Goedemorgen meiden Hier ben ik ook weer ff, heb het ook druk gehad en ga vanmiddag ff op kraamvisite.
ik heb de test gedaan, conclusie...... ik had al het idee van 50 /50 en ja hoor, wat is mijn score 50 / 50, of eigenlijk 53 % kans op jongen. Maar dat is ongeveer hetzelfde. pffff toch maar wachten op de 20 weken echo, en dat duurt nog zo lang pffff
@Betty; mooi kleurtje groen hoor! Wat is het geworden met het vloertje? @ikbenhetmaar; wat een gedoe met het huis zeg @mamadeluxe; wat een mooi wiegje zeg! Ik heb ook de test gedaan; 66% kans jongetje..............nog een paar weken en we zullen het weten. Leuk idee van de meeting!
ZO hoi hoi lady's... ik was vandaag weer even dinnetje aan het helpen, ze gaat morgen open met de nieuwe winkel dsu er moest even schappen gevuld worden... Partner heeft even naar de site gekeekt, maar via de site is er niets op te zetten om een inschrijfformulier te maken. Dus partner is even bezig met een inschrijf/keuze menu op een andere site en dan zet ik een linkt op de lijst... Ik hoop dat we er een beetje uit komen wat betreft de plaats waar we gaan afspreken.,... Hier een super dag gehad. niet moe, maar gewoon heel energie... Ik merk wel dat ik minderlang kan staan... @brusje, welkom hier, we hebben ook een lijst hier, als je er op wil, moet je even Babijtje of mij pben...
@ Babijtje, met het huis is het bijna rond, we praten nu nog over een verschil van 3.000 haha.. alleen ze kunnen er pas met een half jaar uit..(althans) dat zeggen ze.. Dus misschien wordt de kleine toch wel hier geboren..
ja als het echt zo is wel.. maar de onderhandelingen zijn nog in volle gang.. en hun willen er vanaf .. wij niet.. dus we gaan wel even een andere termijn eissen..
In dit tijdperk heeft koper idd meer voor het zeggen dan de verkoper he... Ik duim dat je er veel eerder in kan en die 3000 ach dat komt vast wel goed toch?
Afspraken van morgen Joyce84 2e Afspraak VK 07.45 uur Eerised90 Afspraak VK 08.20 uur Ikbenhetmaar Afspraak VK 13.30 uur Tantan Afspraak gyn 16.00 uur Babijtje Afspraak VK 18.00 uur Heel veel plezier allemaal..
@ikbenhetmaar; dat ziet er dan wel goed uit met het huis. Toppie joh! En dat half jaar, dat zou wel minder zijn, maar wat je zegt, ff onderhandelen
Goedemorgen dames, Joyce84, altijd fijn om te horen he! Ik mag vanmiddag weer.. Ga dit keer alleen, partner moet toch werken.. En ik wil dat die niet al zijn vrije dagen op maakt.. straks met huis en na de bevalling heb ik hem harder nodig als nu..
Oh wat me net gebeurde dames, dat was echt te genant voor woorden.. Het begon gisteravond, ik had zo'n zin aan een glas sinaasappelsap.. maar dat bleef niet binnen.. dus hele nacht weer boven de pot gehangen.. Ik ging net even naar de supermarkt om lekkere broodjes te halen want me moeder komt zo lunchen... sta ik voor de kassa te wachten.. 4 of 5 voor mij.. voel ik het weer op komen.. ik snel bij de kassa weglopen en nog maar een rondje door de winkel.. Toen ging het weer aardig, dus ik weer naar de kassa, sta ik eenmaal buiten om mijn fiets te pakken .. en toen kwam het er uit..! Gelukkig heeft niemand het gezien.. maar schaamde me kapot..
Ikbenhetmaar, tja niks om je voor te schamen toch ? hoort erbij. En mijn mannetje was vandaag wel even meegeweest omdat het de 1e keer was dat we het hartje hoorden, maar idd volgende keren hoeft hij niet meer mee Alleen wel naar de 20 weken echo en moet tussendoor nog een keer naar gyn voor mijn gewicht.
Hallo meiden nou hier ook iemand in de lappenmand hoor, ik slaap al een week slecht, ben nu snippersnot verkouden en moe moe en nog eens moe. Ikbenhetmaar, liever buiten naast je fiets dan op de lopende band van de kassa toch Groetjes Anita
Ikbenhetmaar Daar hoef je je helemaal niet voor te schamen hoor! Net wat pluk zegt, liever buiten dan binnen! Bij de 1e zw heb ik ook eens op een p-plaats staan overgeven ten overstaan van mensen. Kon ik nog naar binnen om een emmer water te halen ook... Oew spannend van dat huis! Jocye84 Gefeli dat je het hartje gehoord hebt! Brusje Welkom! Ja tuurlijk mag je hier meepraten! Betty Hoe is het nu met je? Heb je van het weekend nog besloten over de vloer? Mamadeluxe Mooie buik hoor! Hier zit ik weer eens te duimen dat Ruben gaat slapen (hij is nu nog aan het zingen en spelen in zijn bed) zodat deze mama ook even plat kan. Mijn rug begint weer een beetje op te spelen dus die wil ik even wat rust gunnen. En verder moet ik nog een vragenlijstje op papier zetten voor de gyn vanmiddag. Kijken wat ze zegt over de misselijkheid en hoofdpijn, ik wil weten hoeveel ik afgevallen ben (want ja dat ben ik, is niet gek ook natuurlijk) en wat haar verdere plannen zijn wbt medicatie en de misselijkheid (want ik mag nu meds nummer 3 niet meer gebruiken van de huisarts). Volgens mij houden mijn darmen ook een reorganisatie hier binnenin want af en toe heb ik toch enorme krampen dat ik denk "en nu moet ik naar de WC", maar dan komt er niks...