelen. Ik weet niet half hoe jij je moet voelen. Ben benieuwd wat de gyn maandag zegt. Succes alvast!

5. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Ikbenhetmaar jep en vandaag weer erg druk bezig geweest... De kleur zit er in (foto's volgen) erg mooi al zeg ik het zelf. De groen mag morgen nog eens...
    En het plafond geven we een tintje blauw...

Daarnaast van 2 tot half 6 gewerkt, dan nog telefoon van mijn werk...
    Man ik ben op...

Hahaha geweldig verhaal zeg van het rijbewijs...

@MamaDeluxe gewoon weer bellen, tegenwoordig moet je wel zeuren helaas....

@tantan goed om te horen... ik hoop dat je snel opkanpt..

Het hondje is heel zielig... vooral als ik het zalfje doe. Hoewel ze het dit keer fijn vind, het geeft blijkbaar een opluchting.

Echt ziek is ze nooit echt geweest, ze is ook nog maar 5, maar het is een labje en die schijnen gewoon wat moeilijkere oren te hebben helaas...

Hoe reageerd de kat op het zalfje ikbenhetmaar?/

Goed om te horen dat die voedingskussens dus echt een must zijn.. ik zat nog te twijfelen..

Beterschap met de zieke kindjes...

6. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    foto's geupload...

7. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Vandaag heeft alleen

Andi een vk afspraak om 15.30

Succes meis... veel pplezier...

8. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Betty, oh wat een leuke kleur :D

Hmm.. ik ben echt een groenfreak ! :D

Mijn kinderwagen is groen de maxi cosi ook , de muren van mano zijn kamer maar niet groen gedaan trouwens, want mijn vriend wordt gek van mij :D En mijn banken in de woonkamer zijn ook groen :D En had ook nog een heleboel groene kleertjes,nog steeds trouwens.

Ik hou van groen :D

@ Tantan, fijn dat het weer wat beter gaat.

9. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Goedemorgen Dames,

@ Andi veel plezier bij de vk

@ Mamadeluxe, beterschap voor de kleine man

@ Tantan, Fijn dat het beter gaat..

@ Betty boop, Wat een mooie babykamer, en wat een uitzicht..! :D

Donny is nu van de zalf af, maar vond het echt niet leuk, wat een strijd!

@ Joyce84, Ik hou ook van groen! maar wij willen de babykamer wit houden.. of gebroken wit.. wordt nog even afwachten..

Nog steeds geen reactie hier van het huis.. helaas kennen wij deze makelaar en weten we zijn manier van zaken doen.. laks zijn, en nooit zijn afspraken na komen.. dus wij gaan (als we weer niets horen vandaag en morgen), morgenavond maar even bij de verkopers langs om te babbelen.. we hebben inmiddels de vraagprijs geboden!
    Maar de makelaar kennende zullen de verkopers daar wel niet van op de hoogte zijn..

10. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Hahaha Joyce een echte groen freak... Hier niet echt, maar in een bamboe-panda baby kamer staat het wel gewoon erg mooi...

Vandaag even de 2de groene laag en een heel lichtblauw tintje op het plafond... Zaterdag de vloer en de meubels uit zoeken en dan maar wachten...

@ikibenhetmaar... Het uitzicht tja weet je dat ik er niet eens meer op let? Mijn partner had dit huis al toen ik hem leerde kennen en eigenlijk had ik liever in de stad gewoond, maar hij wil niet verhuizen.

Het uitzicht is fantastisch, maar de stilte hier minder...

En en en... hoe krijg ik zo'n groot kamertje nou baby knus?

Balen van de makelaar... Misschien een andere zoeken? Of heeft deze de beste voordelen?

11. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Woon je ver van de stad af dan betty?
    Ik woon nu rondom de stad, dus niet in het centrum, vind het ideaal met 5 minuten ben ik in de stad, en dus bij de zaak..

En tsja hoe krijg je een grote kamer knus.. ik zou het eerlijk gezegt niet weten.. wij hebben niet van die grote kamers hier..

12. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja, hier ook geen groene babykamer hoor :D
    Wil ik mijn baby en vriend niet aandoen hoor.

Ik woon wel in het centrum van de stad heb dus ook niet echt uitzicht, ja kijk op een plein, maar er staat een hele grote boom bij ons voor het raam, dus als het zomer is, zie je alleen die boom.

13. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    En ik kan niet van makelaar wisselen betty, want dit is de verkopende makelaar..

14. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    He ikbenhetmaar das helemaal k zeg.. En gewoon constant bellen?

De stad is niet heel ver van hier, Haarlem is een 15min fietsen, maar toch doe je het niet zo snel.
    Daarbij heb ik praktijk aanhuis en als ik net in de stad ben moet ik vaak al weer terug omdat ik werk heb...
    Sinds ik een autootje ( nadruk op tje, maar dat vertel ik liever niet ivm meelezers die gaat het geen fuck aan...) heb ben ik wel iets vaker in de stad, maar eigenlijk heb ik de behoefte daar dan weer niet voor.
    Partner werkt midden in de stad en doet dus vaak even de stadsboodschapjes...

Trouwens is een boom voor je raam zo gek nog niet, je ziet vast vaak de vogeltjes nestelen?

15. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja dat wel :D vind het soms alleen zo jammer, want ik zie verder echt bijna niks :D Nu de bomen geen blaadjes hebben heb ik echt wel zicht op het plein.

16. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Betty, De makelaar neemt zijn telefoon niet eens meer op.. zo erg is het op het moment al.. en weetje wat het gekke is.. dat was ook de verkopende makelaar toen de tijd van mijn winkelpand, en daar ging het er precies het zelfde aan toe.. uiteindelijk heb ik het zonder makelaar gekocht..

@ Betty, wat je niet wilt vertellen, hoef je uiteraard niet te vertellen..;)

@ Joyce.. en mag je de boom niet weghalen? ;)

17. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ehm..... nee ik mag hem niet weghalen :D
    Zou het wel willen hoor.

@ ikbenhetmaar, nou lekker dan zo'n makelaar, kan je ook niet echt iets mee dan.

18. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    Niet over twijfelen maar meteen halen ;) , Kylian was 3 dagen oud toen ik thuis kwam, heb het 1 dag zonder weten te redden en toen Jan naar de hema gestuurd om er 1 op te halen. :)

Wat betreft de grote kinderkamer knus krijgen. Wij hebben in onze kinderkamer een muurtje getimmerd zodat er nu een stukje kast is geworden. Gezien jullie raampartij zal dat iets moelijker worden maar misschien is zo'n roomdiveder een idee.
    Dan maak je het slaap gedeelte lekker knus en daarachter kun je een soort van speelkamer maken. Nu misschien nog niet nodig maar straks ontzettend handig, vooral als je zelf boven even bezig bent.

Groetjes anita

19. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Ikbenhetmaar misschien gewoon contact zoeken met de huidige bewoner en gewoon vragen of zij het bod ontvangen hebben?

En tja het punt is dat ik eigenlijk gewoon alles hier wil vertellen en gewoon mijzelf wil zijn... maar helaas is dat dus niet mogelijk door meelezers...

We willen beneden idd zoiets doen als een roomdiveder maar weten nog niet hoe of wat. De huiskamer is echt giga en nu met de kleine op komst wil ik ergens een knus speel hoekje creeeren...

Misschien idd ook wel een idee voor boven.

Eerst maar eens kijken hoe het kamertje er uit ziet als het aangekleed is en dan verder dubben...

Alles ok met iedereen?

20. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Hier gaat het goed hoor :D En met jou ?

Heb alleen zo'n zin in drop/Salmiak en ik zit op me werk, dus ik heb het niet.......

Hmm... ben echt in staat om het te gaan halen, maar dat kan natuurlijk niet :D

Deel Deze Pagina