de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    ff ego: mijn wiegje is er! En hijs moooooooooi! :D
    Wel jammer dat ik de verkeerde kleur bekleding erbij heb gekregen, maar het is mooi genoeg :D

2. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Hahahaah... hou op over drop... anders krijg ik ook trek ;)

Heb je foto's mamadeluxe? Balen he als bedrijven neit goed oplette...

3. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik maak foto's as we speak :D

Ja en het domste is nog, ik had gister nog speciaal nagevraagd aan de telefoon over de kleur..

4. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    AAAAAHHHHHH GRRRRRRRRR echt te erg.. of je moet veelste lang wachten, of er is weer iets verkeerds... wij hebben 1 1/2 geleden op deze manier 6 maanden op onze bestelde keuken moeten wachten...

Ik hoop dat het bij jou nu snel goed komt...

5. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Foto's in album!

Je kan dus 1 zijkant eraf halen en dan met haken aan je bed vastmaken dan heb je zo'n borstvoedings aanschuif bedje, de bodem is verstelbaar aan de hoogte van je eigen bed. Ook kunnen de schommeldelen eraf en kunnen er dan wieltjes op.

6. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Mooi wiegje Mamadeluxe :D

7. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    was deze topic even kwijt :cry: maar weer gevonden.

Heb 2 weken geleden met de zware buikgriep op bed gelegen! Geen pretje, aan alle kanten liep ik leeg met als gevolg 6 kilo kwijt te zijn geraakt (toen). Maar het gaat gelukkig stukken beter.

Inmiddels ook de combinatietest gehad en volgens de tabellen in oog op mn leeftijd moest ik minimaal een score halen van 1:285 maar bij ons was hij 1: bijna 6.000! Dus een topscore.

Om dit te vieren hebben we eerst een kinderwagen/buggy aangeschaft en daarna het kamertje gekocht!

Ben weer helemaal online, zal hier en daar wat berichtjes gaan teruglezen. Geen idee :(: waar alles over gaat met huizenverkoop en bomen omkappen ;)

Groetjes
    Jolanda

8. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Even snel wat korte reacties op wat ik zo vlug zag voorbij komen hihi

Voedingskussen Heb ik heel veel gebruikt vóór dat ik bevallen was. Ik sliep ermee, zalig was dat (als je op je zij ligt kan je hem onder je buik schuiven en tussen je knieën, slaapt echt heel lekker!). Na de bevalling tijdens het voeden heb ik hem niet meer zo vaak gebruikt, omdat Ruben en ik er erg van begonnen te zweten (was ook zomer en dus warm, en dan ging het broeien). Zat van de week nog te denken dat ik hem maar weer eens van de kast af ga trekken om mee te gaan slapen.

Acties Prenatal Ieder jaar hebben ze in april geloof ik 4 dagen waarop ze heel veel korting hebben. Dan is het alle dagen 20% korting op alles. En op bepaalde dagen zelfs 25% korting op 1 iets. Zoals op de zaterdag 25% korting op autostoelen. Misschien een tip?

Betty Leuke kleur dat groen! Onze babykamer wordt overgeschilderd in de kleuren wit, limegroen en donkergrijs. Misschien heb ik er overheen gelezen, maar heb je nou die vloer van €1000,- nog gedaan?

Jocruella
    Gefeliciteerd met de goede uitslag van de combinatietest!

Mamdeluxe
    Mooi bedje/wiegje!

Ikbenhetmaar
    Heb het vast gemist tijdens mijn afwezigheid, maar heb je een foto van dat huis waar je een bod op hebt gedaan?

Oeps, kind wakker. Dus ik ga afronden. Zal vanavond ook een buikfoto van vorige week in mijn album zetten. Moet van deze week nog een foto maken. Tot later!

Liefs

9. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Buikfoto staat er! :D

Wat is het hier rustig? Heb toch geen mensen weggejaagd? ;)

10. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Welcome back Jocruella!
    Gefeliciteerd met de goede uitslag :D

Tantan, ik slaap al een tijdje weer met de voedingskussen, heerlijk!

Leuk een buikfoto, t wordt allemaal al weer wat met onze buiken zo langzamerhand.
    Over een paar dagen met 16 weken maak ik wel ff een foto.

11. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    wauw mamadeluxe... die is echt gaaf...mooi joh... en heel praktisch zo te lezen...

@Jocruella das een super mooi resultaat van de combitest... gefeli...

@Tantan nee we hebben nog niet besloten over de vloer.. we gaan zaterdag nog even verder shoppen voor de vlooer...

12. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Thnx Betty :D

Jaaaa, 1000 euro is nog iets om wat langer over na te denken he hahaha.
    Gelukkig sta ik voorlopig niet meer voor zulke uitgaven 8)

13. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Das dan wel weer het voordeel van het 6de kindje ;)

Das een van de reden waarom we zo vroeg aan het kamertje beginnen, dan spreid je de kosten een beetje...

14. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Oh maar ik moet en heb toch al wel veel nieuw aan moeten schaffen hoor omdat sommige dingen toch echt af waren en het ook fijn is om voor elk kindje tenminste een paar nieuwe dingetjes te hebben :D

Ik bedoelde dat ons hele huis al voorzien is van een vloer overal, dat zijn grote uitgaven, daar hoef ik niet meer bij stil te staan gelukkig.

15. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Das waar, maar je hebt nu alles al?

16. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Neeeeeeee joh pfff was het maar waar!

Dingen zoals hydrofiele doeken zijn in de loop van de tijd gebruikt als theedoek, dat wordt dus nieuwe aanschaffen.
    Badje was al de deur uit, kleertjes van de meiden, op hun eerste pakjes na zijn allemaal verwassen, uitgeleend e.d
    Ik heb alleen nog veel van mijn zoontje, zal je zien dat het toch weer een meid is (vind ik niet erg hoor dan kledingshoppen :p)
    Maxi cosi was al verkocht enz enz.
    Nu ik erover nadenk....mag wel aan de slag gaan binnenkort!

17. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Aha, maar als ik het goed begrepen heb was het wel geplant? Waarom dan toch alle spulletjes verkocht/uitgeleend of weg gegeven?

18. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Aha, maar als ik het goed begrepen heb was het wel geplant? Waarom dan toch alle spulletjes verkocht/uitgeleend of weg gegeven?

19. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Omdat in de tijd dat ik het allemaal weggaf/verkocht we nog niet nadachten over nog een kindje :)

20. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Aha.. ikke snap ;)

HEt is ook wel weer leuk om te shoppen en te zoeken....

Deel Deze Pagina