Dat vind ik echt niet kunnen syboena, ook al snap ik het wel een beetje, maar kvind het wel aso. Ik zou dat ook niet durven zeggen uit angst dat het echt gebeurt uit straf
ik zeg ook al het is niet echt eerlijk maar als je per zee een echo wil is dt wel een van de enigste manieren (in mijn geval was dat wel de enigste manier) en kreeg wel me echo
ik kook dus echt niet meer kan er niet meer tegen terwijl ik koken erg leuk vind of koekjes bakken emt de meiden maar ja dat zit er eerst ff niet in
@tinkerbellmama, zo, das echt heel vervelend! Zou het iig met VK overleggen, ben alleen bang dat zij je naar de huisarts stuurt. Is je huisarts niet toevallig op wintersport ofzo? @ Syboena, nee, dat zou ik ook niet kunnen, zou hooguit mijn klachten iets overdrijven, maar ik denk dat je met eerlijk je angst uitspreken tegen een HA of VK ook een heel eind kunt komen. Ik heb eerlijk gezegd meer moeite met koken, dan met het eten. Eet wel veel minder dan anders, maar krijg het wel binnen. Ik mag vanavond werken, begin om 1900 uur, en ben dan rond 2 uur klaar schat ik. Morgen ook, alleen ben ik dan later klaar! En dat als je zo moe bent! BLEH!
Tja...daar zeg je wat hahahaha nee hoor. 5 febr moeten we naar de vk en dan meld ik het gewoon meteen.
@syboena; jeetje zeg, dat is ook wat. Waar raar dat die vrouw geen inwendige echo wilde doen. Nu dus 2 weken onzekerheid. balen zeg Borsten; ja die van mij zijn ook aan het groeien hoor, pas mijn bh's nog maar net Buik; ook die is aan het groeien, pas lang niet alle broeken meer Honger; ja dat heb ik ook. moet echt wel om de twee uur iets eten, anders gaat het niet goed.
Hoi allemaal, Ik weet niet meer wie wat precies geschreven heeft maar ik probeer toch algemeen te reageren. Mijn weekend is begonnen. Heerlijk normaal werk ik op vrijdag maar ik ben nu lekker een dagje vrij. Ben er ook wel aan toe. Gisteren voor het eerst gespuugt, ik was echt vreselijk misselijk. Vandaag heb ik de hele dag een misselijk en slap gevoel gehad en dan is het echt niet fijn als je aan het werk moet. Ik heb juist meer moeite met brood dan met warm eten. Ik knap echt op van een warme maaltijd. Wel eet ik maar weinig vlees, daar heb ik even geen behoefte aan. Verder worden mijn (.)(.) wat groter, ik pas mijn bh's nog wel gewoon. mijn buik is iets opgezet maar mijn broeken krijg ik nog aan. Over de echo's, als je al eerder een (of zelfs meerdere) miskraam hebt gehad kan ik me heel goed voorstellen dat je meer behoeft hebt aan zekerheid. Heel vervelend als je dan geen of geen vaginale echo kan krijgen. Eigenlijk zouden ze meer uitzonderingen moeten maken voor vrouwen die al een miskraam gehad hebben. Al die spanning lijkt mij ook niet goed. Ik las (al een poosje geleden) dat je ook zelf een echo kunt laten maken, je moet het dan wel zelf betalen maar als dit spanning en onzekerheid wegneemt is het het misschien wel waard. Sterkte met wachten. Zelf heb ik bij 8,5 week een intake bij de vk. Ik krijg dan nog geen echo en de vk zei dat het hartje nog niet te horen was. Ik krijg dan wel een verwijsbrief mee voor een echo (ben erg benieuwd wanneer ik mag).
