de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    *blaast schoonmaakbui naar roosendaal ;)

ben blij dat dioe kleine (nog) niet zo erg van voetballen houdt, bij ons dan... :D bij zijn moeder geloof ik wel, maar ja... wat wil je als je naast feyenoord woont. gelukkig gaat opa vaak met hem daar voetballen en wil hij bij ons eigenlijk alleen maar helpen met schoonmaken en kleien.
    hij vind het heerlijk om de ramen te lappen en de auto te wassen hihi!

ik ben zo benieuwd of ik een voetballer krijg of meer een ballerina ;) zoals hoe het nu in mijn buik tekeer gaat is het een voetballer!

het word echt lekker weer hier! straks maar even lekker in de tuin liggen met een kop thee.

2. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Hier ook een a.s. moeder die erg van voetballen houdt.. maar het heerlijk tutten met een meid lijkt me ook helemaal geweldig..! :D

Gisteravond heel gesprek met partner gehad, hij wil dolgraag een zoon, maar begint meisjes toch ook steeds leuker te vinden..:D

*kan eigenlijk niet wachten tot 27 april..

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    Hier houden zowel papa als mama niet van voetballen.
    Opa daar in tegen wel, die wil hem het liefst nu al opgeven voor de voetbal.
    Wij hebben dus erg duidelijk moeten aangeven dat wij dit niet wilden hebben :)
    Laten we straks als hij een jaar of 5 is eerst maar eens beginnen met zwemlessen en diploma's en als dat binnen is is hij ook wel oud genoeg om zelf aan te geven of hij ergens bij wil.

Daarbij vinden wij er altijd weer zoveel verplichtingen aan zitten zoals
    elke dinsdag training, elke zaterdag een wedstrijd waar bij er natuurlijk ook uitwedstrijden zijn en dus ouders die moeten rijden.
    De diverse avonden etc etc. Echt niets voor ons dus.

Groetje sAnita

4. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    mijn vriend zou graag een meisje willen, omdat hij al een zoon heeft. maar met ene jongen is hij weer net zo blij. voor hem zou ik dus ook een meisje willen, maar voor die kleine zou ik weer een jongen willen, omdat hij al twee oudere zusjes heeft. dan kan hij met zijn broertje straks voetballen idd.

kortom: het maakt bij ons echt niet uit, als het kindje maar gelukkig is! :)

5. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Mijn vriend moest in het begin toch wel wennen dat de kans aanwezig was dat het een meid zou worden.

Hij is heel erg van de auto´s en voetballen enz..
    Daarbij zei die ook: dan heb ik straks 2 meiden in huis.. al dat gekakel..:D

Nu maakt het hem echt niets meer uit, zolang het maar gezond is

6. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    :D , Ja mij lijkt tutten ook erg leuk hoor met een meisje, maar denk niet dat de kans erin zit dat we eenmeisje gaan krijgen :D

Maar een jongetje zou ik ook weer leuk vinden hoor, leuk een broertje voor mano.

Mijn vriend wilde in ieder geval dat de 1e een jongetje werd, maar alleen dat als de 2e een meisje word, ze beschermt kan worden door haar grote broer :D

Hmm... vind ik ook onzin maar goed.

7. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Wat zijn jullie lekker aan de babbel zeg ;)

Hier weer even goed ge tuinierd.. nu even lunch en dan werken..

Hier wilde we toch alle 2 wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag een jongen, partner heeft nog geen erfgenaam voor zijn achternaam in de familie en ik wilde graag een jongen omdat ik niet zo'n tut ben....

Gelukkig dus waarschijnlijk ook een jongen...

8. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    :D Nou voor mijn vriend zijn er genoeg die de achternaam van mijn vriend voortzetten hoor, nl alleen maar jongetjes geboren en geen meisjes)

Dus vandaar dat ik denk dat wij ook alleen maar jongetjes gaan krijgen :D Maar vind ik niet erg hoor, vind het allebei leuk.

9. frostie

frostie Lid

11 okt 2006
    85
    0
    0
    Tantan, gelukkig... ben ik niet de enige die wat meer ongeduldig is. Ik ben van nature vrij geduldig en ken dit ook niet zo van mezelf, maar ja... alles voor de zwangerschap natuurlijk. En ik kan mezelf ook wel aardig in bedwang houden, hoor. Gisteren had ik van 8 tot kwart voor vijf gewerkt en van half 8 tot kwart voor tien een ouderavond, vanmorgen om zes uur de wekker en toen moest ik alweer haasten om Joey bij oma te brengen om zelf weer om half 8 op de fiets te zitten naar mijn werk, nououou...je kunt me echt opvegen vanavond. Maar het belangrijkste is dat ik op zich echt heel moe was en wat haast had vanmorgen en ik dit toch voor mezelf heb weten te houden, zodat Joey er geen last van had. Jeej, pluspunten, haha :D En wat een gaaf thema, zeg, voor de nieuwe kamer van Ruben! Ik ga dit weekeind maar eens hard brainstormen, misschien jat ik je idee wel, haha ;) Ik zal ook van t weekeind eens kijken voor de foto's te uploaden, ik zit nu namelijk achter de computer op mijn werk :D Bedankt voor de omschrijving iig! Fijn dat je je vandaag beter voelt!

