de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @tantan wow wat een mooi buikje al zeg.... poeh dan steld die van mij echt nog niets voor... Wel merk ik dat ein-de-lijk mijn borsten wat groter worden. Mijn bh gaat striemen.... Maar die meegroei dingen zijn zo duur.....

Overgens begrijp ik je probleem met vertrouwen enzo wel hoor tantan... komt wle goed ;)
    En precies zoals hummel zegt, je mag je altijd bedenken ;)

@brusjevoorlynn... dat word dus een zusje voorlynn ;) super gefeli... hadden jullie dit ook verwacht/gewild?

Dat maakt 3 jongens en 2meisjes ;)

Ikbenhetmaar stuur dat zonnetje even door zeg, ik zit hier nog in de mist...

Vandaag heeft alleen Ariel een afspraak met de vk....

Hier alles super...als het mee zit wil ik zo even de tuin in, maar dan moet de mist dus even weg trekken en vanmiddag werk en vanavond lekker languit.....

2. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    hej meiden,

bedankt voor de reactie! :)

@Betty Boop: totaal niet verwacht, wel wel gehoopt :oops:

ik moet er nu vandoor meiden.
    kijk vanavond even een paar pagina's terug ;)

3. frostie

frostie Lid

11 okt 2006
    85
    0
    0
    Hey meiden,
    ben ik ook weer eens. Heb het afgelopen week erg druk met mijn werk gehad en moet deze hele maand ook overwerken... Ik kom hier misschien minder regelmatig als de anderen, maar vind het wel erg leuk om mee te lezen en te reageren.
    De reden dat ik mij niet heb opgegeven voor de meeting is dat ik bij Joey via een ander forum ook eens ben geweest, ik daar een vriendin aan over heb gehouden en daar een beetje vervelende ervaring mee heb gehad. Mijn vriend is al niet erg v'o'or het afspreken via internet en doordat die vervelende ervaring pasgeleden heeft plaatsgevonden, is het nog wat te vers om daar nu weer mee aan te komen bij hem ;) Misschien in de toekomst.

Hier gaat alles goed, ik heb 4 mei een afspraak staan voor de twintig-weken echo en we willen dan waarschijnlijk ook weten wat het wordt. Is toch wel makkelijk, al twijfel ik er nog wel aan of ik het wel echt wil weten dit keer. Vriendlief in elk geval wel, dus we zullen zien!

Bettyboop, stoer juist dat je een brommobiel hebt! Ik vind het altijd wel leuke wagentjes, zolang er normale mensen inrijden die een beetje verstand hebben van verkeersregels, bij mij in de wijk woont iemand die het tegendeel bewijst en dat is natuurlijk minder, maar verder erg stoer! En wat leuk dat je een zoon krijgt! Gaaf hoor!

Verder heb ik nog iets gelezen over misselijkheid, hier valt dat gelukkig alles mee. Ik heb op zich geen klachten, al ben ik best moe en wat minder geduldig als anders. Dat laatste vind ik totaal niet leuk van mezelf, waardoor ik nog weleens onzeker kan worden. Hebben jullie ook dat je minder geduldig bent als anders, of zal het van de vermoeidheid komen?

Wij gaan volgende maand aan de nieuwe kamer van Joey beginnen, ook erg leuk! Ben benieuwd naar het eindresultaat, dan zal ik eens kijken hoe ik hier foto's kan plaatsen. Heb ook een mooie buikfoto gemaakt, maar moet dus nog even uitzoeken hoe die in mijn map te plaatsen?

Verder gaat het hier dus allemaal lekker zijn gangetje en heb ik zeker niets te klagen. Hoop vanaf nu wat vaker te zullen reageren :D

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    Goedenmorgen dames, dachten we de verkoudheid eindelijk achter ons te hebben gelaten klonk er vanmorgen in eens een zeehondje uit de kinderkamer :rolleyes: .

Dus net maar even bisolvondruppels gehaald, die zijn handig want die kun je door het drinken doen.
    Nu heeft Kylian dus feest want 3 x per dag wordt hij verleid met een bodempje fristi met druppels erdoor :)

VAnmorgen leek de kleine springboon te reageren op de grote broer, Kylian kwam even tegen mij aan liggen in bed en hup ik voelde de springboon ook in 1 keer zwemmen (inderdaad net het borrelen van een aankomende scheet ;) ).

Groetjes anita

5. frostie

frostie Lid

11 okt 2006
    85
    0
    0
    Oh jee, ik kijk net nog een keer en zie een aantal berichten die er net waarschijnlijk ook wel stonden, maar die ik niet heb gezien...
    BrusjevoorLynn, wowie, een dochter! Leuk hoor! Gefeliciteerd!

Ik ben het maar, ik zie dat je gecondoleerd wordt, maar ik kan niet terugvinden waarmee, maar...sterkte?

