@Ikbenhetmaar: gecondoleerd... @joyce84: is ook een optie, nog niet aan gedacht (mm beetje blond he... ) zal vanavond even wat proberen, moet zo eerst werken @Betty Boop: het zal idd wel wat hebben spannend hoor. ik hou je op de hoogte @Teigertje6: beterschap!
hahaha, ik d8 niet aan gedacht waar gaat dat ook alweer over, maar heb weer ff gelezen wat ik had geschreven en nu snap ik hem Ja, ikke maak ook geen foto met blote buik, volgens mij bij Mano ook niet meer gedaan, toen ik zoveel striemen kreeg. @ teigetje, beterschap meid.Oh en mijn vader had ook zo'n grote mond hoor en hij was ook heel trots en blij dat hij opa zou worden (helaas heeft hij het niet mee mogen maken) Maar anders was ik er ook zeker van, dat hij het heel leuk gevonden had.
ikbenhetmaar gecondoleerd. Hier afgelopen zaterdag een laptop gehaald om er zondag achter te komen dat er iets niet goed is want hij wil niet laden. Nu al de hele dag bezig met de klantenservice van de acer maar dat schiet ook niet echt op. En anders gaan we morgen terug naar de winkel mogen ze lekker het geld terug geven want ik ben het zat. (en dit is de korte versie) Wat betreft mijn buik, tja ik ben al dik, heb nog nooit een buik gehad waarmee je kunt showen dus het zal mij een zorg zijn hoe die er straks uit ziet Wat betreft leven voelen, hier af en toe een kriebel of een plop maar vaak ik ben voel ik de kleine zwemmen. Heel raar, bijna niet uit te leggen maar het is dan net alsof ik het water heen en weer voel gaan. Misschien dat dit komt omdat er toch een litteken van de keizersnee zit die misschien wat gevoeliger is ofzo. Ondertussen heb ik een hele leuke pagina gevonden waar je heel veel geboortekaartjes kunt bekijken. www.geboortekaartjes.nl En vrijdag gaan we lekker een weekje op vakantie naar friesland, als we terugkomen is het al pasen en dan nog een paar dagen en we hebben de 20 weken echo. Hopelijk kunnen we dan ook zien wat het wordt. Denk dat het voor Kylian weinig uit maakt want die wil EEN ZUSJE ............. MET EEN PIEMEL dus 1 van de 2 wensen zal uitkomen. Groetjes Anita
hehe lukt het nog een beetje Betty? Hier net lekker gegeten en nu een beetje achter internet hangen Straks lekker met mijn mannetje tv kijken.
Morgenochtend weer werken en dan 's middags met mijn moeder shoppen, altijd leuk Alvast veel plezier morgen Betty.
@betty: het is een apart gevoel... van het weekend voelde ik eerst een soort aai aan de binnenkant, en toen bleef hummie zich een beetje uittrekken leek wel, want had een vrij hard stukje buik. het was een drukkend gevoel toen. naja, ook weer niet helemaal, maar ik weet niet.... gister zat ik even rustig en toen voelde ik echt zo iets van: plop... leek echt op een schop. ik ben er dus niet helemaal zeker van nog, maar bijna wel. @ikbenhetmaar: nog gecondoleerd. was het een mooie begrafenis? @iedereen: hoe gaat het? meiden met een afspraak, veel plezier! @hier: het gaat heel erg goed. ik heb gister mijn evaluatiegesprek gehad en ben door mijn proeftijd heen! een beetje vastigheid in je baan tijdens de zwangerschap is wel erg lekker! het was natuurlijk zo'n onzekere tijd voor mij, maar dat is lekker voorbij
De plop herken ik wel... Dus dan heb ik onze jongen ook al gevoelt... Ach gewoon goed blijven oplette en als de tijd daar is dan weet je of je het al langer hebt gevpoeld.... Hier even lekker een dagje vrij.... Wel verdiend vind ik zelf... Maar dan moet wle de zon ook zo komen... Fijne dag allemaal
@ Betty, veel plezier op je vrije dag, zonnetje schijnt hier al: D @ Hummeltje, denk ook dat dat je beeb is hoor, voel nu ook al ongeveer een weekje plopjes en gisteen was hij wel heel duidelijk Verder gaat het goed hier hoor.
