Hallo allemaal! Bij de vk was alles goed, baarmoeder is bij mijn navel inmiddels en voel de kleine ook door de buik heen nu Wbt de meeting, ik denk niet dat dat lukt met zoveel kinderen, helaas.
hallo dames, daar was ik weer. We hebben een erg slecht weekend achter de rug, op zaterdag bleek ik voorhoofdholteontsteking te hebben en heeft de huisarts van de hap mij anti biotica voorgeschreven. Neusspray die ik gebruikte was goed en ook het hoestdrankje (homeopatisch) mocht ik erbij blijven gebruiken. Zondagmorgen was het allemaal nog erger geworden, als ik hoestte knapte mijn hoofd zowat uit elkaar. Heb even lekker zitten janken op bed en 's middags maar even naar mijn ouders geweest. Die boden meteen aan chinees te halen zodat we lekker eten hadden en ik geen afwas Gisteren gelijk met Kylian naar bed gegaan (ron 7.30 uur dus) en vanmorgen was het al een stuk beter. Mijn kop knapt in ieder geval niet meer geheel uit elkaar als ik hoest Mijn ouders waren zo lief om uit enschede naar mij toe te komen zodat mijn moeder op Kylian kon passen en mijn vader me naar de vk kon rijden. Eenmaal daar moest ik praten als brugman om hem mee naar binnen te krijgen, uiteindelijk (na hem een scheitluis te hebben genoemt) ging hij mee. En ships ja hoor ik had vk J, net die enen waarmee ik altijd overhoop lag toen ik zwanger was van Kylian. (ik moest toen elke keer suiker laten prikken omdat ik volgens haar zwangerschapssuiker zou hebben- de testen wezen steeds anders uit ) En ja hoor dit keer was het weer raak want volgens haar mocht ik de neusspray niet gebruiken omdat ik hoge bloeddruk zou hebben. Ze kon alleen niet antwoorden op mijn vraag hoe zij nu (zonder meten) kon weten dat mijn bloeddruk hoog was. Ook mocht ik mijn hoestdrankje niet meer innemen omdat hier alcohol in zit en je mag geen alcohol als je zwanger bent. Ik heb haar toen uitgelegd dat ik het wel begreep maar dat ik moest kiezen tussen twee kwaden, of mijn longen uit mijn lijf hoesten of een hoestdrankje innemen. En dat ik geen suiker, geen cafeïne en geen nicotine gebruikte dus dat in mijn ogen 3 eetlepels hoestdrank per dag gedurende 1 week echt wel kon. Goed toen kwam het leuke gedeelte, het hartje luisteren , nou die was luid en duidelijk, met op de achtergrond een stralende opa. Toen moest ik nog naar de assistent voor mijn bloeddruk, die was netjes 120/80. De assistent dit meteen doorgegeven aan de vk en ze kwam meteen weer mee terug (die vk dus) om het nog een keer te meten want ze geloofde het niet helemaal. Toen was de uitslag 125/75 , kortom ik mocht de neusspray van haar blijven gebruiken want ze kon op dit moment niet aantonen dat ik last had van een hoge bloeddruk. Al met al een bewogen weekend en maandag morgen. Groetjes Anita
He balen pluk.. het zit je niet allemaal mee... Mamadeluxe, tja het word moeilijkregelen voor jou.. jammer... Hier word ik weer eens helemaal gestoord van de belastingdienst leuker kunnen ze het niet maken wel moeilijk.... Hoe vaak ik nu al niet terug gezet ben naar eht keuze menu... wwwwwwwwwwwhhhhhhhhhhhhhAaaaaaaaaaaaaa
Pluk wat een naar mens, zo wordt een bezoek aan de vk een vechtpartij ipv iets leuks. Hier een druk weekend gehad, zaterdag eerst poetsen en toen naar de open dag bij mijn man op het werk. En zondag de babykamer ophalen. Deze ging dus niet naar boven, hebben de trapleuning moeten weghalen om hem boven te krijgen. Zal vanavond foto posten. Vanmorgen tegen mijn baas verteld dat ik voor mezelf ga kiezen en dus per 20 april als het contract afloopt thuis blijf.
Ja wij vinden het ook een raar mens, gelukkig hebben ze 5 verloskundigen op de praktijk dus de volgende keer hebben we weer een andere. Ik heb al mijn vragen over eventuele bevalling enzo maar even bewaart voor de volgende maand Groetjes Anita
@ Pluk, idd niet leuk zo, maar idd wel weer en voordeel dat je er 5 hebt, alleen kan het ook zo zijn dat ze bij je bevalling is. Mijn vk praktijk heeft er 6, dus hier ook elke keer een andere, maar ik heb geen problemen met iemand gelukkig
Daar was ik toen met Kylian ook bang voor maar nu dus niet want ik weet nu al dat ik in het ziekenhuis moet bevallen olv een gyn Groetjes Anita
Tjee en dat te bedenken dat wij in december een posi test hadden.... wow dat gaat echt snel ( is het niet een beetje te snel?) MORGEN GEEN AFSPRAKEN OP DE LIJST...
Goedemorgen! Hier schijnt het zonnetje alweer Kids allemaal aan het ontbijten naast mij, ff mijn mail bekijken, ik dacht ff-tjes goedemorgen zeggen
Morgen allemaal.... Hier weer een dagje verder... Gister een dood vermoeiende dag gehad en ik hoop vandaag op een lekker dagje.. Goede nacht gehad en vanochtend.... Ja tada... volgens mij en partner echt het kindje gevoeld. Ik was extra vroeg wakker, omdat er mannen zouden komen voor het raam weer. ( vrijdag ingemeten nu brengen, das snel ) Dus ik lag even lekker met mijn hand op mijn buik wakker te worden... EN ineens voel ik 2x plop... ik zeg hard op ( terwijl partner nog slaapt) ik voel hem.... Dus partner half slaperig ook zijn hand op de buik en na 5 min voelt hij ook een plop. Natuurlijk nog niet echt super duidelijk, maar toch wel echt een plop... Heel apart...
Goedemorgen meiden @ Pluk, ja ik moet ook in het ziekenhuis bevallen. @ Betty, ik zeg het hier ook maar ff, leuk dat je de baby al gevoeld heb Kan niet wachten totdat ik hem ook duidelijk voel Hier heeft mano ons vannacht weer ff wakker gehouden door zijn hoest, ik vind het ook zo zielig voor hem, maar komt ook weer goed, als ik hem dan zijn hoestdrankje geef, gaat hij uiteindelijk wel weer slapen, alleen ben ik nu wel een beetje moe hoor.
Jah, ikke ook en heel veel slijm ophoesten, hij heeft er ook echt last van, maar met zijn hoestdrankje word het altijd al gelijk een stuk minder, hij heeft het wel vaker gehad en na een paar adgen gaat het dan alweer beter.
Joyce, beterschap Betty, leukkkk dat je de kleine voelde Ik merk het echt na een maaltijd, dan wordt de kleine beeb helemaal wild daarbinnen haha