meiden ik reageer in het algemeen overdag wordt hier zoveel gebabbeld hihi teveel om op iedereen appart te reageren maar shoeba meid wat een onzekerheid zijn er bij jou niet meer praktijken van vk en niet meer gynecologen? Ik bedoel met danique* toen ik aan de weeenremmers lag had ik een gyn nou strotje dicht en niet weer los doen zo'n gevoel weet echt een rot mens. Die krijg ik dus ook niet meer ik kan gewoon aangeven wie ik wel wil en wie niet. Enne meiden wat een echo betreft ga niet liegen roep het ongeluk niet op je af. Blijf eerlijk en bespreek je angsten en vraag uitdrukkelijk om een echo dat dat het enige is wat je gerust stelt ze zullen dan echt wel een echo doen hoor. Althans hier bij ons geen probleem ze zijn zo lief. maar als er misbruik van gemaakt wordt ja dan gaan ze natuurlijk anders hier mee om. enne grote zere borsten hihi ja die heb ik ook jee op het werk dacht ik die knappen ervan af pff wat zeer. Ik zit al op de grooste maat denk ik g dus veel kan er echt niet meer bij dan loop ik heel krom dat kan niet hoor hihihi ben nog steeds goed misselijk eten komt er overhet algemeen allemaal weer uit na een tijdje maar ik voel me desondanks zeer goed. heb er weer even vertrouwen in en daar ben ik al heel blij mee. iedereen fijne avond liefs miriam
@syboena Ik zit nog even je verhaal verder te lezen... maar boos omdat je gelijk na een mk weer zwanger bent? wat is dat voor een type zeg... wat een trbliep... @pluk hahaha blauw voor zijn haartjes hahaha gaaf @ testen bewaren voor in foto albums... Ik heb mannetje een boekje gegeven"help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" en daar stond in dat als je een gewone teste hebt ( dus niet de digi) dat je het evt plastic schempje er van af moet halen en dan met doorzichtige nagelak de test moet in smeren.. zo blijft hij duidelijk schijnt @Tinkerbellmama hier werkte de rosevice laxo erg goed.. misschien ook een tip voor als de pillen neit werken? @Tantan hihihihi hebben we het net over het zelfde boek... mijn mannetje vond hem goed te ;lezen en ahd er harttelijk om gelachen... zie je het ligt aan jou Jep ik heb 2 foto's van het 4cellige embryootje wat op 15 dec is ingebracht en 1tje van het wurmpje nu... ik zal straks aan mannetje vragen of hij ze even kan mailen @Ninosz lieverd hier met 6 wkn en 5 dagen ook nog geen enkele klacht hoor.. zelfs de met lange tanden eten was er vanavond niet.... apart he... @BrusjeVoorLynn misschien idd gewoon je angst delen en aangevend at 3 a 4 weken te lang wachten is en je veel stress ervaart voor het wachten... @Tantan voel je je alleen zo van het spugen of heb je misschien ook de griep? hier heb ik vanochtend ( voor mijn pc mij verlied) een dopller besteld de angelsound van 89.99 die mocht ik van mijzelf kopen als we een goede echo hadden... Nu wachten tot hij er is en dan wachten tot week 10 Ik ga even naar de schietvereniging...
Dames ik was ook zo onzeker en ik heb via de huisarts een verwijzing gekregen voor een echo. Ik mag morgen om 10.10 uur voor een echo. Duimen jullei voor me? Ik ben kei moe, mijn borsten doen zeer en ik ben vooral in de avond misslijk. Ik kan cht niet tegen apparte luchtjes. Morgen ben ik gelukkig vrij na 8 dagen werken. Ik kijk er echt heel erg naar uit. Ik ga nu stoppen. Jullie hore morgen van mij!
dank je wel happyme. Ik ben al wel een beetje zenuwachtig hoor. Ik heb net een shirtje besteld met de tekst Joepie, straks ben ik niet meer... en dan op de rug een afbeelding van een eendje! Al vind ik het wel spannend dat ik die nu al besteld heb. Ach danmoet ik maar positief zijn anders had i dat nooit gedaan.
@ Tinkerbellmama wat ik eet dat is het gene wat me ventje kookt vandaag vroeg hij mij waar ik zin in had had zoon zin in verse soep dat hij dat heeft gemaak heb 3 borden leeg gegeten ik merk aan me zelf dat ik goed eet wanneer ik zeg ik heb daar en daar zin in @ Babijtje ja idd 2 weken wachten maar ja ik ben wel weer heel posi nu snap niet waar dat positiefe gedoe van daan komt maar heb echt het gevoel dat ik deze keer de 9 maanden vol ga maken (hoop dat me gevoel echt goed zit) @ fopspeen ja dat vind ik ook we zijn al heel onzeker als we een miskraam hebben gehad en dan moeten we ook nog zoooooo lang wachten grrr @ miriam25 ik had ook een rot gyneceloog (almelo) toen ben ik naar enschede gegaan maar daar is dat mens ook niet echt top maar gelukkig heb ik haar zelf nooit en ze vragen vaak ook als je een afspraakt maakt welke gyneceloog heb je het liefst en dan zeg ik die of die en dan is het goed dan krijg ik hun ook @Betty Boop ja echt een heel apart mens wil ook geen echo meer bij haar laten maken maar ja dat heb je niet te kiezen jammer genoeg @Sam28 duim duim duim duim duim duim duim hier vanmiddag niet zo veel gedaan had echt heel veel hoofdpijn toen ik uit het ziekenhuis kwam dus heb ff snel wat op geruimt hier en toen ben ik lekker op de bank gelegen en een dvd gaan kijkken