Pluk, hier ook druk in de weer met vuile oogjes en neusspray... ik doe ook weer vrolijk mee natuurlijk...
    Haha, grappig dat de baby nu al lijkt te reageren!

6. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    BettyBoop Ik heb een meegroeiBH gekocht bij de Prenatal voor €25 geloof ik. Ik vind hem ideaal en hij zit ook lekker. Ik zou het wel doen hoor, zo'n BH, anders krijg je dalijk alleen nog maar meer last. Is de zon al verschenen daar bij jou in het hoge noorden? Hier al de hele dag zon, maar nu is er ook een windje opgestoken en zijn er wolken verschenen... :(

Frostie Jammer dat je er zo'n vervelende ervaring eraan overgehouden hebt. En ja, ik ben zeer zeker minder geduldig dan anders. Niet zozeer naar Ruben toe, maar wel naar manlief en de beesten hier...:oops: Ben heel benieuwd naar de nieuwe kamer van Joey! Wij gaan van het weekend (oké, schoonmoeder en manlief) met behangen. Dan kan ik ein-de-lijk beginnen met de muurschildering voor Ruben zijn nieuwe kamer! Het thema wordt beesten uit de jungle. Zodra hij over is (ik hoop voor zijn 2e verjaardag) gaan we wat kleine veranderingen aanbrengen in de babykamer (ander kleurtje). Foto's plaatsen is eigenlijk best simpel. Als je op album klikt onder aan een berichtje van je, dan kom je in je eigen album. Dan staat er linksboven je album "Uploaden". Er opent een nieuw scherm en daar wijst alles vanzelf de weg. Let op, je foto's mogen niet groter zijn dan 1024x768 pixels (bxh)

Pluk Hoe is het met je zeehondje ;). En ahhhh wat lief dat kleine springboon reageerde op Kylian!

Hier Is het echt een goede dag! Misselijkheid is nog heeeeeeeeeeeel vaag aanwezig op de achtergrond, en heb zowaar niet overgegeven vanochtend :whistle:. Hehe, kon ik wel effe gebruiken, zo'n goede dag ertussen. Even energie opdoen!

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    Tantan geniet van je goede dag en ik hoop dat er nog vele mogen volgen.

BrusjevoorLynn, gefeliciteerd met jullie meid ;)

Hier nog 15 dagen tot de 20 weken echo, ben wel heel benieuwd hoe de kleine er nu uit ziet, hopelijk zit alles erop en eraan en dat tot slot hopen we te kunnen zien wat het gaat worden.

Groetje sAnita

8. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @tantan; jaja buikfoto zojuist bekeken. Nou daar mag je trots op zijn hoor! Gaaf idee zeg voor de kamer van Ruben

@Frostie; leuk om weer even wat van je te horen.

Hier vandaag hard gewerkt nadat ik maandag een dagje ziek was (zondagavond chinees gegeten, men wat heb ik een buikkrampen daarna gehad, uren, uren, voordat het er eindelijk uit kwam. Was best eng met zo'n kleintje in je buik, je denkt toch, het zal toch niet die kleine zijn).
    Ga vanavond dus lekker languit op de bank!

Fijne avond allemaal.

9. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @frostie je hebt gelijk hoor wat betreft de meeting en voorzichtig zijn. Maar ik vinnd het gewoon leuk om mensen te leren kennen en het hoeft geen vriendschappen in te houden, hoe wel ik er wel voor open sta ;) Meis er komen er vast meer en wie weet... Ik begrijp het wel..

Over brommobiel en verkeers regels kennen, als mobiel gebruiker kan ik vertellen dat veel automobilisten die regels spontaan vergeten als ze 45 op een autootje zien staan. Gewoon omdat ze zich irriteren aan dat ik niet sneller kan...
    Maar goei ik ben blij met mijn autootje en ik ben nu al zo vaaknaar mijn vriendinnetje geweest wat ik ander met trein of moeilijk gedoe had moetn doen...

@tantan jaaaa we hadden hier om een uurtje of 11 de zon heeeeeeeeerlijk aan het prutsen in de tuin... En tja jee 25 euro voor 1 bh... dat bedoel ik overal waar baby voor staat of zwanger is gelijk duuuuuurrrrrr... Maar goei we moeten wel.. alles tegen de hang tieten hahaha ;)

Super dat je een goede dag had... goed te horen

Weinig geschreeft ;) hier vandaag.... Allemaal aan het genieten van het mooie weer?

Hier hard gewerkt vanmiddag en nu erg moeiiii.... Nog even en dan lekker naar bedje ;)

10. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Zo, ik ga hier ook maar weer proberen mee te schrijven. Dat andere septembertopic is wel heel erg rustig. :(

11. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Goedemorgen meiden,

@ Brusjevoorlynn, gefeliciteerd meid :D Weer een meisje, leuk joh :D

Ik ben ook benieuwd wat het word :D Misschien dat ik het 28 april toch wel wil weten.

En morgen gaanwe lekker een weekje weg, we hebben in ieder geval morgen en zaterdag mooi weer volgens mij.

