de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam

2. Tinkerbellmama

Tinkerbellmama Actief lid

11 dec 2008
    201
    0
    0
    [quote="Betty Boop
    WE HEBBEN EEN KLOPPEND HARTJE!
    "Mannetje heeft er een filmpje van gemaakt dus ik zet zo wel even een linkje naar het filmpje...

Voor mij is het nog even heel vreemd... WE ZIJN ECHT ZWANGER......[/quote]

Wat een super nieuws Betty, en nu genieten he!

3. Stefje

Stefje Lid

3 jan 2009
    73
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Syboena, wat gek, als ik goed heb gerekend zaten er 3 1/2 week tussen laatste menstruatie en je test. Bij mij was ie ook héél licht positief met 3 1/2 week! Maar wat een onzekerheid! Kan je niet wat regelen met je huisarts, misschien kan die wel een binnenwaartse echo regelen?
    De test is idd 24 uur zichtbaar, heb hem ook gedaan.

@ Anita, ach, wat schattig, volgens mijn dochter (5) komen baby's uit je plasser! (auwwww)

4. Tinkerbellmama

11 dec 2008
    201
    0
    0
    Hier ook erg last van mijn darmen en het is al daaaaaaaagen geleden dat ik fatsoenlijk naar de wc ben geweest om het zo maar te zeggen.
    Mag van de huisarts Movicol gebruiken, hoeraaaaaaaaa.
    Nu maar afwachten hoe snel het werkt.

5. Niet meer actief

Ik kom ook weer effe langswaaien, maar heel effe hoor, want voel me zo belabberd als een vaatdoek.

Miriam Fijn dat je een hartje hebt zien kloppen! Nee dat van die stekende kloppende pijn herken ik niet

Syboena Hoe komt die *^&%@&@*gyn erbij om geen inwendige echo te doen? Pfff nou moet je nog gewoon 2 weken in onzekerheid zitten! Kan je niet overstappen naar een andere gyn waarbij je je wel prettig voelt? *KNUFFEL* Naar mijn weten zie je tot aan de 12e week alles beter via een inwendige echo, omdat de beeb nog achter je schaambot zit dan. Raar mens... Sorry geen ervaring met digitale testen.

Jusi Nee helaas ik kan je niet helpen wbt je buikpijn, sorry

Eten Al het eten gaat met ontzettend lange tanden hier helaas. En het is jammergenoeg ook niet zo dat ik na een paar happen wel weer trek heb

BettyBoop Mooi filmpje! Heb je ook foto's meegekregen? Wij hebben er 2 meegekrgen en die moet ik nog even digitaal maken en in mijn album plaatsen

Borsten Bij mij zijn ze de vorige zwangerschap van een kleine D naar een E gegaan. Ik heb toen al vrij vroeg in de zwangerschap een zwangerschapsBH gedragen. Ondanks de 8 maanden Bv erna zijn ze niet meer gaan hangen dan voor de zw. Ik denk dat ik binnenkort ook maar weer mijn zwBH op moet gaan snorren.

Kleding Ik heb al een kleine 1,5 week een positiebroek aan en ik heb er nog geen seconde spijt van gehad. Ik had het helemaal gehad met de knellende broeken!

Pluk Heerlijk hè die poepbroeken... :sick: . Leuk kleurtje, blauw!

Tip voor mannen die niet van lezen houden Mijn mannetje is ook niet zo gek op lezen, en al helemaal niet boeken die over zw gaan. Maar hij had wel een aanrader: Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt van Kluun. Ik heb hem zelf ook gelezen en hij is echt heel erg leuk!

Heb vanmorgen leuk nieuws gekregen! Een goede vriendin van mij (en tevens mede-juli-mama) heeft vanmorgen positief getest en is ook in september uitgerekend :) ! Het leek ons zo leuk om weer samen zwanger te zijn en nu zijn we dat ook!

6. Tinkerbellmama

11 dec 2008
    201
    0
    0
    De test van 8 jaar geleden van mijn zoon zit duidelijk zichtbaar af te lezen in mijn zwangerschapsdagboek van toen.
    Maar 2 van de test die ik nu gedaan heb heb ik al kunnen gooien omdat de lijntjes al niet meer zichtbaar waren na 2 weken.
    Heb er gelukkig foto's van gemaakt.

7. Tinkerbellmama

11 dec 2008
    201
    0
    0

8. Tinkerbellmama

11 dec 2008
    201
    0
    0
    Hebben jullie ook zo'n megahonger meiden?
    Ik vreet me suf en dan geen snoep hoor, maar brood en beschuit enz.
    Warme prak eigenlijk weinig tot geen trek in maar normaal ook al niet echt.
    Mijn buik is al een flink stuk dikker maar ik ben bang dat dat echt door het eten komt. Maar als ik niet eet word ik echt zo slap als een vaatdoek dus geef er maar aan toe en hoop dat het in de loop van de tijd ietsje minder wordt.

