@ikbenhetmaar; balen joh dat je je zo beroerd voelde! @pluk; beterschap meis @tantan; is ruben uiteindelijk nog in slaap gevallen?
Ik ben uitgerekend op 29 augustus, maar hoop dat ik hier mag mee praten. Bij de augustus mama's is het erg druk en de meeste dingen die ik daar lees ben ik nog niet ver genoeg voor, waardoor ik me erg onzeker ga voelen. Heb niet echt last gehad van kwaaltjes, alleen de laatse weken erg snel emotioneel en in tranen.
Zo dames ik ben er weer.. net bij de vk geweest en het hartje klopt nog steeds prima! Mijn hartslag is weer lager geworden 110/40..vorige keer 110/50 Ik ben zelfs een kilo afgevallen!? Ik zeg tegen haar, hoe kan dat nou.. kijk me buik haha!
Ik denk dat je je bloeddruk bedoelt Hier net een een stukje met Kylian gewandeld, nu maar hopen dat dat genoeg energie heeft gekost dat hij de hele middag lief blijft spelen Groetjes Anita
@ivje; natuurlijk mag je hier mee klesten. Gezellig! @ikbenhetmaar; leuk joh dat je het hartje weer gehoord hebt!
Ik ben ook nog niet aangekomen hoor Nog steeds netjes 72 kilo. Maar ook ik bespeur toch een lichtelijke verandering aan mn buik(je) Mag nog niet TE hard groeien want ik moet 24 april nog wel in mn trouwjurk passen hahahaha Groetjes Jolanda
Pffffffffffff nog niet aangekomen........dat is netjes. Bij mij zit er al 7 kilo bij helaas. Ik eet niet byzonder veel of snoep niet veel ofzo. Maar ja, weet het ook niet. Ben wel erg vocht aan het vasthouden nu. Lekker dikke voeten en mijn gezicht blijkbaar ook al, want een collega vroeg of ik vocht vast hield. Lekker michelinvrouwtje aan het worden dus.
ik was bij de 2e controle bij de vk 3,5 kilo aangekomen, maar afgelopen week erg slecht gegeten dus naar mijn gevoel ook alweer wat afgevallen. ikbenhetmaar, je bloeddruk is erg laag, die van mij zit meestal 120/80 en ik blijf hopen dat hij niet hoger wordt. Ben ik al mee bekent voor mijn zwangerschap
@ Babijtje... je bent 1 week verder als ik en al 7 kilo...mmm wat een verschil in zwangerschap. Is dit je eerste kindje? @ Ivje ..mijn bloeddruk is ook rond de 120/80 (124/75) Geen idee wat normaal is eigenlijk? Kep me er nooit zo in verdiept. Het zonnetje schijnt heerlijk, nu lekker naar huis hopelijk kan ik nog even van het zonnetje genieten. Groetjes Jolanda
Jep dit is mijn eerste kindje. Het is inderdaad wel veel 7 kilo. In 1 week tijd nu 1,5 kilo erbij, dat gaat wel snel. Laten we hopen dat het een boel vocht is Geniet lekker van het mooie weer.
Uiteraard bedoelde ik me bloeddruk.. Helaas wel een minder prettige bloedgroep.. O negatief.. Moet dus nog een keer mijn bloed laten prikken met 30 weken en een paar prikken in me billen krijgen..
Baahhhh had een vriendin van mij ook.........gelukkig wordt ik daarvan gespaard......... Even wat anders, hoe krijg jij zoveel regeltjes onder je banner? Ik krijg het niet voor elkaar, maar zie dat jij van dezefde "maker" hebt als ik, dus theoretisch zou het moeten kunnen.........
hej hallo allemaal, hier weer helemaal hersteld van mijn armpje haha, mag eindelijk weer typen van mijn mannetje hij had ook nog eens de laptop verstopt, dus kon niet mee lezen ... zijn jullie aangekomen? ik ben net weer 3 kilo kwijt maar dat was toen ik zwanger was van Lynn ook zo, dus ben het gewend ik zal na het eten even alles bij lezen trouwens groetjes
Hier ook naar de gyn geweest vandaag. Bloeddruk was goed, bloeduitslagen ook. Ik was (zoals ik al verwacht had) flink afgevallen, welteverstaan 9 kilo op 9 weken tijd . Ik mag nu meds nummer 1 weer slikken. Ze heeft liever dat ik helemaal geen meds slik, maar ja, ik wil nog wel een klein beetje kunnen functioneren. Beeb ook heel effe gezien, want de gyn kijkt altijd naar het hartje ipv luisteren (vind ik helemaal niet erg want luisteren kan ik thuis ook). Op 16 april heb ik mijn 20 weken echo. Hoofdpijn komt van de stress, ik moet meer rusten. Uhuh.....
ja lekker makkelijk gezegd meer rusten als je er nog een hebt rondhuppelen . Leuk wij hebben 16 april ook de 20 weken echo (om 13 uur). Groetje sAnita
@ brusjevoorlynn, jeeeej weer helemaal hersteld @ ikbenhetmaar , leuk dat je hartje ook heb gehoord gisteren Ik hoefde mezelf niet te wegen gisteren bij de vk , dus heb geen idee of ik al aangekomen ben, maar volgens mij ben ik ook afgevallen, want ik pas opeens weer in maatje 44 terwijl ik hiervoor maatje 46 had.Nou ja ik eet ook niet zoveel, kan niet zoveel eten, zit heel snel vol nog steeds. Ik moet nog ff een afspraak maken voor de 20 weken echo volgende week.
Joyce dat je in een maatje kleiner past kan ook aan je positiemode liggen, heb nogmaal maat 40, nu draag in de broeken van mijn zus maat 36. Hebben den wel al 3 zwangerschappen meegemaakt, daar kan het ook aan liggen. Ik heb op 15 april om 8:30 uur de 20 wk echo, mijn man gaat lekker mee en dan samen een gezellige dag van maken.
Dat zou ook kunnen, maar het verbaasde me gewoon, normaal pas ik daar niet in hoor Maar mijn gevoel zegt nog steeds dat ik ben afgevallen en anders nog niet zoveel aangekomen. Nou ik zal de volgende keer wel moeten wegen, want ze gingen me gewicht deze keer goed in de gaten houden, als ik teveel aan kom moet ik bij de gyn gaan lopen. Ja mijn vriend gaat ook mee naar de 20 weken echo en mijn zusje wil heel graag mee deze keer, dus zij mag ook mee van mij Vorige keer waren mijn moeder en schoonmoeder mee geweest.
Wij gaan gewoon met zijn tweeen. Werd ook gezecht bij de vk dat het niet de bedoeling was dat de familie mee kwam. Dit ivm het feit dat het een medisch onderzoek is en geen pretecho. Bij mijn gaan ze de bloeddruk erg goed in de gaten hoeden i.v.m. het feit dat ik hiervoor al ooit medicijnen geslikt hebt. En dat ik geboren ben in een zwangerschap met zwangerschapsvergiftiging.
Maandag 20 april gaan wij voor de 20 weken echo. Op die dag ben ik ook echt 20 weken en is het 4 dagen voor ons trouwen. Als we in het huwelijksbootje stappen weten we dus of het een jongetje of een meisje gaat worden! Leuk he! Gaan jullie ook nog een pretecho laten maken? Ik ben nog op internet aan het zoeken waar we dat willen laten doen. Volgens mij zit er best wel wat verschil tussen qua foto's. Bij de een krijg je alleen zwart/wit, bij de andere krijg je ook een "kleurtje" (sephia kleur achtig)