Voor de meeting hebben zich opgegeven, Twinkle Ivje Brusjevoorlymm Joyce Babijtje Betty Boop Ik dacht aan een meeting in Utrecht ( in he midden van Oss, Oosten van het land, Deventer en Rotterdam) en dan op zondag 19 april? Komt dat iedereen uit? en zijn er dan nog andere die toch willen?
Ja ikke! Op welke dag is het? Ik kan ook eigenlijk niet wachten hoor.. maar vind het gewoon een super leuke datum de 27e.. dan is mijn schoonmoeder jarig en mogen de moeders mee..(kon mijn eigen moeder natuurlijk niet uitsluiten)
Ja omdat ze weten dat ik mijn mond toch niet dicht kan houden hahah! de 19e april? welke dag is dat? heb nu mijn agenda niet bij de hand..
Das ene zondag Hahaha hier ook gister, de schoonmakster was de enige die gezegd had dat ze het liever niet wilde weten en ik was zo druk over de box die ik via mp gekocht had en de jong.... oeps jongens kleertjes die ik ging kopen..> Tja het was er uit voor ik het besefde...
Hahah en toen wist ze het dus wel.. Wil je mij bij je lijstje noteren.. want een zondag is uiteraard geen probleem voor mij..
Ja, 19 april is voor mij ook goed hoor ,geen probleem en Utrecht vind ik ook ok, is niet zo ver weg van hier
Ehm nee nog niet ikbenhetmaar, ik lees de datum ook net pas Ik kom met de auto, dat is wel te doen vanaf hier.
Twinkle Ivje Brusjevoorlymm Joyce Babijtje ikbenhetmaar Betty Boop Zow staat tie mooi of niet Nee ik wilde Twinkle zo na het strand even pben of zij een leuke tent in Utrecht kent die op een zondag niet te druk is. Zij komt uit Utrecht zie je... Is er hier behoefte aan samen eten?
@ Betty, mij maakt het niet uit hoor, ik vind het wel gezellig. En ach joh, dat parkeerkgeld maakt me niets uit Vind de auto makkelijker dan de trein
Hmm... hier niet hoor, die vind dat toch niks, zo met al die zwangere vrouwen, kan hij lekker op manotje passen
Ik heb het ook nog niet met die van mij er over gehad hoor.. maar dacht straks ben ik de enige die zonder partner komt haha!
DAt hangt denk ik ook van de plek af waar we afspreken.. in het centrum is het duur in de buiten wijken niet en ik ken een plek waar je in bijna centrum utrecht niet hoeft te betalen