Ik hield bij mijn zoontje heel veel vocht vast en was daardoor 24kilo aangekomen. Ben toen hij 3 jaar was aan het carpaal tunnel syndroom geholpen wat daardoor ontstaan is. Gisteren was ik op mijn werk en merkte ik al weer die tintelende handen. En ik ben pas 6 weken nu!
    Hoop echt niet dat het gemieter nu al weer gaat beginnen hoor. Sliep aan het eind van mijn vorige zwangerschap met mijn handen in een bak ijskoud water en hoop toch niet dat die ellende nu al weer begint.

Sorry......dit was even een egoberichtje ;)

9. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Tinkerbellmama, ik heb soms ook last van die buien, danmoet ik ook gewoon eten :d , maar hier ook idd geen snoep, want ik heb dan echt zo'n honger gevoel, ik hield aan het eind van mijn zwangerschap ook een hoop vocht vast, als je me voeten zag ( gelukkig was het zomer,k on ik tenminste nog op slippers lopen)

Alleen ik was maar 12 kilo aangekomen, dus dat valt nog wel mee.

Heb alleen de laatste dagen het omgekeerde, geen trek.

10. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Zo,ik even bij jullie bij gelezen.Kom uit het latere septembertopic.
    Ik heb nu al megaboobs,dus dat belooft wat.Na mijn vorige zwangerschappen zijn ze ook niet gaan hangen,om jullie gerust te stellen.

Verder heb ik nikd te melden,maar nu wel lekker een abonnement op jullie topic :p

11. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Hier nog geen enkele klacht!
    Toch apart he.. :rolleyes:

12. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    hej meiden,

nou hier heel veel klachten, nu maar hopen dat dit kleintje blijft, dan zijn de klachten het ook waard :D hebben jullie nog een tip voor mij? Ik ga namelijk dinsdag naar de VK, en ze gaan bellen voor een echo, maar waarschijnlijk kan ik dan pas over 33 of 4 weken... ik wil zo graag wat meer zekerheid na mijn laatste miskraam :(

groetjess my

13. Stefje

Stefje Lid

3 jan 2009
    73
    0
    0
    Zuid Holland
    @ brusjevoorlyn, ik zou gewoon eerlijk je angst uitspreken tegen de VK, en op de man af vragen of je eerder mag! Nee heb je, ja kan je krijgen, toch?

@ Tinkerbell, wat is een carpaal tunnel syndroom?

14. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ brusjevoorlnn, ik zou het ook gewoon vragen.
    Ik ga het ook doen deze keer kijken of ik wat eerder mag

15. Tinkerbellmama

11 dec 2008
    201
    0
    0
    [quote="Stefje
    @ Tinkerbell, wat is een carpaal tunnel syndroom?[/quote]

Door al het vocht in mijn handen was er een zenuw bekneld geraakt in mijn pols.

16. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    dank je wel meiden, ik zal het proberen...
    vindt het best moeilijk om dat te zeggen, ze hielden er namelijk met de miskraam helemaal geen rekening mee :( toen had ik namelijk ook echt een slecht gevoel (nu gelukkig niet) maar je weet nooit..

echt een ego berichtje was dit sorry...

hoe is het met iedereen?

17. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    BrusjevoorLynn: Kun je niet naar je huisarts gaan en daar je zorgen uitspreken? Misschien krijg je wel een verwijzing naar het ziekenhuis.

Tinkerbell: Oeh wat een vervelende symptonen zeg!
    Ik hoop voor jou dat het deze zwangerschap wat beter met je gaat.

Nou, vanmiddag heb ik dus lekker bij mijn ouders gegeten.
    Daarna hier in huis alles gestoft en gestofzuigd.
    Dweilen heb ik alleen in de gang en keuken gedaan, de rest doe ik zondag wel.
    Want zaterdag ben ik jarig, en komen er een hoop mensen, dus zal het toch weer smerig worden. ;)
    Nu ben ik best wel moe.

18. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    @Jusi: het is te proberen, alleen heb ik niet zo ee aardige huisarts :( hahaha! ik moet dinsdag naar de VK, en dan zal ik wat proberen, kan ik altijd nog naar de huisarts gaan toch? oww ben zo onzeker :oops:

19. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Hmm das balen dat je geen aardige huisarts hebt.
    Ik heb geluk met de mijne volgens mij. ;)
    Probeer het dinsdag dan bij de vk aan te geven, dat je zo onzeker bent. Wie weet krijg je toch nog eerder een echo!

20. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    heey heey

voor alle dames die een echo willen en hem niet krijgen
    heb ik wel een tip alleen het is niet echt eerlijk :oops:
    ik had het de bij mijn 2de zwangerschap dat ik me niet lekker voelde en ga zo maar door maar kreeg geen echo had alles al geprobeert
    dus toen dacht ik weet je wat ik bel de vk op en zeg dat ik van de trap ben gevallen en dat ik bloed heb verloren :oops:
    en ja hoor kon gelijk komen :oops: had ik wel me echo gehad

Deel Deze Pagina