Ik ga mij nu klaar maken voor het strand en dan ga ik zo opzoeken hoe die straat ook weer heet waar ik altijd parkeerde toen ik opschool zat in Utrecht ( en das nog maar 6 jaar geleden, dus het zal niet veranderd zijn denk ik...)
Gezien vervoer.. NOu dan maar open enblood, hebben onze mee lezers weer iets om zich kapot te lachen... Ik heb mijn rijbewijs niet, ik heb een heerlijk brommobieltje waarmee ik geweldig uit de voeten kan en mij goed in de regio kan verplaatsen, maar Utrecht word wel moeilijk met 50 kilometer per uur.. En nu ben ik er vandoor Joyce ik doe je verandering op de lijst straks even
@betty: dat maakt toch niet uit? als mensen willen lachen erom, moeten ze zelf weten... persoonlijk vind ik het belachelijk dat ze erom lachen of weet ik veel wat... maar jij komt in de regen tenminste wel droog aan! dat kunnen sommige dan ook weer neit zeggen ik heb dan wel mijn rijbewijs, maar voor ik die had, was ik ook aan het nadenken over zo'n autootje. ik slaagde vlak daarna wel voor mijn rijbewijs, dus kreeg ik een auto.
HELLO! Kom me ook weer eens even laten zien hier! Ik had het zo belachelijk druk de afgelopen 3 dagen dat ik geen puf meer had om uitgebreid te gaan reageren op iederen. Dus excuses! Ik heb wel zoveel mogelijk geprobeerd bij te lezen, maar vergeef me, ga niet op alles en iedereen uitgebreid reageren (kweet ut, not my style, dus daarom wederom excuses!) Ik las nog wel iets over baby voelen. Zoals bekend voel ik die al een tijdje. Tja, hoe kan je dat gevoel nu het beste omschrijven...ehhh...beetje raar misschien, maar ik heb wel een omschrijving. Soms, als je een windje moet laten, voel je al van te voren dat je darmen gaan borrelen. Je kan het een beetje vergelijken met dat gevoel, vooral op het begin. Het voelt als borrelen, nu voelt het bij mij meer echt als schopjes en duwen. Het feit dat ik het al zo vroeg voelde heeft er ook mee te maken dat dit niet de 1e zw is. Ik wist al hoe het voelde en daarom herken ik het nu ook eerder. Ook las ik nog iets over een meeting. Ik zou best willen maar ik durf gewoon simpelweg niet. Ligt niet aan jullie maar puur aan mezelf. Ik heb nogal een minderwaardigheidscomplex en vind zulke dingen erg moeilijk. Internet is veilig en vertrouwd voor me (alhoewel het veilige de laatste periode wel op de proef gesteld was, maar dat terzijde) en dan mensen daadwerkelijk gaan zien vind ik toch eng. Dus ik laat verstek gaan, hoe gezellig het me ook lijkt. Maar dames die wel gaan, veel plezier alvast enne niet te veel roddelen hè? Als laatste las ik nog iets over een roze wolk. Nou, die is hier verre van roze. Meer donkergrijs met een roze randje. Dat roze randje komt door de bewegingen die ik voel. Dat donkergrijze door de misselijkheid en vele spugen (helaas nog steeds), rugpijn, hoofdpijn, bandenpijn, beurs gevoel in de muts, moeheid, aambeien, krampen enz. Kortom, door alle ellende die je maar kan hebben tijdens een zwangerschap. Ik hoop dat mijn wolk nog rozer gaat kleuren! Hier dus nog steeds misselijk. Vandaag weer een slechte dag, vanmorgen weinig tot niets binnen kunnen houden. Wat weer leidt tot trillerigheid en weinig energie. De vloer ligt bezaaid met zand, speelgoedauto's en megablocks-blokken en ik heb werkelijk waar geen puf om dat op te ruimen. Misschien als Ruben straks op bed ligt dat ik dan alles gauw even aan kant doe en dan heerlijk in de zon in de tuin ga zitten. Nu ga ik weer proberen een dwarse 20 maanden oude dreumes te laten eten. Die vindt het leuker om het brood op te grond te gooien of rechtstreeks aan de hond te voeren (wat uiteraard niet mag!). Kom gauw weer volledig meeschrijven! Liefs, Tanya
@tantan: wat vervelend dat je nog steeds erg misselijk bent enzo en dat je wolk idd niet roze kan zijn. ik hoop voor je dat het heel erg snel over is en dat je idd een roze wolk hebt! (of een blauwe ) over het gevoel van de baby, dan weet ik het nu wel zeker dat ik hummeltje gevoeld heb.