Goedemorgen dames, Hier schijnt lekker de zon. Bedankt voor jullie medeleven gister. Het was een erg lange dag gister, en toen ik thuis kwam had ik geen puf meer om de laptop aan te doen. Een erg emotioneel maar ook mooi afscheid, precies zoals hoe zij het wou. Ik ga nu richting de zaak, ben vanmiddag hier vast wel te vinden om even op jullie allen te reageren. Liefs ikbenhetmaar
Kan mij voorstellen ikbenhetmaar dat het een lang dag was gister.. en dat je dus even geen puf meer had.. Doe rustig aan.. Hier nog geen zon... Bah soms zou ik willen dat ik niet in Noord-Holland woon
@betty: hier begint de zon een beetje te schijnen nu maar er zitten af en toe nog wel wat wolkjes voor... ik moet om half twee beginnen vandaag, dus heb me voorgenomen om even lekker een rustige ochtend te houden. ik denk het ook wel hoor dat het de beeb is, maar ja... ik merk het wel wanneer ik het echt zeker weet
Heerlijk een rustige ochtend... hier dito... lekker laptopje op schoot en even wat muziek luistern... heeeeeeeerlijk...
Joyce84, mooie foto hoor! gaat lekker hard daar! sam28, beterschap meis! rustig aan doen hoor. Chrizzzy, Ik had dat roze slijm ook gehad 2 weken terug ofzo kon absoluut geen kwaad zei de vk.. Babijtje, Welkom weer, hopelijk houd je computer het nu langer vol.. Betty: Wat gaaf dat je zus dat allemaal voor je doet.. Brusjevoorlynn: Veel plezier vandaag met de geslachtsbepalingsecho Teigertje6: Beterschap meis, rustig aan doen! Ivje: Alvast veel plezier bij de vk donderdag Pluk: Ik zou gewoon teruggaan naar de winkel met de laptop, vaak als ze hem repareren vervalt daarmee gelijk het resterende garantietermijn.. vraag dat zoizo even goed na. Pluk: Wat een leuke uitspraak van Kylian, Een zusje met een piemel.. Denk dat je erg raar staat te kijken als die gelijk krijgt hahahaha! Betty: Veel plezier op het strand, geniet er van meis! Teigertje6: Werkze vandaag en veel plezier met shoppen, altijd leuk idd Hummeltje2009: Gefeliciteerd met je baan! Ik lees ook veel berichten over de baby al voelen e.d, Ik heb een voorliggende placenta en voel ook echt nog niets! Toch wel een beetje jammer.
Kan mij voorsteleln dat je er van baalt ikbenhetmaar, maar ik weet ook helemaal nog niet zeker of ik het kindje vorige week gevoelt heb hoor... ik denk het, maar betwijfel het...
Ag betty, zo erg vind ik het ook weer niet hoor.. ik weet dat het er zit.. je kan het goed zien aan mijn buik nu.. en ik voel me gewoon op en top zwanger...
Zij wel... hahaha.. nou hier ook hoor, ik heb vandaag nog eens even een gothic jurk uit de kast gepakt en tja daarin heb ik echt een joekel van een buik.. ik kan het nog wel aan, maar het valt enorm op nu... En zwanger voelen tja wat is dat eigenlijk? ik ben lekker aan het dromen en fantaseren over hoe hij er uit ziet enzo, maar zwanger voelen.. Ik weet dat ik zwanger ben zeg maar...
Ja wat is zwanger voelen dat is een hele goede.. Ik zit in ieder geval hoog en droog op de roze wolk..