Babijtje, ik heb geen last van buikkrampen, maar wel van obstipatie. Echt erg, dan ben ik ook wel een beetje bang voor de baby, hoor, als ik zo hard moet persen om ' het' er uit te krijgen :( Maar toch doe ik er eigenlijk te weinig tegen, want ik heb zakjes van de dokter die ik niet neem, omdat ze te ranzig zijn en ik moet eigenlijk meer drinken, maar het komt er niet van. Bij deze het voornemen om er toch harder tegen te werken, haha :)

Betty Boop, het is ook erg leuk, een meeting en wie weet: Misschien ben ik later wel van de partij! Je hebt gelijk hoor, automobilisten zijn soms ook behoorlijk asociaal, lijkt me soms echt vervelend als je die achter je hebt in je brommobiel! Maar het is inderdaad wel een uitvinding en het helpt je lekker op weg! Top!

Joyce, heeeeerlijk een weekje weg! Geniet er lekker van! Waar ga je heen?

Hummeltje, spannend! Bijna de echo! Ik ben er ook nog net niet helemaal over uit of ik het geslacht wil weten, maar waarschijnlijk wel gewoon. Vriendlief in elk geval wel :D

Tineke, hoop dat je je gauw weer topfit voelt!

Ivje, haha, lekker eigenwijze beeb dus ;)

Over het geslacht: ik heb niet echt een voorkeur, maar mijn gevoel gaat zo sterk uit naar een meid, dat ik denk dat het een meid zal zijn. Moet wel een pittige wezen, want ik ben inderdaad ook niet zo'n tut, hoewel ik de meisjes op mijn werk in schattige jurkjes ook wel heel zoet vind. Maar verder ben ik ook niet echt van het ballet ofzo... Nou ja, wie weet verandert dat nog en wie weet wordt het een broertje :D Maakt idd niet veel uit, als het maar gelukkig (en liefst gezond natuurlijk) is.

10. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    We gaan een weekje naar Landal in Gelderland.

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    Ja van die zoet lijkende meisjes met krullend lang haar het allerliefste jurkje aan en die je dan tegen de schenen schoppen en ermee weg komen omdat zo'n lief ding zoiets natuurlijk noooooooooooiiiiit doet :)

Heb ooit bij Mc Donalds gewerkt waar dus zo'n persoontje regelmatig met papa en mama langs kwam en elke keer was het wel raak.
    Maar de ouders zeiden er niets van dus toen ik ergens achter stond te werken en madam me weer een trap gaf heb ik terug geschopt :oops: .(niet hard hoor).
    Daarna was het vreemd genoeg wel afgelopen ;)

Groetjes Anita

12. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ pluk , oh echt zo'n klein krengetje :D

Moest wel gelijk lachten toen k je verhaal las, zie het al helemaal voor me :D

13. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ik moest ook lachen Pluk! :D

Hier nog steeds aan het werk.. en denk dat ik maar de koopavond ook open blijf.. het is zulk lekker weer, kinderbijslag is binnen.. kortom Druk in de stad..:D

14. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    @pluk: moest idd ook lachen toen ik het las :)

zo, ik heb de auto gewassen! alleen nu ik thuis kom van de doe het zelf wasstraat, zie ik dat ik een aantal stukken ben vergeten. de auto is zwart, was grijs door de modder en nu heb ik eigenlijk een zwarte koe :oops: :oops:
    ziet er eigenlijk niet echt uit moet ik zeggen :rolleyes:

waren er dames met afspraken vandaag eigenlijk? heb ik niet op gelet eerlijk gezegd :oops:

15. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    dan zou ik ook open blijven ikbenhetmaar... :D lekker wat extra inkomsten mss!

16. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Volgends mij waren er geen afspraken toch?

17. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ow ik wist helemaal niet dat je nu beter geen beugelbeha's kon dragen. Ik draag niet anders dan dat eigenlijk. :(

Over meisje/jongen gesproken; Mijn man wil graag een jongetje als eerst, zodat er weer een erfgenaam van zijn kant is. Ook dat beschermen voor een evt. 2e als het een zusje is, heeft ie weleens gezegd. Haha, eerst de 1e maar es afwachten. :)

18. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ik draag ook gewoon beugel bh´s en vind ze ontzettend lekker zitten.. dus het kost me nog enige moeite om daar afscheid van te gaan nemen haha!

19. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    He dames, een meegroeibh moet je toch gewoon op je eigen maat kopen?

Ik wil die beugel zo snel mogelijk kwijt nu...

En ikbenhetmaar, is het druk met koopavond?

Hier enorme rugpijn... kan alleen op de bevallingsbal zitten of blijven bewegen want anders verga ik van de pijn.... Bah...

20. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ja het is knetterdruk, dus ga nog een uur er hard tegen aan en dan richting huis om eindelijk te eten,. ik verga van de honger :D

Deel Deze Pagina