Hier even een kort berichtje na een lange dag. Vanmorgen met Kylian en mijn schoonmoeder naar de stoffenzaak geweest (eerst op de fiets na mijn schoonmoeder en dan lopend de stad in.) Toen rap naar huis, brood maken voor Jan en warm eten (gebakken aardappels, shoarma en witlofsalade). Kylian vond trouwens de wipwop maar niets Dan snel afwassen, Kylian naar de peuterspeelzaal brengen, boodschappen doen, kamer opruimen, Kylian weer ophalen, koffie zetten voor mijn ouders die ook blijven eten dus wederom aardappeltjes en shoarma gemaakt + soep en broodjes, weer afwassen en nu eindelijk even rust voordat Kylian naar bed moet. Gelukkig komt mijn schoonmoeder morgen poetsen dus dan heb ik een rustige dag. Wat betreft onze laptop, we jan is vanmorgen terug gegaan naar de winkel en heeft gewoon een nieuwe mee gekregen. En deze doet het wel goed en wil ook laden. Nog 3 dagen en dan gaan we lekker op vakantie, zijn jullie een week van mij verlost (tenzij ik 's avonds de laptop kan veroveren ) Groetje sAnita
Pluk Jeetje wat heb jij een drukke dag gehad! En over 3 daagjes op vakantie, heerlijk! Als het dan net zulk weer is als het eind van de week wordt! Hummeltje Fijn dat je nu zeker weet dat je je baby gevoeld hebt!
Thanks ladies voor het begrip enzo over mijn brommobieltje ik heb 1 1/2 rijles gehad en was er bijna, maar door mijn slechte ogen ( -12 en -8 met lensen valt dat trouwens niet op hoor, dan zie ik net zoveel als ieder ander...) heb ik wat rare dingetjes die er neit makkelijk uit gaan. Zo kan ik moeilijker over mijn schouder kijken als ik achteruit rij en dat soort dingen... Maar met mijn autootje kom ik overal waar ik wil en anders heb ik nog steeds mijn eigen taxi en eigen chaffeur Tantan, lieverd je bent niets verplicht hoor, wil je niet, dan wil je niet. Maar ik zou het jammer vinden als je niet komt met deze reden. Uiteraard alle begrip voor de reden, maar meis pas op dat je niet in een mensen angst komt door je zelf beeld. En he als ik de foto op je hyves zie dan valt het heel erg mee hoor.... in ieder geval niet zo erg dat je een mensen angst voor zou moeten creeeren... Maar nogmaals, je bent niets verplicht en alle begrip....Maar jammer.
@ikbenhetmaar; gecondoleerd meis! @pluk; een zusje met een piemel zou wel makkelijk zijn met plassen onderwerg @Betty; 19 april dan kan ik wel. Utrecht prima locatie. Ik ga ook met de auto. Kom vanuit Doetinchem, dus als er nog iemand mee wil rijden, dat kan prima, weet niet of er nog iemand uit het oosten komt! Of partner mee gaat, weet ik eigenlijk niet. Zal het eens overleggen. Als het goed is zit brusjevoorlynn nu voor de echo...............spannend! Ik heb hier ook de kleine gevoeld vorige week voor het eerst. ERg byzonder moet ik zeggen.
Daarom hebben we een hond, dan moet ik wel onder de mensen komen . Nee ik snap je helemaal. Maar jullie zijn nog niet zodanig vertrouwd voor me (en het ligt echt niet aan jullie!) dat ik dat al durf, later misschien wel. Nieuwe buikfoto in album!
@tantan: ben er blij mee, want nu kan ik wel gevoel omschrijven mijn moeder vroeg nl wat ik voelde, maar kon het niet uitleggen. ik vind het erg jammer dat je niet mee kan naar de meeting. of niet durft. ik snap het wel erg goed. ikzelf moest er ook twee keer over nadenken, vandaar dat ik ook nog niet eerder hierop gereageerd heb. mss wil je de volgende keer wel mee? en wie weet... mss bedenk je je nog wel voor die datum? @iedereen: slaap lekker voor vannacht!
AAAAAA WE KRIJGEN NOG EEN MEISJE! JEEEEJ (hoopte er stiekem toch een beetje op haha) slaap lekker allemaal, hier even helemaal tja raar!
Goedemorgen allemaal, @BrusjevoorLynn; wat leuk weer een meisje! Van harte gefeliciteerd meis! Fijne dag iedereen. Ik ben werken.
@brusjevoorlynn: gefeliciteerd met een meisje! @iedereen: lekker geslapen allemaal? een fijne dag voor iedereen!
@ Brusjevoorlynn.. gefeliciteerd met een meisje! Hier goed geslapen.. eigenlijk nog niet uitgeslapen maar met dit zonnetje is mijn dag in ieder geval goed begonnen..
BrusjevoorLynn Gefeliciteerd met je dochter! Hier wel goed geslapen. Te goed eigenlijk (te vast) waardoor het opstaan vanmorgen wel wat moeilijk was. Het lijkt hier zowaar een goede dag te worden qua misselijkheid en spugen . Ben wel misselijk maar heb nog niet boven de pot gehangen. Ik hoop dat dat zo blijft! Iedereen lekker genieten van de zon vandaag! P.S. Iedereen mijn buikfoto al gezien?
Tantan, Ja ik heb je buikfoto gezien, je zult wel super trots zijn he! Mijn buik is wel aanwezig maar kan hem nog prima onder mijn kleding verstoppen. Erg makkelijk op bepaalde dagen dat er weer " zeur" Klanten zijn..