Heerlijk, vandaag laatste dagje werken :D

12. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    goedemorgen allemaal!

@joyce: net op het nieuws dat het morgen en overmorgen kan oplopen tot 21 graden, dus jij zit wel goed met je weekje weg geloof ik ;)

nog 9 dagen wachten en ik mag ook voor de 20 weken echo. ik denk dat wij het ook wel willen weten. ben er nog niet helemaal uit... zou het op zich wel makkelijker vinden, om iets gerichter naar kleding te zoeken :D
    die kleine man van mijn vriend is zo'n schatje! hij zat van de week op schoot om mijn buik te "verzorgen" ik moet voorzichtig zijn met mijn buik van hem... hihi... heerlijk als hij zo "bezorgd" is over zijn popje (zoals de beeb nu genoemd word)

over beha's gesproken, ik heb gelukkig mijn oude bh's bewaard (een paar) van voor mijn operatie. ik heb een borstverkleining gehad 5 jaar terug en ik begin ze nu weer beter te passen, dus scheelt mij weer in de kosten voor nieuwe te kopen. hoop alleen dat na de bevalling mijn operatie niet voor niets is geweest ;)

verder, ik hoop dat iedereen geniet van vandaag en het mooie weer! heb een vrije dag, en ben in een schoonmaakbui :S dus dat word de auto wassen, strijken en de hele mikmak... :D

13. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    hey allemaal :D

het is al even geleden dat ik wat heb laten horen hier. ik heb niet alles gelezen. ben sinds twee dagen ziek thuis. heb de griep te pakken :(
    vandaag gaat het al wat beter maar ben nog wel wat slapjes en word gek van dat gesnot! :rolleyes:
    ik werd vanochtend al om kwart voor vijf wakker toen mijn vriend naar zijn werk toe ging.
    zal zo even lekker op de bank gaan liggen es rusten. en moet dan vanmiddag naar de arbo arts...ben benieuwd wat hij te vertellen heeft!

hier is het echt prachtig weer! lekker zonnetje :D genieten jullie er ook lekker van? ;)

zal m'n best doen om s vaker te schrijven hier :D

:)

14. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Mogge!

BH's Letten jullie wel op dat je nu beter geen beugelBH's kan dragen? Dat is niet zo goed voor je borsten nu. Het kan de melkkliertjes gaan afknellen.

BettyBoop Deze BH die ik had gekocht voor €25 had ik tijdens de 1e zwangerschap ook al aan. Dus dan valt die €25 op zich best wel mee ;). En ach, alles voor het behoud van je (.)(.) :D

Tineke333 Beterschap!

Hummeltje Ahhh wat lief van die kleine man! So cute! En je schoonmaakbui mag je wel een beetje richting Roosendaal blazen hoor, heb hier weinig puf om iets te gaan doen...

Joyce Ja als het de hele week zulk weer wordt als van het weekend dan zit het wel snor. Veel plezier! (en succes met je laatste dag werken!)

Iedereen lekker genieten van het weer vandaag!

15. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Nou ik had begrepen dat het na zondag weer slechter werd, maar ik vind dat niet erg hoor, als het maar niet de hele dag regent.

Over beha's ik heb er nog een paar van mijn zwangerschap van mano, dus die hoef ik ook niet echt te kopen.

16. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Nou tantan ik weet natuurlijk nog neit of er een 2de komt ;) Maar als het idd beter is om geen beugel meer te dragen ga ik morgen toch maar even kijken voor een meegroei...

17. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    Wat dat betreft heb ik het makkelijk want mijn borsten groeien niet (ook niet tijdens Kylian's zwangerschap) dus ik mik mijn titten nog gewoon in mijn bh's :) :) ;)

Zo en nu moet ik naar buiten heb een klein mannetje belooft even met hem te voerballen (verander de r in een t en je weet wat mij te doen staat)

groetjes Anita

18. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Hahaha oja dat krijg ik straksjes ook he voetballen ;)

geniet ze van het weer...

19. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    :D Ja leuk joh voetballen, mano heeft dan nog geluk mama is helemaal voetbalgek :D

Papa niet trouwens.

20. ivje

ivje Actief lid

12 mei 2007
    349
    0
    0
    oss
    Ben ff een paar dagen niet geweest ivm internet problemen. Nu snel berichtje vanaf mijn werk, probeer vanaaf wel te reageren

Vanmorgen bij de vk geweest, deugniet ging bij het luisteren dwars liggen waardoor ze in eerste instantie geen hartje kon horen, moest flink zoeken om hem/ haar te vinden. Deugniet was goed gegroeit en kwam nu tot mijn navel. Mijn bloeddruk was iets hoger als de vorige keren en ze was bang voor een blaasonsteking dus urine naar de huisarts gebracht. Kan morgen bellen voor de uitslag. Op naar de 20wk echo, van 15 april.

Deel Deze Pagina